Ειδήσεις ΤΖΟΚΕΡ· ΣΕΙΣΜΟΣ· ΟΑΕΔ· ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ 2017 6 Αθήνα Αναλυτικά

H ΔΙΑΙΤΑ ΤΟΥ ΚΑΥΣΩΝΑ! Θα αδυνατίσεις και θα αντιμετωπίσεις τις υψηλές θερμοκρασίες!

H ΔΙΑΙΤΑ ΤΟΥ ΚΑΥΣΩΝΑ! Θα αδυνατίσεις και θα αντιμετωπίσεις τις υψηλές θερμοκρασίες!
Διαδώστε αυτό το άρθρο
Τελευταία ενημέρωση: 28.07.2011 | 06:32
Πρώτη δημοσίευση: 27.07.2011 | 21:52

Πάλι η θερμοκρασία θα ανέβει. Κι εμείς φροντίσαμε για τη δίαιτά σου... Και θα αδυνατίσεις και θα αντιμετωπίσεις τον υδράργυρο που ξαναπήρε την ανηφόρα.
Και μόνο που αναπνέεις ιδρώνεις! Με τον υδράργυρο να φλερτάρει με τους 40oC δεν μπορείς να κάνεις ούτε βήμα. Η ζέστη σε αναγκάζει να είσαι  νωχελική και δυσκίνητη.  Άσε που όλοι σου λένε να τρως καλά, για να μην ζαλιστείς μέσα στη ζέστη. Που καιρός για δίαιτα! Το TLIFE βρήκε το πρόγραμμα διατροφής που υπόσχεται να σε δροσίσει εσωτερικά, καταπολεμώντας τον καύσωνα και παράλληλα να σε βοηθήσει να συνεχίσεις την προσπάθεια να χάσεις κιλά.

Η Κλινική διαιτολόγος διατροφολόγος Γεωργία Καπώλη ετοίμασε ένα μενού για να πας κόντρα στον καύσωνα και παράλληλα να χάσεις 1-2 κιλά. Γιατί με τη ζέστη οι ανάγκες σου για ενυδάτωση είναι πιο υψηλές.

"Το καλοκαίρι είναι αυξημένες οι απώλειες υγρών μέσω της εφίδρωσης. Συγκεκριμένα, μία απώλεια υγρών ίση με 2% επί του σωματικού μας βάρους αρκεί για να αρχίσει να μειώνεται η απόδοσή και η αντοχή μας"

Αντιοξειδωτική ενυδάτωση

Η πολυπόθητη ενυδάτωση του οργανισμού μπορεί να συμβεί με τρόφιμα που έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε νερό (π.χ. καρπούζι, πεπόνι, καρότα, μαρούλι, ντομάτα, μπρόκολο, μήλα, πορτοκάλια, γκρέιπφρουτ, γιαούρτι, γάλα, χυμοί).

Και φυσικά δεν αρκεί μόνο το νερό για να δροσιστείς, αλλά και να αδυνατίσεις παράλληλα! "Μία εναλλακτική πρόταση του νερού αποτελούν τα παγωμένα ροφήματα (π.χ. τσάι), τα οποία αποτελούν τους καλοκαιρινούς μήνες έναν απολαυστικό και γευστικό τρόπο για ενυδατωθούμε χωρίς να επιβαρυνόμαστε με θερμίδες και ζάχαρη. Η συστηματική κατανάλωση πράσινου τσαγιού (3-4 ποτήρια καθημερινά) συνδέεται όχι μόνο με τη μείωση του σωματικού βάρους αλλά και με τη μείωση του κοιλιακού λίπους, παράγοντα κινδύνου για τα καρδιαγγειακά νοσήματα" εξηγεί η κα. Καπώλη.

Δες στο TLIFE τη δίαιτα
 

ΜΟΔΑ | ΟΜΟΡΦΙΑ | ΝΕΑ | FITNESS | ΣΥΝΤΑΓΕΣ | ΣΧΕΣΕΙΣ

Tags:

   Διαδώστε αυτό το άρθρο
iconΣχετικά άρθρα
  1. Ποια λιπαρά ΔΕΝ προσθέτουν κιλά και προστατεύουν από καρδιακά και διαβήτη Ποια λιπαρά ΔΕΝ προσθέτουν κιλά και προστατεύουν από καρδιακά και διαβήτη
  2. Πόσες θερμίδες αντιστοιχούν σε 1 κιλό – Ο στόχος για απώλεια βάρους 2 κιλά/μήνα Πόσες θερμίδες αντιστοιχούν σε 1 κιλό – Ο στόχος για απώλεια βάρους 2 κιλά/μήνα
  3. Γιατί το λίπος συσσωρεύεται σε αυτά τα 6 σημεία Γιατί το λίπος συσσωρεύεται σε αυτά τα 6 σημεία
close button

Κάντε Like: Newsit.gr στο Facebook