Ειδήσεις ΤΖΟΚΕΡ· ΣΕΙΣΜΟΣ· ΚΑΙΡΟΣ· ΟΑΕΔ· ΙΤΑΛΙΑ Συννεφιά 7 Αθήνα Αναλυτικά

Υπάρχει ζωή στον Άρη! Το πείραμα Viking Labeled Release βρήκε στοιχεία το 1976!

Διαδώστε αυτό το άρθρο
Τελευταία ενημέρωση: 20.10.2016 | 06:04
Πρώτη δημοσίευση: 19.10.2016 | 23:34

Ήταν πριν από 40 χρόνια που δύο ρόβερ που συμμετείχαν σε πείραμα γνωστό και ως Viking Labeled Release στον Άρη εντόπισαν ενδείξεις μικροβιακής ζωής στον κόκκινο πλανήτη.

Αν και τα χώριζαν 4.000 μίλια, τα δύο ρόβερ του Viking έδωσαν παράμοια επαναλαμβανόμενα αποτελέσματα, με τους ερευνητές να καταλήγουν στο συμπέρασμα πως εντοπίστηκε εξωγήινη ζωή στον Άρη.

Αν και πολλοί ήταν εκείνοι που είχαν απορρίψει τα ευρήματα ως μη βιολογικά, τα υλικά από το έδαφος που θα υποστήριζαν αυτή την εξήγηση δεν έχουν ακόμα αναγνωριστεί. Λαμβάνοντας υπόψη τα ιστορικά δεδομένα σε συνδυασμό με τα πρόσφατα στοιχεία ύπαρξης νερού, πολύπλοκων οργανικών μορίων και μεθανίου στον Άρη, οι αστροβιολόγοι τώρα προειδοποιούν πως δεν πρέπει να αποκλείεται το ενδεχόμενο ύπαρξης ζωής. Αντίθετα υποστηρίζουν πως τα στοιχεία δείχνουν πως πρέπει να εξεταστούν εξονυχιστικά.

Σε άρθρο που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Astrobiology, εμπειρογνώμονες από το Arizona State University, Tempe, και το National Institutes of Health, Bethesda, λένε πως τα στοιχεία είναι συνεπή με βιολογική εξήγηση, υποστηρίζοντας πως οι μικροοργανισμοί στον Άρη προσαρμόστηκαν και εξελίχθηκαν στις σκληρές περιβαλλοντικές συνθήκες. Οι ερευνητές εξέτασαν τα ευρήματα του Viking Labeled Release (LR) και αξιολόγησαν τις μη βιολογικές υποθέσεις.

Στα πειράματα LR, σε δείγματα από το αρειανό έδαφος και από τα δύο ρόβερ έγιναν θρεπτικές ενέσεις, προθερμάρθηκαν και ακόμα φυλάχθηκαν στο σκοτάδι για περίπου δύο μήνες. Τα αποτελέσματα έδειξαν εντυπωσιακές ομοιότητες με στοιχεία από χερσαία εδάφη, συμπεριλαμβανομένων δειγμάτων που συλλέχθησαν στην Καλιφόρνια, την Αλάσκα και την Ανταρκτική.

Από τη στιγμή που τα επόμενα χρόνια είναι αναπόφευκτες οι επανδρωμένες αποστολές στον Άρη, οι ερευνητές λένε ότι για λόγους υγείας, ασφάλειας και βιολογίας πρέπει να εξηγηθούν οι διαπιστώσεις του 1976. Οι συντάκτες της μελέτης παροτρύνουν τις μελλοντικές αποστολές να διεξάγουν πειράματα για ζωή, συμπεριλαμβανομένης της αναζήτησης οργανικών μορίων βιολογικής σημασίας.

"Ακόμα και αν κάποιος δεν είναι πεπεισμένος πως τα αποτελέσματα του πειράματος Viking LR δίνουν ισχυρές ενδείξεις για ζωή στον Άρη, το παρόν έγγραφο δείχνει ότι η δυνατότητα αυτή θα πρέπει να εξεταστεί", σημειώνει ο Chris McKay. "Δεν μπορούμε να αποκλείσουμε τη βιολογική εξήγηση. Αυτό έχει συνέπειες για τα σχέδια επιστροφής δειγμάτων από τον Άρη και τις μελλοντικές επανδρωμένες αποστολές".

Πηγή: Dailymail

Διαδώστε αυτό το άρθρο
iconΣχετικά άρθρα
  1. Πρώτη γεύση ενός εξωγήινου κόσμου! Εκπληκτικά πλάνα από τον Τιτάνα [pics, vid] Πρώτη γεύση ενός εξωγήινου κόσμου! Εκπληκτικά πλάνα από τον Τιτάνα [pics, vid]
  2. Όταν ο Μοχάμεντ Άλι πάλεψε αρειανό! [vid] Όταν ο Μοχάμεντ Άλι πάλεψε αρειανό! [vid]
  3. Στην Αφροδίτη το μεγαλύτερο  κύμα  που έχει παρατηρηθεί [pic] Στην Αφροδίτη το μεγαλύτερο "κύμα" που έχει παρατηρηθεί [pic]
  4. Η NASA κρύβει εξωγήινους; Το βίντεο συγκάλυψης UFO που έριξε το ίντερνετ! Η NASA κρύβει εξωγήινους; Το βίντεο συγκάλυψης UFO που έριξε το ίντερνετ!
  5. Βόλτα αστροναυτών έξω από τον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό [vid] Βόλτα αστροναυτών έξω από τον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό [vid]