Ειδήσεις ΤΖΟΚΕΡ· ΣΕΙΣΜΟΣ· ΟΑΕΔ· ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ 2017 Λιακάδα 12 Αθήνα Αναλυτικά

Ποιός διευθυντής αυτοκινητοβιομηχανίας πήρε μισθό 17 εκατ. ευρώ;

Ποιός διευθυντής αυτοκινητοβιομηχανίας πήρε μισθό 17 εκατ. ευρώ;
Διαδώστε αυτό το άρθρο

 

Επιλογή κατηγορίας

Τελευταία ενημέρωση: 12.03.2012 | 16:05
Πρώτη δημοσίευση: 12.03.2012 | 16:03

Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία Volkswagen ανακοίνωσε σήμερα ότι έδωσε μισθό ύψους 17 εκατομμυρίων ευρώ για το 2011 στον επικεφαλής της, τον Μάρτιν Βίντερκορν, λόγω των μεγάλων κερδών που παρουσίασε ο όμιλος.


Oι αποδοχές αυτές αποτελούν ιστορικό ρεκόρ για εταιρεία που περιλαμβάνεται στον δείκτη Dax του Χρηματιστηρίου της Φραγκφούρτης.

Το ποσό "είναι το υψηλότερο που έλαβε ποτέ πρόεδρος διοικητικού συμβουλίου εταιρείας του Dax", του δείκτη των τριάντα μεγαλύτερων επιχειρήσεων του γερμανικού χρηματιστηρίου, σχολίασε ο Μίχαελ Κράμαρς, μέλος της εταιρείας έρευνας και επενδύσεων Hostettler, Kramarsch & Partner.

Το προηγούμενο ρεκόρ κατείχε ο Γιόζεφ Άκερμαν, επικεφαλής της Deutsche Bank, ο οποίος στο τέλος του 2007 είχε λάβει 13,98 εκατομμύρια ευρώ.

Εκτός του Dax, μερικές εταιρείες καταβάλλουν πάντως μερικές φορές μισθούς ακόμη μεγαλύτερους στους επικεφαλής τους, πρόσθεσε ο Κράμαρς. Το 2007, ο πρώην επικεφαλής της Porsche, ο Βέντελιν Βίντεκινγκ, είχε λάβει 60 εκατομμύρια ευρώ.

Στη Volkswagen, με τα 17.456.206 ευρώ που του καταβλήθηκαν, ο Βίντερκορν σχεδόν διπλασίασε το μισθό του σε σχέση με το 2010 (9,33 εκατ. ευρώ), σύμφωνα με την ετήσια έκθεση του ομίλου.

Το ποσό αντιστοιχεί σ' ένα σταθερό ετήσιο μισθό 1,89 εκατ. ευρώ, ένα μπόνους 11,04 εκατομμυρίων ευρώ και ένα "πριμ μακροπρόθεσμης απόδοσης" 3,67 εκατομμυρίων ευρώ. Σ' αυτά προστίθενται 860.000 ευρώ που του οφείλονταν από το 2010.

Το "πριμ μακροπρόθεσμης απόδοσης", που από το 2010 βασίζεται στη Volkswagen στα αποτελέσματα των τεσσάρων τελευταίων ετών, είναι μια αρκετά συνηθισμένη πρακτική στη Γερμανία, όπου οι μισθοί των διευθυντών είχαν προκαλέσει έντονη συζήτηση το 2008.

Όμως "στη Volkswagen το πριμ αυτό δεν βασίζεται αποκλειστικά στους οικονομικούς στόχους", επισημαίνει ο Κράμαρς. Η Volkswagen λέει πως λαμβάνει επίσης υπόψη την ικανοποίηση των πελατών (που μετράται κυρίως στα σημεία πώλησης), την κατάσταση των εργαζομένων (παραγωγικότητα και μέτρηση της ικανοποίησής τους) και τις μεμονωμένες πωλήσεις οχημάτων.


   Διαδώστε αυτό το άρθρο
close button

Κάντε Like: Newsit.gr στο Facebook