Ειδήσεις ΤΖΟΚΕΡ· ΣΕΙΣΜΟΣ· ΟΑΕΔ· ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ 2017 10 Αθήνα Αναλυτικά

Φθινοπωρινή Διατροφή: Προετοιμάσου για τον Χειμώνα και χάσε κιλά

Φθινοπωρινή Διατροφή: Προετοιμάσου για τον Χειμώνα και χάσε κιλά
Διαδώστε αυτό το άρθρο
Τελευταία ενημέρωση: 09.09.2011 | 20:50

Το Φθινόπωρο η φύση προετοιμάζεται να υποδεχθεί τον Χειμώνα... Κι εσύ πρέπει να προετοιμάσεις το σώμα σου που έχει "ξεμείνει" ακόμη στο καλοκαιράκι.
Το Φθινόπωρο η φύση προετοιμάζεται να υποδεχθεί τον Χειμώνα... Τα δέντρα ρίχνουν τα φύλλα. Τα πουλιά φεύγουν για πιο ζεστα μέρη. Κι εσύ πρέπει να προετοιμάσεις το σώμα σου που έχει "ξεμείνει" ακόμη στο καλοκαιράκι. Άσε που βάζεις κάτω τις υποχρεώσεις και τις δραστηριότητές σου για την καινούρια σεζόν. Θέλεις να ξεκινήσεις γυμναστήριο, να διορθώσεις τα "στραβά" στη σιλουέτα σου.
Αυτό είναι το... μεταβατικό διατροφικό μενού που θα σε προετοιμάσει για το Χειμώνα, για το γυμναστήριο, αλλά και θα σε βοηθήσει να χάσεις μερικά κιλά

"Το Φθινόπωρο είναι μια μεταβατική περίοδος και το ανθρώπινο σώμα χρειάζεται σταδιακά το χρόνο του για να μεταβεί από τις υψηλές θερμοκρασίες και την ξεγνοιασιά του καλοκαιριού στις χαμηλές θερμοκρασίες και τις αυξημένες υποχρεώσεις του Φθινοπώρου" αναφέρει η διαιτολόγος διατροφολόγος Γιώτα Καρακασίδου. 

Ξεκίνα από το πρόγραμμα

Όλο το καλοκαίρι δεν είχες συγκεκριμένο πρόγραμμα στη διατροφή σου. Το μεσημέρι ήσουν για μπάνιο, το απόγευμα για καφέ και έτρωγες όποτε έβρισκες χρόνο στα ενδιάμεσα! Καιρός να βάλεις και πάλι τάξη και να:

1) Tρως κάθε 3-4 ώρες για να ρυθμιστούν τα επίπεδα γλυκόζης – ινσουλίνης που με την σειρά τους ρυθμίζουν τις καύσεις, το αίσθημα πείνας – κορεσμού (όταν κλείνεσαι μέσα σε ένα χώρο "νομίζεις" ότι πεινάς συνεχώς)

2) Τρως λαχανικά και φρούτα τουλάχιστον δύο – τρία από το καθένα για τη λήψη βιταμίνης C που χρειάζεται για την ενίσχυση του ανοσοποιητικού μας και για την έκκριση κάποιων ορμονών.

3) Καταναλώνεις ψάρια, λαδερά και όσπρια γιατί με τόσα τηγανητά και κρέατα έχεις γεμίσει κορεσμένα λιπαρά και τοξίνες που μπλοκάρουν τη λειτουργία του οργανισμού.

4) Αποφύγεις τα αναψυκτικά, το αλκοόλ, τα γλυκά και το πολύ αλάτι

5) Ξεκινήσεις συστηματική άσκηση τουλάχιστον 20-30 λεπτά με συχνότητα 3-4 φορές την εβδομάδα

Διάβασε περισσότερα στο TLIFE
 

ΜΟΔΑ | ΟΜΟΡΦΙΑ | ΝΕΑ | FITNESS | ΣΥΝΤΑΓΕΣ | ΣΧΕΣΕΙΣ

Tags:

   Διαδώστε αυτό το άρθρο
iconΣχετικά άρθρα
  1. Εμμηνόπαυση: 6 διατροφικές αλλαγές για να μην πάρετε κιλά μετά τα 40 Εμμηνόπαυση: 6 διατροφικές αλλαγές για να μην πάρετε κιλά μετά τα 40
  2. Κίνδυνος για την καρδιά αυτά τα λιπαρά – Σε ποιες τροφές υπάρχουν Κίνδυνος για την καρδιά αυτά τα λιπαρά – Σε ποιες τροφές υπάρχουν
  3. Κρυολόγημα – αντιμετώπιση: Τι να τρώτε – Οι τροφές που το καταπολεμούν Κρυολόγημα – αντιμετώπιση: Τι να τρώτε – Οι τροφές που το καταπολεμούν
close button

Κάντε Like: Newsit.gr στο Facebook