Ειδήσεις ΤΖΟΚΕΡ· ΣΕΙΣΜΟΣ· ΟΑΕΔ· ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ 2017 12 Αθήνα Αναλυτικά

Η δίαιτα των διακοπών! Χάσε 4 κιλά όσο είσαι στο νησί...

Η δίαιτα των διακοπών! Χάσε 4 κιλά όσο είσαι στο νησί...
Διαδώστε αυτό το άρθρο
Τελευταία ενημέρωση: 03.08.2012 | 16:15

Κι αντί να πας διακοπές και να γυρίσεις ξεκούραστη μεν, με μερικά έξτρα κιλάκια δε, τι λες να οργανωθείς και να γυρίσεις 4 κιλά μείον;
Διακοπές... θάλασσα, ήλιος και καλή παρέα! Τι άλλο να ζητήσεις από τη ζωή; Επειδή όμως πολλές φορές η επιστροφή σε κάνει να δυσανασχετείς, το TLIFE ετοίμασε για εσένα ένα σημαντικό εργαλείο. Ένα πρόγραμμα διατροφής, ειδικά σχεδιασμένο για διακοπές! Χωρίς να στερηθείς, αλλά και ούτε να πεις όχι στην ταβέρνα ή το σουβλάκι θα χάσεις 4 κιλά σε ένα μήνα!

Το μυστικό είναι απλό! Καλό πρωινό, πάντα ένα υγιεινό σνακ, ελαφρύ μεσημεριανό και το κυρίως σου γεύμα πιο αργά το απογευματάκι στην ταβερνούλα! Σωστά;

"Για πολλούς το άγχος της αύξησης βάρους παραμένει μιας και οι θαλασσινοί μεζέδες, τα ουζάκια και τα παγωτά κάνουν τον δείκτη της ζυγαριάς να ανεβαίνει" εξηγεί η Κλινική Διαιτολόγος Διατροφολόγος Αθηνά Ρούντου που σου δίνει το μενού των διακοπών.

ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΕΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ

ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ!

H Κλινική Διαιτολόγος Διατροφολόγος Αθηνά Ρούντου σου δίνει μικρές συμβουλές για τις διακοπές! Έτσι θα σιγουρευτείς πως η δίαιτα πάει καλά! Προκειμένου να απολαύσεις τις διακοπές σου χωρίς την αγωνία της δίαιτας ακολούθησε τα παρακάτω 5 βήματα:

1. Πρόσεξε τι πίνεις:
    α) Προτίμησε κρασί ή μπίρα που έχουν λιγότερες θερμίδες και αλκοόλ. Προκειμένου να μην ξεπεράσεις την ενδεικνυόμενη ποσότητα για κάθε ποτήρι, κατανάλωσε για κάθε ποτήρι αλκοόλ, 1 ποτήρι νερό.
    β) Περιόρισε τα ανθρακούχα αναψυκτικά ποτά και αντικατάστησέ τα με νερό, τσάι, καφέ, χυμούς χωρίς ζάχαρη.

2. Πες όχι στις ατελείωτες ώρες πείνας: Μη μένεις όλη τη μέρα νηστική, θεωρώντας ότι έτσι μπορείς να φας ό,τι θέλεις στην ταβέρνα. Φρόντισε να παίρνεις κάθε μέρα το πρωινό σου και να τρως πολλά και συχνά γεύματα. Επίσης, όταν φτάσεις στην ταβέρνα ξεκίνησε με μία μεγάλη σαλάτα και στη συνέχεια βάλε μία πιρουνιά από κάθε μεζέ στο πιάτο, έτσι ώστε να βλέπεις πόσο τρως και να μην τσιμπολογάς από τα πιάτα των άλλων.

Διάβασε περισσότερα στο TLIFE



ΜΟΔΑ | ΟΜΟΡΦΙΑ | ΝΕΑ | FITNESS | ΣΥΝΤΑΓΕΣ | ΣΧΕΣΕΙΣ

Tags:

   Διαδώστε αυτό το άρθρο
iconΣχετικά άρθρα
  1. Ποια λιπαρά ΔΕΝ προσθέτουν κιλά και προστατεύουν από καρδιακά και διαβήτη Ποια λιπαρά ΔΕΝ προσθέτουν κιλά και προστατεύουν από καρδιακά και διαβήτη
  2. Σχολεία – Χριστούγεννα: Πότε κλείνουν και ξανανοίγουν Σχολεία – Χριστούγεννα: Πότε κλείνουν και ξανανοίγουν
  3. Άφησε το παιδί της να πεθάνει από ασιτία για να πάει ταξίδι με τον εραστή της [pics, vid] Άφησε το παιδί της να πεθάνει από ασιτία για να πάει ταξίδι με τον εραστή της [pics, vid]
close button

Κάντε Like: Newsit.gr στο Facebook