Ειδήσεις ΤΖΟΚΕΡ· ΣΕΙΣΜΟΣ· ΟΑΕΔ· ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ 2017 Λίγα Σύννεφα 9 Αθήνα Αναλυτικά

New Year's Eve! Tips για να μην παχύνεις από το τραπέζι της Παραμονής

New Year's Eve! Tips για να μην παχύνεις από το τραπέζι της Παραμονής
Διαδώστε αυτό το άρθρο
Τελευταία ενημέρωση: 30.12.2012 | 21:04

Είναι παραμονή, είναι βράδυ και το φαγητό πολύ. Τι να κάνεις ώστε να μην τσακωθείς με τη ζυγαριά σου αργότερα...
Το διήμερο των Χριστουγέννων ήταν ενδεικτικό... όλα αυτά τα φαγητά μπροστά σου και εσύ ανήμπορη να αντισταθείς! Το ατύχημα αναπόφευκτο. Όχι πια! Σου έχουμε οδηγίες "χρήσης" για μια γυναίκα που θέλει να φροντίσει τη σιλουέτα της καθώς περπατά πλάι στον πρωτοχρονιάτικο μπουφέ. Tips για να απολαύσεις το πρωτοχρονιάτικο τραπέζι χωρίς ενοχές!

"Παρόλο που οι πειρασμοί είναι πολλοί, υπάρχουν αρκετά tips να μας βοηθήσουν στο να αποφύγουμε την υπερβολική κατανάλωση φαγητού, λιπαρών και θερμίδων" τονίζει η Κλινική Διαιτολόγος Διατροφολόγος Ελίνα ασημακοπούλου.

Tips για το φαγητό


Συνήθως το φαγητό σε αυτές τις περιπτώσεις είναι σε μπουφέ και οι επιλογές σου αμέτρητες. Ακόμη και αν καθήσετε με τοςυ φίλους σε τραπέζι, τα πιάτα που θα το γεμίσουν είναι άπειρα. Να λοιπόν τι προτείνει η διαιτολόγος:

- Συνοδεύουμε το φαγητό με σαλάτα, η οποία να αποτελείται, ιδανικά, από λαχανικά (σκέτα ή συνδυασμένα με φρούτα ή/και ξηρούς καρπούς). Προτιμάμε ελαιόλαδο και ξύδι ή χυμό λεμονιού και αποφεύγουμε τη χρήση διαφόρων salad dressings.

- Προτιμάμε πουλερικά και φροντίζουμε να φάμε μία μερίδα (αφού αφαιρέσουμε την πέτσα). Η περιεκτικότητα των πουλερικών σε λιπαρά είναι ιδιαίτερα χαμηλή και έτσι, δεν επιβαρύνουμε τον οργανισμό μας με πολλά λιπαρά και θερμίδες

Περισσότερα στο TLIFE

ΜΟΔΑ | ΟΜΟΡΦΙΑ | ΝΕΑ | FITNESS | ΣΥΝΤΑΓΕΣ | ΣΧΕΣΕΙΣ

Tags:

   Διαδώστε αυτό το άρθρο
close button

Κάντε Like: Newsit.gr στο Facebook