Ειδήσεις ΤΖΟΚΕΡ· ΣΕΙΣΜΟΣ· ΟΑΕΔ· ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ 2017 Συννεφιά 10 Αθήνα Αναλυτικά

Πάλι δεν κατάφερες να αδυνατίσεις! Τα 10 πιο σημαντικά λάθη που δυναμιτίζουν τη δίαιτά σου!

Πάλι δεν κατάφερες να αδυνατίσεις! Τα 10 πιο σημαντικά λάθη που δυναμιτίζουν τη δίαιτά σου!
Διαδώστε αυτό το άρθρο
Τελευταία ενημέρωση: 15.08.2011 | 21:04

Μήπως δεν κάνεις την κατάλληλη για σένα δίαιτα; Μήπως αντί για διατροφή λιμοκτονείς; Μήπως κάνεις ένα από τα παρακάτω λάθη;
Έχεις κάνει όλες τις δίαιτες του κόσμου αλλά δεν έχεις καταφέρει να φτάσεις στο επιθυμητό αποτέλεσμα. Ή ξεκινάς δίαιτα και κάπου στη μέση τα παρατάς. Ή χάνεις τα κιλά που θέλεις, αλλά σύντομα τα ξαναπαίρνεις... Ουφ!
Τσέκαρε μήπως κάνεις κάποιο από το παρακάτω λάθη. Διόρθωσέ το και θα δεις σίγουρα διαφορά!

Η διαιτολόγος διατροφολόγος Αθηνά Κάτσικα συγκέντρωσε τα δέκα πιο συχνά λάθη της δίαιτας. Διάβασέ τα και απόφυγέ τα...

1. Δίαιτα ναι... Στέρηση όχι. Πολλές φορές μαζί με τη δίαιτα αισθάνεσαι πως θα πρέπει να μην ξαναδοκιμάσεις ποτέ σοκολάτα ή σουβλάκι και να τρως μόνο σαλάτες και φρούτα. "Αυτό συχνά έχει ως επακόλουθο να στερείσαι γεύσεις που σου αρέσουν ή να τρως αναγκαστικά φαγητά που δεν επιθυμείς" αναφέρει η διαιτολόγος διατροφολόγος Αθηνά Κάτσικα.  Με αυτή τη λογική σύντομα θα σηκώσεις τα χέρια ψηλά!

2. Άλλο φαγητό εσύ, άλλο εκείνος! Είναι ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα της καθημερινότητάς σου. Εδώ δεν έχεις χρόνο να μαγειρέψεις ένα φαγητό, θα κάνεις δύο; "Πιστεύοντας ότι η δίαιτα περιλαμβάνει μόνο ψητά ή βραστά φαγητά, αναγκάζεσαι να μαγειρεύεις διαφορετικά από τις καθημερινές σου διατροφικές συνήθειες" επισημαίνει η κα. Κάτσικα. Είναι λοιπόν σημαντικό να μπορείς να προσαρμόσεις το καθημερινό σου μενού στο πρόγραμμα διατροφής σου.

3. Αλλάζεις όλο το πρόγραμμά σου για τη δίαιτα! Μπορεί να χρειάζεται να ακολουθείς των κανόνα των μικρών και συχνών γευμάτων, θα πρέπει όμως να είναι προσαρμοσμένο στον δικό σου ρυθμό. "Αποφασίζεις να αλλάξεις τα ωράριά σου, ακόμα και αν δεν σε βολεύουν. Μένεις εντελώς νηστική μέχρι το επόμενο γεύμα σου και κουράζεσαι ψυχολογικά ή εξουθενώνεις τον οργανισμό σου. Μαθηματικά αποδεδειγμένα το βάρος σταδιακά επιστρέφει και μαζί με αυτό και η ψυχολογική φόρτιση της άκαρπης προσπάθειας" τονίζει η κα. Κάτσικα

4. Αντιγράφεις τη δίαιτα της κολλητής σου! Το μενού όμως που ενδέχεται να λειτούργησε για εκείνη ίσως δεν κάνει για σένα. Πολύ απλά γιατί δεν έχει σχεδιαστεί ώστε να υπολογίζει τις δικές σου ανάγκες και φυσικά μπορεί να περιλαμβάνει φαγητά που δεν σου αρέσουν. "Καταλήγεις να τρως φαγητά που δεν σου αρέσουν και αφού σταματήσει η υποχρεωτική στέρηση, καταφεύγεις με βουλιμικές κρίσεις στις γεύσεις που στερήθηκες" επισημαίνει η διαιτολόγος.

