Ειδήσεις ΤΖΟΚΕΡ· ΣΕΙΣΜΟΣ· ΟΑΕΔ· ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ 2017 7 Αθήνα Αναλυτικά

Ολόκληρο τηλεοπτικό κανάλι υπέκλεπτε ηλεκτρονικά μηνύματα

Ολόκληρο τηλεοπτικό κανάλι υπέκλεπτε ηλεκτρονικά μηνύματα
Διαδώστε αυτό το άρθρο

 

Επιλογή κατηγορίας

Τελευταία ενημέρωση: 05.04.2012 | 20:13
Πρώτη δημοσίευση: 05.04.2012 | 20:03

Μία εκπρόσωπος της αστυνομίας, όταν ρωτήθηκε σχετικά, εξήγησε ότι τα μηνύματα αυτά περιλαμβάνονταν στις αποδείξεις που παρουσιάστηκαν στο δικαστήριο.

Το βρετανικό τηλεοπτικό κανάλι Sky News, που ανήκει στον όμιλο Μέρντοκ, παραδέχτηκε σήμερα ότι "ενέκρινε" σε δύο περιπτώσεις και "προς το συμφέρον του κοινού", την υποκλοπή μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, στο πλαίσιο της έρευνας για μια υπόθεση απάτης, το 2008.

Στην ανακοίνωσή του το κανάλι ομολογεί ότι έδωσε το πράσινο φως σε ένα δημοσιογράφο ώστε "να αποκτήσει πρόσβαση στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο ατόμων που θεωρούνταν ύποπτα για παράνομες πράξεις". Ο σταθμός υποστηρίζει ότι οι ενέργειές του ήταν "δικαιολογημένες" από δημοσιογραφική άποψη αλλά και επειδή η υπόθεση ενδιέφερε το κοινό.

Η συγκεκριμένη υπόθεση αφορά ένα ζευγάρι που είχε σκηνοθετήσει το θάνατο του συζύγου σε ατύχημα με κανόε-καγιάκ, ώστε να εισπράξει την ασφάλεια ζωής η σύζυγος. Το κανάλι διαβεβαιώνει ότι παρέδωσε στην αστυνομία τα μηνύματα που είχαν υποκλαπεί και τα οποία έπαιξαν "ουσιώδη ρόλο" για να αποδειχτεί η ενοχή του Τζον και της Αν Ντάργουιν.

Το Sky News είναι ένα κανάλι του δορυφορικού μπουκέτου BSkyB, βασικός μέτοχος του οποίου είναι ο News Corp., ο όμιλος του Ρούπερτ Μέρντοκ. Από το περασμένο καλοκαίρι ο όμιλος βρίσκεται στο μάτι του κυκλώνα εξαιτίας των τηλεφωνικών παρακολουθήσεων που έκανε η εφημερίδα News of the World, η οποία αναγκάστηκε να αναστείλει την έκδοσή της.

Ο Τζέιμς Μέρντοκ, ο γιος του μεγιστάνα των μέσων ενημέρωσης και θεωρούμενος ως πιθανότερος διάδοχός του, παραιτήθηκε την Τρίτη από την προεδρία του BSkyB, διαβεβαιώνοντας ότι ήθελε να αποφύγει να κηλιδωθεί η εταιρεία από το σκάνδαλο. Ο Ρούπερτ Μέρντοκ από την πλευρά του προσπαθεί να μην επεκταθεί σε όλο τον όμιλό του το σκάνδαλο της News of the World, στο οποίο προστέθηκε και μια υπόθεση δωροδοκίας δημοσίων υπαλλήλων από δημοσιογράφους της εφημερίδας The Sun με αντάλλαγμα πληροφορίες.

Σύμφωνα με την αστυνομία, την τελευταία δεκαετία η News of the World υπέκλεψε τηλεφωνήματα και μηνύματα τουλάχιστον 800 ατόμων -- διασήμων καλλιτεχνών, μελών της βασιλικής οικογένειας της Βρετανίας αλλά και απλών πολιτών που έτυχε να βρεθούν στο επίκεντρο της δημοσιότητας. Μέχρι σήμερα ο όμιλος Μέρντοκ έχει αναγκαστεί να καταβάλει αποζημιώσεις σε περίπου 50 από τα θύματα.


   Διαδώστε αυτό το άρθρο
close button

Κάντε Like: Newsit.gr στο Facebook