weather-icon °C AΘΗΝΑ
,

H ΔΙΑΙΤΑ ΤΟΥ ΚΑΥΣΩΝΑ! Θα αδυνατίσεις και θα αντιμετωπίσεις τις υψηλές θερμοκρασίες!

H ΔΙΑΙΤΑ ΤΟΥ ΚΑΥΣΩΝΑ! Θα αδυνατίσεις και θα αντιμετωπίσεις τις υψηλές θερμοκρασίες! | Newsit.gr

Και μόνο που αναπνέεις ιδρώνεις! Με τον υδράργυρο να φλερτάρει με τους 40oC δεν μπορείς να κάνεις ούτε βήμα. Η ζέστη σε αναγκάζει να είσαι  νωχελική και δυσκίνητη.  Άσε που όλοι σου λένε να τρως καλά, για να μην ζαλιστείς μέσα στη ζέστη. Που καιρός για δίαιτα! Το TLIFE βρήκε το πρόγραμμα διατροφής που υπόσχεται να σε δροσίσει εσωτερικά, καταπολεμώντας τον καύσωνα και παράλληλα να σε βοηθήσει να συνεχίσεις την προσπάθεια να χάσεις κιλά.

Η Κλινική διαιτολόγος διατροφολόγος Γεωργία Καπώλη ετοίμασε ένα μενού για να πας κόντρα στον καύσωνα και παράλληλα να χάσεις 1-2 κιλά. Γιατί με τη ζέστη οι ανάγκες σου για ενυδάτωση είναι πιο υψηλές.

«Το καλοκαίρι είναι αυξημένες οι απώλειες υγρών μέσω της εφίδρωσης. Συγκεκριμένα, μία απώλεια υγρών ίση με 2% επί του σωματικού μας βάρους αρκεί για να αρχίσει να μειώνεται η απόδοσή και η αντοχή μας»

Αντιοξειδωτική ενυδάτωση
Η πολυπόθητη ενυδάτωση του οργανισμού μπορεί να συμβεί με τρόφιμα που έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε νερό (π.χ. καρπούζι, πεπόνι, καρότα, μαρούλι, ντομάτα, μπρόκολο, μήλα, πορτοκάλια, γκρέιπφρουτ, γιαούρτι, γάλα, χυμοί).

Και φυσικά δεν αρκεί μόνο το νερό για να δροσιστείς, αλλά και να αδυνατίσεις παράλληλα! «Μία εναλλακτική πρόταση του νερού αποτελούν τα παγωμένα ροφήματα (π.χ. τσάι), τα οποία αποτελούν τους καλοκαιρινούς μήνες έναν απολαυστικό και γευστικό τρόπο για ενυδατωθούμε χωρίς να επιβαρυνόμαστε με θερμίδες και ζάχαρη. Η συστηματική κατανάλωση πράσινου τσαγιού (3-4 ποτήρια καθημερινά) συνδέεται όχι μόνο με τη μείωση του σωματικού βάρους αλλά και με τη μείωση του κοιλιακού λίπους, παράγοντα κινδύνου για τα καρδιαγγειακά νοσήματα» εξηγεί η κα. Καπώλη.

Δες στο TLIFE τη δίαιτα
 

#TAGS MM