Ειδήσεις ΤΖΟΚΕΡ· ΣΕΙΣΜΟΣ· ΟΑΕΔ· ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ 2017 Λιακάδα 17 Αθήνα Αναλυτικά

10 + 1 τρόποι να κόψεις 100 θερμίδες από κάθε σου γεύμα και να χάσεις 3 κιλά χωρίς δίαιτα

10 + 1 τρόποι να κόψεις 100 θερμίδες από κάθε σου γεύμα και να χάσεις 3 κιλά χωρίς δίαιτα
Διαδώστε αυτό το άρθρο
Τελευταία ενημέρωση: 21.01.2012 | 09:27

Τελικά, μπορεί και να μην χρειάζεται δίαιτα, αλλά μερικές έξυπνες κινήσεις. Όπως για παράδειγμα να μειώσεις την ποσότητα λαδιού ή να μοιραστείς ένα γλυκό...
Άλλη μια μέρα ξεκινά και κάθεσαι στο τραπέζι της κουζίνας για το πρωινό σου. Φρυγανιά με βούτυρο και μαρμελάδα... τι θα έλεγες να παραλείψεις το βούτυρο και να γλιτώσεις 100 θερμίδες; Μικρές αλλάγες στις καθημερινές σου συνήθειες θα σου προσφέρουν μεγάλα οφέλη. Δηλαδή, να χάσεις εως και 3 κιλά σε ένα μήνα, χωρίς δίαιτα.

"Με μικρές αλλαγές στη διατροφή μας, μπορούμε να γλιτώσουμε από 100-400kcals την ημέρα κι έτσι, χωρίς κόπο, να χάσουμε από 1-3 κιλά το μήνα" τονίζει η Κλινική Διαιτολόγος Διατροφολόγος Έρικα Νταουτίδου.

Είναι πλέον γνωστό πως η απώλεια βάρους έρχεται μετά από την επίτευξη αρνητικού ισοζυγίου ενέργειας, με άλλα λόγια, όταν προσλαμβάνουμε λιγότερες θερμίδες από όσες ο οργανισμός μας καταναλώνει.

10 + 1 ΤΡΟΠΟΙ ΝΑ ΚΟΨΕΙΣ 100 ΘΕΡΜΙΔΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ... ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΣΟΥ. KANE ΚΛΙΚ ΣΤΟ TLIFE ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΔΕΙΣ

Συνδυασμός των παραπάνω tips μπορεί να πολλαπλασιάσει τα οφέλη τους στην ενεργειακή πρόσληψη και να οδηγήσει σε ακόμη μεγαλύτερη απώλεια βάρους.

ΜΟΔΑ | ΟΜΟΡΦΙΑ | ΝΕΑ | FITNESS | ΣΥΝΤΑΓΕΣ | ΣΧΕΣΕΙΣ

Tags:

   Διαδώστε αυτό το άρθρο
close button

Κάντε Like: Newsit.gr στο Facebook