5. Επιλέγεις αυστηρές εξοντωτικές δίατες. Σκέφτεσαι πως αν δεν τρως τίποτα για λίγο καιρό, θα χάσεις πιο γρήγορα κιλά.  "Μπροστά στο «όφελος» της απώλειας δεν υπολογίζεις τις αρνητικές συνέπειες στον οργανισμό σου. Δεν υπολογίζεις τον κίνδυνο να ξαναπάρεις τα κιλά που έχασες, και μάλιστα διπλά, κατάσταση πολύ συνηθισμένη" εξηγεί η κα. Κάτσικα.

6. Πιστεύεις πως μπορείς να χάσεις κιλά σε μία μέρα! "Κουράζεσαι εύκολα, αφού θέλεις να αλλάξεις τις συνήθειές σου σε μια νύχτα, με ένα μαγικό ραβδί". Όπως όμως χρειάστηκε καιρός για να ξεφύγεις και να πάρεις κάποια κιλά, έτσι θα χρειαστεί υπομονή για να δεις αποτέλεσμα. Δεν πρέπει να απογοητεύεσαι με την πρώτη μικρή δυσκολία.

7. Δίαιτα κάνεις, όχι ασκητική ζωή! Δεν υπάρχει κανένας λόγος να αποφεύγεις να δεις τους φίλους σου, να μην βγαίνεις για φαγητό ή για ποτό επειδή κάνεις δίαιτα! Το μόνο που θα καταφέρεις είναι να αισθανθείς άσχημα, να καταπιεστείς και να χαλάσεις τη δίαιτα!

8. Μην κάνεις τη δίαιτα διαγωνισμό. Ξεκίνησες σωστή διατροφή μαζί με τη συνάδελφο στο γραφείο. Το γεγονός πως εκείνη μπορεί να έχασε πιο πολλά κιλά, δεν σημαίνει πως κάνεις κάτι λάθος. Υπάρχουν πολλοί παράγοντες που κάνουν κάθε οργανισμό να λειτουργεί διαφορετικά. "Πρέπει να δεχόμαστε τον ρυθμό απώλειας του οργανισμού μας και να μην προσπαθούμε να πιέσουμε μια κατάσταση, η οποία θα γυρίσει εναντίον μας. Δεν πρέπει να απογοητευόμαστε" τονίζει η κα. Κάτσικα.

9. Γίνεσαι διαιτολόγος του εαυτού σου... και μειώνεις τις ποσότητες. Ένα πρόγραμμα διατροφής είναι ειδικά σχεδιασμένο από την πρώτη μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια. "Εάν φάω το μισό φαγητό απ’ αυτό που μου έγραψε, θα χάσω τα διπλά κιλά" ή  "Δεν θα πειράξει εάν δεν φάω τα ενδιάμεσα γεύματα, αφού θα πάρω λιγότερες θερμίδες" σκέφτεσαι και κάνεις το λάθος!

10. Μετά την απώλεια, ξεχνάς πάντα τη συντήρηση! Επιτέλους! Ήρθε το αναμενόμενο αποτέλεσμα της απώλειας βάρους. Και τώρα; Πόσες φορές θα πρέπει να ξαναπροσπαθήσεις για να ξαναχάσεις τα κιλά και να καταλάβεις, ότι ένα πολύ σημαντικό κομμάτι της δουλειάς βρίσκεται στη συντήρηση; Η συντήρηση πρέπει να γίνεται για να μάθεις να τρώς σωστά, τις γεύσεις και τα φαγητά που επιθυμείς, αποκτώντας καλές και ισορροπημένες διατροφικές συνήθειες. Να μάθεις να χαίρεσαι το φαγητό, χωρίς τύψεις και ενοχές.

ΜΟΔΑ | ΟΜΟΡΦΙΑ | ΝΕΑ | FITNESS | ΣΥΝΤΑΓΕΣ | ΣΧΕΣΕΙΣ

Tags:

   Διαδώστε αυτό το άρθρο
close button

Κάντε Like: Newsit.gr στο Facebook