Ειδήσεις ΤΖΟΚΕΡ· ΣΕΙΣΜΟΣ· ΟΑΕΔ· ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ 2017 10 Αθήνα Αναλυτικά

6 διατροφικές αλήθειες για τις δύσκολες μέρες του μήνα! Ναι, θέλεις σοκολάτα. Γιατί;

6 διατροφικές αλήθειες για τις δύσκολες μέρες του μήνα! Ναι, θέλεις σοκολάτα. Γιατί;
Διαδώστε αυτό το άρθρο
Τελευταία ενημέρωση: 06.11.2012 | 07:02

Διατροφικές (πικρές) αλήθειες για τις ημέρες της περιόδου... Plus: Οι πιο σημαντικές τροφές που δεν πρέπει να λείπουν από το τραπέζι και έξυπνα tips για να αντιμετωπίσεις τα συμπτώματα της περιόδου.
Είσαι κι εσύ από τις γυναίκες που δεν μπορούν να αντισταθούν σε αλμυρές και γλυκιές λιχουδιές τις ημέρες της περιόδου; Ή μήπως το δικό σου πρόβλημα είναι η σοκολάτα; Έχεις παρατηρήσει πως τρως περισσότερο κατά τη διάρκεια της έμμηνου ρύσης; Σου συμβαίνει να αναζητάς απεγνωσμένα κάτι αλκοολούχο για να νιώσεις καλύτερα εκείνες της ημέρες του μήνα; 6 αλήθειες γύρω από τη διατροφή, τις ημέρες της περιόδου...

Plus: Οι πιο σημαντικές τροφές που δεν πρέπει να λείπουν από το τραπέζι σου αυτές τις ημέρες και έξυπνα tips για να αντιμετωπίσεις τα συμπτώματα της περιόδου. 

Οι μεταβολές στα επίπεδα ορμονών στο σώμα είναι η αιτία για όλες αυτές τις αλλαγές στη διατροφική (και ψυχολογική) σου συμπεριφορά. "Πολλές μελέτες αναδεικνύουν την αύξηση της ενεργειακής πρόσληψης κατά 100-200 θερμίδες, αλλά και μικρή αύξηση στο μεταβολισμό κατά 5-10%" εξηγεί η Κλινική Διαιτολόγος Διατροφολόγος Έρικα Νταουτίδου.

Κάποια από τα συμπτώματα της έμμηνου ρύσης και του Προεμμηνορροϊκού Συνδρόμου (ΠΣ) είναι το πρήξιμο, η κατακράτηση υγρών, η ευαισθησία στο στήθος, η κούραση, οι κοιλιακοί πόνοι, οι πονοκέφαλοι, η κυκλοθυμία, η έντονη όρεξη για υπερκατανάλωση φαγητού και η προσωρινή αύξηση του σωματικού βάρους.

ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΟΥ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ

ΜΟΔΑ | ΟΜΟΡΦΙΑ | ΝΕΑ | FITNESS | ΣΥΝΤΑΓΕΣ | ΣΧΕΣΕΙΣ

Tags:

   Διαδώστε αυτό το άρθρο
close button

Κάντε Like: Newsit.gr στο Facebook