Ειδήσεις ΤΖΟΚΕΡ· ΣΕΙΣΜΟΣ· ΟΑΕΔ· ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ 2017 3 Αθήνα Αναλυτικά

Το Al Jazeera έδωσε 400 εκατ. δολάρια και αγόρασε το κανάλι του Αλ Γκορ

Το Al Jazeera έδωσε 400 εκατ. δολάρια και αγόρασε το κανάλι του Αλ Γκορ
Διαδώστε αυτό το άρθρο

 

Επιλογή κατηγορίας

Τελευταία ενημέρωση: 03.01.2013 | 10:31

Το τηλεοπτικό δίκτυο Al Jazeera επιβεβαίωσε πως εξαγόρασε το αμερικανικό τηλεοπτικό δίκτυο Current TV το οποίο ίδρυσε το 2005 ο Aμερικανός πρώην αντιπρόεδρος Αλ Γκορ.

"Το Al Jazeera ανακοινώνει πως αγόρασε το Current TV στις Ηνωμένες Πολιτείες", αναφέρεται στην ανακοίνωση στην οποία προστίθεται πως το τηλεοπτικό δίκτυο του Κατάρ "με το νέο ειδησεογραφικό δίκτυο θα παρέχει εσωτερικές και εξωτερικές ειδήσεις στο αμερικανικό κοινό".

"Το νέο κανάλι θα έχει έδρα τη Νέα Υόρκη", αλλά σχεδιάζει να ανοίξει και άλλα γραφεία σε "περιοχές-κλειδιά" των ΗΠΑ, όπως η Ουάσινγκτον, το Μαϊάμι, το Λος Άντζελες και το Σικάγο.
Σύμφωνα με μπλογκ των New York Times με την εξαγορά αυτή το Al Jazeera αποκτά ένα σημαντικό κανάλι διανομής στις ΗΠΑ και θα αναλάβει έναν ανταγωνιστικό ρόλο απέναντι στο CNN και τα άλλα αμερικανικά δίκτυα.

Το Current TV μπορούν αυτή την στιγμή να παρακολουθήσουν 60 από τα 100 εκατομμύρια νοικοκυριά στις ΗΠΑ που διαθέτουν καλωδιακή ή δορυφορική τηλεόραση.

Το Al Jazeera ανακοίνωσε επίσης πως η επέκτασή του στις ΗΠΑ δικαιολογείται από το γεγονός ότι "περίπου το 40% των τηλεθεατών της αγγλόφωνης υπηρεσίας τους προέρχεται από τις ΗΠΑ και πως οι αμερικανοί τηλεθεατές έχουν αποδείξει πως εκτιμούν την ενημέρωση που παρέχει".

Το ποσό που δόθηκε για την εξαγορά του Current TV δεν έχει ανακοινωθεί όμως το περιοδικό Forbes κάνει λόγο για μια συναλλαγή 400 εκατομμυρίων δολαρίων, από τα οποία ο Γκορ θα πάρει τα 100 εκατομμύρια.

Το Current TV δεν διευκρίνισε τι θα συμβεί με τα προγράμματά του, αλλά ούτε και με την σημερινή του διεύθυνση. Πρόεδρος του καναλιού είναι ο Αλ Γκορ και γενικός διευθυντής ο συνιδρυτής του δικτύου Τζόελ Χάγιατ.

Το Al Jazeera άφησε να εννοηθεί πως ο τελευταίος θα παραμείνει στη θέση του, ενώ οι New York Times έγραψε πως οι δύο άντρες θα συμμετέχουν στο διοικητικό συμβούλιο του σταθμού.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ο Αλ Γκορ κατηγορείται για σεξουαλική επίθεση κατά μασέζ

Χωρίζει ο Αλ Γκορ μετά από 40 χρόνια γάμου





   Διαδώστε αυτό το άρθρο
close button

Κάντε Like: Newsit.gr στο Facebook