Ειδήσεις ΤΖΟΚΕΡ· ΣΕΙΣΜΟΣ· ΟΜΠΑΜΑ· ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ 2017 Συννεφιά 11 Αθήνα Αναλυτικά

Σχέδιο αναδιάρθρωσης για την μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία!

Σχέδιο αναδιάρθρωσης για την μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία!
Διαδώστε αυτό το άρθρο

 

Επιλογή κατηγορίας

Τελευταία ενημέρωση: 12.01.2012 | 21:15
Πρώτη δημοσίευση: 12.01.2012 | 21:09

Η Air France-KLM αποκάλυψε σήμερα ένα σχέδιο αναδιάρθρωσης της για εξοικονόμηση ενός δισ. ευρώ σε τρία χρόνια

Η μεγαλύτερη ευρωπαϊκή αεροπορική εταιρεία, η Air France-KLM, αποκάλυψε σήμερα ένα σχέδιο αναδιάρθρωσης το οποίο προβλέπει την εξοικονόμηση ενός ποσού που ξεπερνά το 1 δισ. ευρώ σε τρία χρόνια, μέσω της μείωσης του στόλου της και των επενδύσεων.

    Το σχέδιο της εταιρείας επικεντρώνεται σε μέτρα "άμεσης" εξοικονόμησης και ένα "σχέδιο μετασχηματισμού" μέσω της "βελτίωσης της παραγωγικότητας" και μιας αναδιάρθρωσης των δραστηριοτήτων της στις πτήσεις μικρών και μεσαίων αποστάσεων, όπου είχε απώλειες 700 εκατομμυρίων ευρώ το 2011.

    Η Αir France, που "πέρασε την κόκκινη γραμμή" το 2011, έχει θέσει ως "άμεση προτεραιότητα" τη μείωση κατά 2 δισ. ευρώ του καθαρού της χρέους μέχρι το 2014, για να το φέρει στα περίπου 4,5 δισ. ευρώ.

    Γι 'αυτό, ο όμιλος θα μειώσει το στόλο και το επενδυτικό του πρόγραμμα, χωρίς πάντως να μειώσει τις επενδύσεις που σχετίζονται με την ασφάλεια.

    Έτσι οι επενδύσεις θα πέσουν κάτω από τα 5 δισ. ευρώ κατά τα επόμενα τρία χρόνια, σε σχέση με τα 6 δισ. ευρώ των ετών 2009-2011.

    Για να επιτευχθεί άμεση εξοικονόμηση χρημάτων πάνω από ένα δισ. ευρώ, ο όμιλος αποφάσισε να παγώσει τις αυξήσεις των αποδοχών το 2012 και το 2013 και να συνεχίσει το πάγωμα των προσλήψεων που αποφάσισε το Σεπτέμβριο.

    Το δεύτερο μέρος του σχεδίου, το οποίο θα παρουσιαστεί αναλυτικά τον Μάιο-Ιούνιο, προβλέπει διαρθρωτικά μέτρα που θα πρέπει να αυξήσουν την ικανότητα αυτοχρηματοδότησης του ομίλου κατά ένα δισ. ευρώ.

    Για τη βελτίωση της παραγωγικότητας, η εταιρεία θα καταγγείλει τις υπάρχουσες συλλογικές συμβάσεις που καθορίζουν την εργασία των πληρωμάτων πτήσης (πιλότοι και αεροσυνοδοί) και εδάφους, κίνηση που θα έχει συνέπειες όσον αφορά την απασχόληση.

    Τέλος, για να μειώσει τις απώλειες από τις δραστηριότητές της στις πτήσεις μικρών και μεσαίων αποστάσεων (Γαλλία και Ευρώπη), η εταιρεία δεν αποκλείει το ενδεχόμενο να προσφύγει σε εξωτερικές αναθέσεις έργου.





   Διαδώστε αυτό το άρθρο
close button

Κάντε Like: Newsit.gr στο Facebook