Ειδήσεις ΤΖΟΚΕΡ· ΣΕΙΣΜΟΣ· ΟΑΕΔ· ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ 2017 Λίγα Σύννεφα 11 Αθήνα Αναλυτικά

Ασκήσεις για να βγεις στην παραλία πιο αδύνατη από ποτέ... Το δεύτερο σετ!

Ασκήσεις για να βγεις στην παραλία πιο αδύνατη από ποτέ... Το δεύτερο σετ!
Διαδώστε αυτό το άρθρο
Τελευταία ενημέρωση: 08.06.2012 | 13:40
Πρώτη δημοσίευση: 08.06.2012 | 13:40

Aυτές οι ασκήσεις είναι έτσι σχεδιασμένες ώστε σε ένα και μόνο πρόγραμμα γυμναστικής να τονώσεις πόδια, χέρια, κορμό και στήθος, ενώ παράλληλη καις θερμίδες και λίπος.
Πώς σου φάνηκε το πρώτο σετ ασκήσεων για να... προλάβεις το καλοκαίρι; Αν ήσουν "καλή" μαθήτρια σίγουρα μέχρι σήμερα θα έχεις δει διαφορά στη διάθεση, στην αντοχή, στην αναπνοή και ίσως και σε ένα-δυο ρούχα που σε έσφιγγαν. Γιατί αυτές οι ασκήσεις είναι έτσι σχεδιασμένες ώστε σε ένα και μόνο πρόγραμμα γυμναστικής να τονώσεις πόδια, χέρια, κορμό και στήθος, ενώ παράλληλη καις θερμίδες και λίπος. Αν δεν είσαι από εκείνες που ακολούθησαν την πρώτη βδομάδα του προγράμματος κάνε κλικ εδώ.

Η personal trainer/διαιτολόγος διατροφολόγος Ράνια Τζανακάκη σου δίνει το δεύτερο σετ των ασκήσεων για total workout!

Πώς θα κάνεις τις ασκήσεις;
Όπως καταλαβαίνεις για να δεις αποτέλεσμα χρειάζονται εντατικά μαθήματα και λίγη παραπάνω προσπάθεια. Το αποτέλεσμα όμως θα σε ανταμείψει. 

- Ξεκίνα με ένα ζέσταμα 5 λεπτών! Η Ράνια συστήνει να βάλεις το αγαπημένο σου ανεβαστικό κομμάτι στο pc και να χορέψεις για 5 λεπτάκια. Αυτός θα είναι και ο διασκεδαστικός τρόπος να ζεσταθείς και να αποφύγεις τραβήγματα και μικροτραυματισμούς.

- Θα χρειαστείς 2 βαράκια ή μπουκαλάκια νερό για να κάνεις τις ασκήσεις.

- Αύξησε τις επαναλήψεις μέρα με την ημέρα! Την πρώτη μέρα κάνε το λιγότερο 8 επαναλήψεις από κάθε άσκηση. Το μυστικό για μέγιστα αποτελέσματα είναι να κάνεις κάθε άσκηση μέχρι να αισθανθείς πως κουράζεσαι. Όσο συνηθίζεις και δυναμώνεις αύξησε τις επαναλήψεις μέχρι τις 30.

*Για εσένα που είσαι πιο συνηθισμένη στη γυμναστική, αν νιώθεις ότι έχεις περισσότερη αντοχή, φρόντισε να κάνεις όλο το σετ των ασκήσεων άλλη μια φορά.

- Επίστρεψε και πάλι στο πρόγραμμα γυμναστικής μέρα παρά μέρα! Για να δεις αποτέλεσμα πρέπει να γυμνάζεσαι πιο τακτικά...

Δες τις ασκήσεις στο TLIFE


ΜΟΔΑ | ΟΜΟΡΦΙΑ | ΝΕΑ | FITNESS | ΣΥΝΤΑΓΕΣ | ΣΧΕΣΕΙΣ

Tags:

   Διαδώστε αυτό το άρθρο
iconΣχετικά άρθρα
  1. Έτοιμος να βάλει  φωτιά  στο Αιγαίο ο Ερντογάν! Το μυστικό σχέδιο για τους μετανάστες Έτοιμος να βάλει "φωτιά" στο Αιγαίο ο Ερντογάν! Το μυστικό σχέδιο για τους μετανάστες
  2. Εύβοια: Σκοτώθηκε στις σκάλες του σπιτιού του - Μοιραία πτώση στην Αυλίδα! Εύβοια: Σκοτώθηκε στις σκάλες του σπιτιού του - Μοιραία πτώση στην Αυλίδα!
  3. Γυμναστική στο σπίτι: Ασκήσεις για γρήγορο μεταβολισμό και διπλάσιες καύσεις θερμίδων Γυμναστική στο σπίτι: Ασκήσεις για γρήγορο μεταβολισμό και διπλάσιες καύσεις θερμίδων
close button

Κάντε Like: Newsit.gr στο Facebook