Παρασκευή, 19 Απρ.
15oC Αθήνα

Δημόσια συγνώμη του Toyota

Ο πρόεδρος της Toyota ζητάει δημόσια συγγνώμη....ΦΩΤΟ REUTERS
Ο πρόεδρος της Toyota ζητάει δημόσια συγγνώμη....ΦΩΤΟ REUTERS

Ο πρόεδρος της αυτοκινητοβιομηχανίας είπε ότι “μετάνιωσε βαθιά” για την αναστάτωση που προκάλεσε.  

“Εκφράζω τη βαθιά λύπη μου για την αναστάτωση και τους φόβους που προκαλέσαμε στους πελάτες εξαιτίας των ανακλήσεων σε πολλές περιφέρειες”, δήλωσε ο Τογιόντα στη συνέντευξη Τύπου που έδωσε στην έδρα της Toyota στη Ναγκόγια (κεντρική Ιαπωνία).
 
“Πιστέψτε με, τα οχήματα Toyota είναι ασφαλή”, υπογράμμισε ο Τογιόντα.
 
Ο ίδιος διαβεβαίωσε πως η εταιρεία του εξετάζει τα μέσα για να λυθεί το πρόβλημα με τα φρένα του Prius, αν και είπε ότι δεν έχει αποφασιστεί αν θα προχωρήσει στην ανάκληση 270 χιλιάδων υβριδικών Prius σε ΗΠΑ και Ιαπωνία. “Η Toyota μελετά τα μέσα για να ρυθμιστεί το πρόβλημα των φρένων, όπως έγινε ήδη για τα Prius που έχουν κυκλοφορήσει από τον Ιανουάριο. Έδωσα οδηγίες για να βρεθεί μια λύση το συντομότερο δυνατόν”, δήλωσε.
 
“Η ασφάλεια των πελατών είναι πρωταρχικής σημασίας” για την Toyota, τόνισε και δικαιολόγησε τις μαζικές ανακλήσεις. “Προσπαθούμε να κάνουμε τα προϊόντα μας καλύτερα. Συνεπώς αυτή η διαδικασία είναι καλή για τους καταναλωτές”, δήλωσε.
 
“Σας παρακαλώ, πιστέψτε με, οι πελάτες μας είναι η πρώτη προτεραιότητά μας”, υπογράμμισε ακόμη ο Τογιόντα, ο οποίος παραδέχθηκε ότι ο όμιλός του διέρχεται “μια περίοδο κρίσης”.
 

Νέα προβλήματα

Το πρωί η εταιρεία ανακοίνωσε ότι θα προχωρήσει σε προληπτικούς ελέγχους και του υβριδικού της αυτοκινήτου σεντάν Lexus HS, το οποίο διαθέτει την ίδια τεχνολογία φρένων όπως και το μοντέλο Prius, που παρουσίασε προβλήματα. 

“Δεν γνωρίζουμε προς το παρόν να υπάρχουν παράπονα σχετικά με τα Lexus. Όμως θα προχωρήσουμε σε ελέγχους για να διασφαλίσουμε ότι δεν θα παρουσιαστεί το ίδιο πρόβλημα με τα Prius”, δήλωσε ο εκπρόσωπος της Toyota, Μιέκο Ιβαζάκι.

Η Toyota ανακοίνωσε χθες Πέμπτη την ύπαρξη προβλήματος στο υδραυλικό σύστημα φρένων στην τελευταία έκδοση των Prius, που κυκλοφόρησαν την περασμένη χρονιά.

Στο μεταξύ, όπως αποκαλύπτουν δύο γερμανικές εφημερίδες, η Toyota γνώριζε από το 2007 τα τεχνικά προβλήματα στο πεντάλ του γκαζιού που παρουσίαζαν ορισμένα από τα μοντέλα της. 

Έλεγχοι που πραγματοποιήθηκαν μετά από αίτημα της αυτοκινητοβιομηχανίας έδειξαν ξεκάθαρα ότι το πεντάλ του γκαζιού ήταν πολύ πιθανό να μπλοκάρει, γράφει η εφημερίδα Financial Times Deutschland (FTD), επικαλούμενη καλά πληροφορημένες πηγές. 

Σε δοκιμές ενός μήνα στο μοντέλο Auris το πεντάλ μπλόκαρε τις περισσότερες φορές, επισημαίνεται στο άρθρο των FTD, το οποίο επίσης αποκαλύπτει πως δοκιμάστηκαν τρία διαφορετικά μοντέλα της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας και η Toyota “ενημερώθηκε πολλές φορές για τα αποτελέσματα των δοκιμών”. 

Ανάλογες πληροφορίες δημοσιεύει στο τελευταίο του τεύχος και το οικονομικό περιοδικό Wirtschaftswoche.

Η Toyota έχει ανακαλέσει από το φθινόπωρο περισσότερα από οκτώ εκατομμύρια αυτοκίνητα.

Κόσμος Τελευταίες ειδήσεις

Σχολιάστε