Ειδήσεις ΤΖΟΚΕΡ· ΣΕΙΣΜΟΣ· ΟΑΕΔ· ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ 2017 8 Αθήνα Αναλυτικά

Περιφέρεια; Ψωμάκια; Love handles; 5 ασκήσεις για να διώξεις τις ατέλειες που σε ταλαιπωρούν...

Περιφέρεια; Ψωμάκια; Love handles; 5 ασκήσεις για να διώξεις τις ατέλειες που σε ταλαιπωρούν...
Διαδώστε αυτό το άρθρο
Τελευταία ενημέρωση: 06.11.2012 | 17:05

Η personal trainer Νάνσυ Βαρθαλίτη ετοίμασε ένα σετ ασκήσεων για να να δεις βελτίωση στα προβληματικά σημεία.
Περιφέρεια, ψωμάκια, παχάκια, love handles, γλουτοί! Όπως και να ονομάσει κανείς, τα δύσκολα σημεία, βρίσκονται εκεί κάθε φορά που θέλεις να φορέσεις στενό παντελόνι, ζώνη ή φούστα. Χαλάνε ένα ωραίο σύνολο στον καθρέφτη και ρίχνουν τη διάθεσή σου.

Η personal trainer Νάνσυ Βαρθαλίτη ετοίμασε ένα σετ ασκήσεων για να γυμνάσεις τα... αδύνατα σημεία σου και να δεις βελτίωση στα προβληματικά σημεία.

Πώς θα κάνεις τις ασκήσεις;
Το μόνο που θα χρειαστείς είναι δυο μικρά βαράκια. Το κόλπο το γνωρίζεις καλά τώρα πια, οπότε αν δεν έχεις βαράκια σπίτι χρησιμοποίησε δύο μικρά μπουκαλάκια με νερό.

- Καλό θα ήταν να ξεκινήσεις και αυτό το πρόγραμμα γυμναστικής με ένα σετ διατάσεων - ιδιαίτερα στα χέρια και την πλάτη - έτσι ώστε να διασφαλίσεις πως δεν θα σε ταλαιπωρήσεις κάποιο τράβηγμα. Κάνε κλικ εδώ για να βρεις τις αντίστοιχες ασκήσεις.

- Επανάλαβε κάθε άσκηση 12 φορές, πριν περάσεις στην επόμενη. Όταν ολοκληρώσεις όλες τις ασκήσεις, επανάλαβε όλο το σετ 3 φορές.

- Οι ασκήσεις αυτές δεν θα σου πάρουν περισσότερα από 20 λεπτά! Φρόντισε να επιστρέφεις στο πρόγραμμα 3-4 φορές την εβδομάδα.

- Μην βιάζεσαι να κάνεις τις επαναλήψεις. Κάθε κίνηση πρέπει να γίνεται αργά, με τους κοιλιακούς ενεργούς και τα χέρια σφιχτά σε όλη την άσκηση.



ΜΟΔΑ | ΟΜΟΡΦΙΑ | ΝΕΑ | FITNESS | ΣΥΝΤΑΓΕΣ | ΣΧΕΣΕΙΣ

Tags:

   Διαδώστε αυτό το άρθρο
close button

Κάντε Like: Newsit.gr στο Facebook