Ειδήσεις ΤΖΟΚΕΡ· ΣΕΙΣΜΟΣ· ΟΜΠΑΜΑ· ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ 2017 Συννεφιά 12 Αθήνα Αναλυτικά

Το tοp 10 των καλοκαιρινών τροφών: υγεία, ευεξία και τέλειο σώμα!

Το tοp 10 των καλοκαιρινών τροφών: υγεία, ευεξία και τέλειο σώμα!
Διαδώστε αυτό το άρθρο
Τελευταία ενημέρωση: 01.08.2011 | 19:12

Ποιο είναι το top 10 των πιο θρεπτικών τροφών του καλοκαιριού; Εσύ τα έχεις κάθε μέρα στο τραπέζι σου;
Bρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και αν θέλαμε να φτιάξουμε το Top 10 των καλοκαιριών τροφών, σε αυτό σίγουρα θα πρωταγωνιστούσαν τα δεκάδες φρούτα -που τόσο ταιριάζουν με την όρεξή μας αυτήν την εποχή.
 
Η διαιτολόγος διατροφολόγος Μαρία Γκέκα ετοίμασε για εσένα και το TLIFE τα δέκα πιο σημαντικά τρόφιμα που δεν πρέπει να λείπουν από το τραπέζι σου όλο το καλοκαίρι... για πολλούς λόγους το καθένα!!!
 
1. ΚΑΡΠΟΥΖΙ

Πρώτο στην λίστα  και όχι αδίκως είναι το καρπούζι. Το καρπούζι θεωρείται από τα πιο δροσιστικά φρούτα. Ξεδιψά, αναζωογονεί και αποτοξινώνει τον οργανισμό και αυτό επειδή αποτελείται κατά 95% από νερό. Είναι πλούσιο σε βιταμίνες όπως η  C, B1 , B6 και Α. Ακόμη είναι μια καλή πηγή λυκοπένιου, ένα φυσικό αντιοξειδωτικό, που δεσμεύει τις ελεύθερες ρίζες που παράγονται, προλαμβάνοντας έτσι την εμφάνιση κάποιων μορφών καρκίνου. Το ποτάσιο, επίσης, που περιέχει βοηθά πολύ στην καταπολέμηση της εφίδρωσης. Όμως, το μεγαλύτερο προσόν του καρπουζιού είναι ότι καθαρίζει τα νεφρά από τις πέτρες.
 
2. ΠΕΠΟΝΙ
 


Δεύτερο στην κατάταξη έρχεται το πεπόνι. Πλούσιο σε βιταμίνη C, δεν περιέχει καθόλου λίπος (κάτι που ισχύει για τα περισσότερα φρούτα εκτός του αβοκάντο). Ακόμη περιέχει βιταμίνη Α, η οποία είναι σημαντική για την καλύτερη όραση και βοηθά στην άμυνα από μολύνσεις. Επίσης περιέχει νιασίνη, θειαμίνη, κάλιο και βιταμίνη Β6 η οποία συμβάλλει στην καλύτερη πνευματική και ψυχολογική υγεία. Όσον αφορά τη βιταμίνη C, περιέχεται σε υψηλά ποσοστά βοηθώντας και αυτή με τη σειρά της το αμυντικό σύστημα του οργανισμού ενάντια στις μολύνσεις, προστατεύοντας παράλληλα από το οξειδωτικό στρες.
 


3. ΡΟΔΑΚΙΝΟ




Πλούσιο σε βιταμίνες C και Ε, αντιοξειδωτικά, βιοτίνη ενώ παράλληλα είναι και μια καλή πηγή φυτικών ινών. Οι φυτικές ίνες βελτιώνουν την κινητικότητα του εντέρου, μειώνουν τα επίπεδα της "κακής" LDL χοληστερόλης, ενώ παράλληλα ασκούν και προστατευτική δράση στο έντερο μειώνοντας τις πιθανότητες εμφάνισης καρκίνου του παχέος εντέρου.





Διάβασε περισσότερα στο TLIFE

ΜΟΔΑ | ΟΜΟΡΦΙΑ | ΝΕΑ | FITNESS | ΣΥΝΤΑΓΕΣ | ΣΧΕΣΕΙΣ

Tags:

   Διαδώστε αυτό το άρθρο
iconΣχετικά άρθρα
  1. Αυτές οι τροφές θα σας βοηθήσουν να κόψετε το κάπνισμα Αυτές οι τροφές θα σας βοηθήσουν να κόψετε το κάπνισμα
  2. Κίνδυνος για την καρδιά αυτά τα λιπαρά – Σε ποιες τροφές υπάρχουν Κίνδυνος για την καρδιά αυτά τα λιπαρά – Σε ποιες τροφές υπάρχουν
  3. Κρυολόγημα – αντιμετώπιση: Τι να τρώτε – Οι τροφές που το καταπολεμούν Κρυολόγημα – αντιμετώπιση: Τι να τρώτε – Οι τροφές που το καταπολεμούν
close button

Κάντε Like: Newsit.gr στο Facebook