Ειδήσεις ΤΖΟΚΕΡ· ΣΕΙΣΜΟΣ· ΟΑΕΔ· ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ 2017 7 Αθήνα Αναλυτικά

ΓΙΑ ΤΕΛΕΙΑ ΧΕΡΙΑ! 4 λεπτά τη μέρα αρκούν για να διώξεις τα ανεπιθύμητα μπρατσάκια!

ΓΙΑ ΤΕΛΕΙΑ ΧΕΡΙΑ! 4 λεπτά τη μέρα αρκούν για να διώξεις τα ανεπιθύμητα μπρατσάκια!
Διαδώστε αυτό το άρθρο
Τελευταία ενημέρωση: 27.09.2011 | 17:34

Και μόλις βρήκαμε τη λύση στη δικαιολογία: "Δεν κάνω γυμναστική γιατί δεν έχω χρόνο". Τέσσερα λεπτά σίγουρα μπορεί να βρει η καθεμιά μας... ε;
Σε τέσσερα λεπτά μπορείς να ακούσεις το αγαπημένο σου κομμάτι στο Mp3 Player ή να πεταχτείς μέχρι την κουζίνα και να ετοιμάσεις ένα τοστάκι, όσο παίζουν διαφημίσεις στην αγαπημένη σου ταινία ή να κάνεις τη γυμναστική σου και σιγά σιγά να αποκτήσεις το σώμα που ονειρεύεσαι... 

TLIFE Gym: 4 is the number!
Η personal trainer - διατροφολόγος Ράνια Τζανακάκη ετοίμασε ένα πρόγραμμα που θα εστιάσει σε 4 διαφορετικά σημεία του γυναικείου σώματος: Χέρια-στήθος, Κοιλιά, Πόδια και Κορμό για απώλεια πόντων! Όπου ακριβώς δηλαδή στοχεύεις σε κάθε σου προσπάθεια. Μόνο που τώρα δεν υπάρχουν δικαιολογίες. Αυτό το πρόγραμμα μπορείς να το ακολουθήσεις ακόμη κι εσύ που δεν έχεις χρόνο για γυμναστική.
Πολύ απλά δεν θα σου πάρει περισσότερο από 4 λεπτά την ημέρα, 4 φορές την εβδομάδα. Σήμερα θα σου παρουσιάσουμε το πρώτο σετ που είναι επικεντρωμένο στα χέρια και στο στήθος!

Πώς θα ακολουθήσεις το πρόγραμμα
Αφιέρωσε 4 λεπτά για να κάνεις 4 ασκήσεις κλειδία που θα καταπολεμήσουν τα αντιαισθητικά μπρατσάκια και θα τονώσουν το στήθος. Μείνε συντονισμένη στο TLIFE για να δεις και τα σετ για τα άλλα 3 σημεία του σώματος.

Πόσες επαναλήψεις;
Δεν θα χρειαστεί να μετράς από μέσα σου επαναλήψεις. Βάλε το χρονόμετρο (αν δεν έχεις, σίγουρα θα βρεις μια τέτοια εφαρμογή στο κινητό σου) να μετράει για σένα:

- Αν δεν είσαι πολύ συνηθισμένη στη γυμναστική ξεκίνα κάθε άσκηση και μην σταματήσεις πριν συμπληρωθούν 30 δευτερόλεπτα. Τελειώνοντας κάθε άσκηση, κάνε 1 λεπτό διάλειμμα και στη συνέχεια προχώρησε στην επόμενη άσκηση.

- Για τις πιο προχωρημένες -ή για σένα που θέλεις να πας ένα βήμα παραπάνω- αύξησε τη διάρκεια κάθε άσκησης στο 1 λεπτό με 1 λεπτό διάλειμμα ανά άσκηση.

- Αν είσαι fitness expert κάνε την κάθε άσκηση για 1 λεπτό συνεχόμενα, με διάλειμμα 1 λεπτού και μόλις τελειώσεις τις ασκήσεις επανάλαβέ τις 2 με 3 φορές.

Διάβασε περισσότερα στο TLIFE


ΜΟΔΑ | ΟΜΟΡΦΙΑ | ΝΕΑ | FITNESS | ΣΥΝΤΑΓΕΣ | ΣΧΕΣΕΙΣ

Tags:

   Διαδώστε αυτό το άρθρο
iconΣχετικά άρθρα
  1. Γυμναστική στο σπίτι: Οι 5 καλύτερες ασκήσεις για ανόρθωση γλουτών σε χρόνο dt! Γυμναστική στο σπίτι: Οι 5 καλύτερες ασκήσεις για ανόρθωση γλουτών σε χρόνο dt!
  2. Λάρισα: Συγκίνηση για τη μικρή Μυρτώ - Το 7ο χειρουργείο έκανε πιο απαισιόδοξους τους γιατρούς! Λάρισα: Συγκίνηση για τη μικρή Μυρτώ - Το 7ο χειρουργείο έκανε πιο απαισιόδοξους τους γιατρούς!
  3. Μητέρα Αλέξανδρου Αγγλούπα: Οι στιγμές τρόμου στα χέρια των διαρρηκτών Μητέρα Αλέξανδρου Αγγλούπα: Οι στιγμές τρόμου στα χέρια των διαρρηκτών
close button

Κάντε Like: Newsit.gr στο Facebook