Ειδήσεις ΤΖΟΚΕΡ· ΣΕΙΣΜΟΣ· ΟΑΕΔ· ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ 2017 8 Αθήνα Αναλυτικά

Θέλεις να χάσεις 3 κιλά σε 1 εβδομάδα; Detox Diet!

Θέλεις να χάσεις 3 κιλά σε 1 εβδομάδα; Detox Diet!
Διαδώστε αυτό το άρθρο
Τελευταία ενημέρωση: 08.06.2012 | 21:14

Ο χρόνος πιέζει ασφυκτικά! Το καλοκαίρι είναι εδώ και εσύ θέλεις να πάρεις δραστικά μέτρα για να χάσεις 2-3 κιλά που σε απασχολούν εγκαίρως! Χάσε 3 κιλά σε μία εβδομάδα ακολουθώντας ένα πρόγραμμα αποτοξίνωσης για το καλοκαίρι.
Ο χρόνος πιέζει ασφυκτικά! Το καλοκαίρι είναι εδώ και εσύ θέλεις να πάρεις δραστικά μέτρα για να χάσεις 2-3 κιλά που σε απασχολούν εγκαίρως! Χάσε 3 κιλά σε μία εβδομάδα ακολουθώντας ένα πρόγραμμα αποτοξίνωσης για το καλοκαίρι.

Η Διαιτολόγος Διατροφολόγος, συνεργάτης του MediDiatrofi, Ελένη Φουσέκα, ετοίμασε ένα πρόγραμμα διατροφής για να ξεκινήσεις το καλοκαίρι σου χωρίς περιττά κιλά. Με σωστή διατροφή μετά το τέλος αυτής της εβδομάδας μπορείς να διατηρήσεις το βάρος σου στα επιθυμητά επίπεδα!



ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΕΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΤΙ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Αν πάλι θέλεις να κατεβάσεις το πρόγραμμα στον υπολογιστή σου κάνε κλικ εδώ

*Ιδέες για φρούτα που μπορείς να επιλέξεις (για κάθε 1 μερίδα φρούτου): 10 κεράσια, 2 βερίκοκα, 1 ακτινίδιο, 1 ροδάκινο, 2 φέτες ανανά, 2 αποξηραμένα δαμάσκηνα, 1 πορτοκάλι, 1 αχλάδι, 6-8 φράουλες


Συμβουλή της διαιτολόγου: Το πρόγραμμα απευθύνεται σε υγιείς ενήλικες γυναίκες και η χρονική διάρκεια τήρησης του δεν πρέπει να ξεπερνά την μία εβδομάδα χωρίς παρακολούθηση από επιστήμονα διαιτολόγο διατροφολόγο!!!


Μικρές συμβουλές για αποτελεσματικότερη δίαιτα!
Η Διαιτολόγος Διατροφολόγος, συνεργάτης του MediDiatrofi Ελένη Φουσέκα σου δίνει κάποιες συμβουλές προκειμένου να είναι πιο αποτελεσματική η δίαιτα:

-Πίνετε καθημερινά 8-10 ποτήρια νερό
-Αποφύγετε την κατανάλωση αναψυκτικών και αλκοόλ
-Περιορίστε την κατανάλωση αλατιού
-Το πρωινό αποτελεί το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας
-Τα γεύματα σας πρέπει να έχουν απόσταση μεταξύ τους περίπου 3 ώρες
-Μην ξεχνάτε να καταναλώνετε φρούτα και λαχανικά
-Προτιμήστε δημητριακά πρωινού και ψωμί ολικής άλεσης
-Προσπαθήστε να τρώτε τα γεύματα σας σε ήρεμο περιβάλλον και με αργό ρυθμό
-Μυρωδικά και μπαχαρικά επιτρέπονται ελεύθερα
-Μπορείτε να προσθέσετε στο πρόγραμμά σας ροφήματα από βότανα χωρίς προσθήκη ζάχαρης
-Γίνετε πιο δραστήριες. Περπατήστε, κάνετε ποδήλατο, κολυμπήστε ή απλώς ασχοληθείτε λίγο παραπάνω με τον κήπο σας!

ΜΟΔΑ | ΟΜΟΡΦΙΑ | ΝΕΑ | FITNESS | ΣΥΝΤΑΓΕΣ | ΣΧΕΣΕΙΣ

Tags:

   Διαδώστε αυτό το άρθρο
close button

Κάντε Like: Newsit.gr στο Facebook