Ειδήσεις ΤΖΟΚΕΡ· ΣΕΙΣΜΟΣ· ΟΜΠΑΜΑ· ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ 2017 Λίγα Σύννεφα 10 Αθήνα Αναλυτικά

TAE BO! Η Σόφη Πασχάλη σου δίνει τις βασικές ασκήσεις για τέλειο σώμα με μερικές μπουνιές

TAE BO! Η Σόφη Πασχάλη σου δίνει τις βασικές ασκήσεις για τέλειο σώμα με μερικές μπουνιές
Διαδώστε αυτό το άρθρο
Τελευταία ενημέρωση: 19.03.2013 | 14:20

Είναι ένας συνδυασμός πολεμικής τέχνης και καρδιαγγειακής άσκησης. που θα σου προσφέρει και αύξηση του μεταβολισμού αλλά και τόνωση των χεριών και των μυών της μέσης, της κοιλιάς και της πλάτης.
Ποιος είπε πως το Τae Bo είναι μόνο για άνδρες; Είναι ένας συνδυασμός πολεμικής τέχνης και καρδιαγγειακής άσκησης που θα σου προσφέρει και αύξηση του μεταβολισμού αλλά και τόνωση των χεριών και των μυών της μέσης, της κοιλιάς και της πλάτης. Φόρεσε τα γαντάκια σου και ξεκίνα γυμναστική υπό τις υποδείξεις της Σόφης Πασχάλη.

Η Σόφη ήρθε στο studio έτοιμh να μας αποδείξει πως μπορείς με τις γροθιές σου να σμιλέψεις το σώμα χάνοντας πόντους τοπικά από τα παχάκια της μέσης και παράλληλα να αυξήσεις το μεταβολικό σου ρυθμό! Και αυξημένος μεταβολισμός σημαίνει πως καις θερμίδες, δηλαδή χάνεις βάρος! 

Πώς θα κάνεις τις ασκήσεις;
Δεν είναι απαραίτητο να έχεις γάντια! Κάνε την άσκηση αυτή και με γυμνά χέρια με τη γροθιά καλά σφιγμένη. Το ζήτημα είναι να κατανοήσεις την κάθε άσκηση και μετά να την επαναλαμβάνεις με ρυθμό! Με απλά λόγια, θα πρέπει να... "λαχανιάσεις" μέσα στα γάντια σου για να έχεις και το επιθυμητό αποτέλεσμα. Όσο πιο γρήγορα και με ροή εκτελείς τις ασκήσεις, τόσο πιο πολύ θα αυξάνονται οι παλμοί της καρδιάς, μυστικό για να επιταχύνεις το μεταβολισμό σου!

Μάθε περισσότερα στο TLIFE

ΜΟΔΑ | ΟΜΟΡΦΙΑ | ΝΕΑ | FITNESS | ΣΥΝΤΑΓΕΣ | ΣΧΕΣΕΙΣ

Tags:

   Διαδώστε αυτό το άρθρο
iconΣχετικά άρθρα
  1. Γυμναστική στο σπίτι: Ασκήσεις για γρήγορο μεταβολισμό και διπλάσιες καύσεις θερμίδων Γυμναστική στο σπίτι: Ασκήσεις για γρήγορο μεταβολισμό και διπλάσιες καύσεις θερμίδων
  2. Γυμναστική στο σπίτι: Ασκήσεις για επίπεδη κοιλιά. Χρειάζεσαι μόνο 10 λεπτά! Γυμναστική στο σπίτι: Ασκήσεις για επίπεδη κοιλιά. Χρειάζεσαι μόνο 10 λεπτά!
  3. Γιόγκα: Τι έδειξε νέα έρευνα για την πιθανότητα τραυματισμού στις ασκήσεις Γιόγκα: Τι έδειξε νέα έρευνα για την πιθανότητα τραυματισμού στις ασκήσεις
close button

Κάντε Like: Newsit.gr στο Facebook