Ειδήσεις ΤΖΟΚΕΡ· ΣΕΙΣΜΟΣ· ΟΑΕΔ· ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ 2017 Συννεφιά 11 Αθήνα Αναλυτικά

Βρήκαν νέο είδος δεινοσαύρου στη Γαλλία

Φωτογραφία από france3.fr
Διαδώστε αυτό το άρθρο

Επιλογή κατηγορίας

Τελευταία ενημέρωση: 25.08.2012 | 12:27

Μετά από ανασκαφές 10 ετών, παλαιοντολόγοι ανακάλυψαν ένα νέο είδους δεινοσαύρου, που έζησε πριν από 75 εκατομμύρια χρόνια.

Οι ανασκαφές είχαν αρχίσει από το 2002 σε περιοχή της κοινότητας Βελό, κοντά στην Εξ αν Προβάνς, στη νοτιοανατολική Γαλλία.

Σε χώρο περίπου 300 τ.μ., ο οποίος είχε εντοπιστεί το 1993, οι παλαιοντολόγοι πραγματοποίησαν τρεις ανασκαφές --το 2002, το 2009 και το 2012-- με κάθε μυστικότητα για να αποτραπούν ενδεχόμενες λεηλασίες.

Το νέο είδος δεινοσαύρου που ανακαλύφθηκε ονομάστηκε Atsinganosaurus velauciensis (αθίγγανος δεινόσαυρος), λόγω των ομοιοτήτων του με συγγενικούς δεινοσαύρους της Ρουμανίας, καθώς αυτό το νέο είδος ανήκει στην οικογένεια των τιτανόσαυρων, των οποίων άλλα τρία είδη έχουν μέχρι σήμερα εντοπιστεί στην Ευρώπη.

"Βρήκαμε περισσότερο από το 70% του σκελετού του ζώου αυτού, αλλά δυστυχώς όχι το κρανίο. Θα κάνουμε μια πιστή αναπαράσταση", σημείωσε η Τζεραλντίν Γκαρθία, του Πανεπιστημίου του Πουατιέ, στην κεντροδυτική Γαλλία, το οποίο πραγματοποίησε τις έρευνες σε συνεργασία με το βασιλικό Ινστιτούτο Φυσικών Επιστημών των Βρυξελλών.

Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία, ο δεινόσαυρος αυτός ήταν φυτοφάγος είχε μικρά, κυλινδρικά δόντια και μήκος 12 μέτρα.

Στον ίδιο χώρο, οι παλαιοντολόγοι βρήκαν κι άλλα απολιθώματα όλα από την ύστερη Κρητιδική Περίοδο, πριν από 75 εκατομμύρια χρόνια, λίγο πριν από την εξαφάνιση των δεινοσαύρων. Μεταξύ αυτών, ένα κρανίο κροκοδείλου, καύκαλα από χελώνες, όπως και οστά άλλων δεινοσαύρων.

Τα ευρήματα αυτά θα αναλυθούν στο Πουατιέ και στις Βρυξέλλες προτού οι επιστήμονες τα εμπιστευτούν στο μουσείο που ανήκει στην πόλη του Βελό.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Το στρες σκότωσε ιπποπόταμο που είχε παγιδευτεί σε πισίνα (VIDEO)

Ανακαλύφθηκε ο μεγαλύτερος φτερωτός δεινόσαυρος που υπήρξε ποτέ

Ένα... πουλί με βάρος 1.400 κιλά!!!

Βρέθηκε ο μεγαλύτερος σαρκοφάγος δεινόσαυρος της Βραζιλίας!

Ανακαλύφθηκε ο μεγαλύτερος “κερατάς” του κόσμου!

Διαδώστε αυτό το άρθρο
iconΣχετικά άρθρα
  1.  Τρίζει  η Ευρώπη - Ελλάδα και Ιταλία απείχαν από την ψηφοφορία για τον ευρωπαϊκό προϋπολογισμό "Τρίζει" η Ευρώπη - Ελλάδα και Ιταλία απείχαν από την ψηφοφορία για τον ευρωπαϊκό προϋπολογισμό
  2. Ξέσπασμα Ρέντσι: Δεν είμαστε κουμπαράς, ούτε ΑΤΜ της Ευρώπης! Ξέσπασμα Ρέντσι: Δεν είμαστε κουμπαράς, ούτε ΑΤΜ της Ευρώπης!
  3. Νέες απειλές Ερντογάν προς τους Ευρωπαίους για δημοψήφισμα Νέες απειλές Ερντογάν προς τους Ευρωπαίους για δημοψήφισμα