Πέμπτη, 28 Μαρ.

Θρίλερ με τη συνέντευξη Τύπου της ΝASA – Θα ανακοινώσουν την ύπαρξη εξωγήινων;

Βρέθηκε εξωγήινη ζωή; Απάντηση στο ερώτημα που βασανίζει χρόνια την ανθρωπότητα ισχυρίζεται ότι θα δώσει την Πέμπτη η NASA!

Η αποκάλυψη της διαστημικής υπηρεσίας των ΗΠΑ ότι την Πέμπτη θα παραθέσει συνέντευξη Τύπου σχετικά με μια επιστημονική ανακάλυψη που σχετίζεται με την εξωγήινη ζωή έχει προκαλέσει αίσθηση παγκοσμίως.

«Η ΝASA θα δώσει συνέντευξη Τύπου στις 14:00 (19:00 GMT) την Πέμπτη, 2 Δεκεμβρίου για να συζητήσει για μία ανακάλυψη στην αστροβιολογία που θα έχει συνέπειες στην αναζήτηση αποδείξεων για την εξωγήινη ζωή», αναφέρει χαρακτηριστικά η υπηρεσία στην ιστοσελίδα της. Η συνέντευξη Τύπου θα πραγματοποιηθεί στην Ουάσιγκτον.

Οι λάτρεις του διαστήματος και των εξωγήινων έχουν πλημμυρίσει τα blog με εικασίες για τη σημασία αυτής της ανακοίνωσης, αλλά η NASA δεν θέλησε να δώσει περισσότερες λεπτομέρειες αμέσως.

Μεταξύ αυτών που θα μιλήσουν την Πέμπτη είναι η Μαίρη Βόιτεκ, επικεφαλής του προγράμματος Αστροβιολογίας της NASA, η Φελίσα Γούλφ-Σάιμον ερευνήτρια αστροβιολογίας στο USGS, το Αμερικανικό Ινστιτούτο Γεωφυσικής και η Πάμελα Κόνραντ, αστροβιολόγος στο διαστημικό κέντρο Goddard της NASA.

Η Αστροβιολογία είναι ένα πεδίο που μελετά τη ζωή στο σύμπαν, συμπεριλαμβανομένων της προέλευσής της και της ανάπτυξή της, τη θέση της και τις πιθανότητες της να διαιωνιστεί.