Παρασκευή, 19 Απρ.
18oC Αθήνα

Η WWF και η H&M αναπτύσσουν μια νέα πρωτοποριακή στρατηγική για το νερό

Η WWF και η H&M αναπτύσσουν μια νέα πρωτοποριακή στρατηγική για το νερό

Tο θέμα της διαχείρισης του νερού αποκτά μεγαλύτερη προτεραιότητα στο χώρο της μόδας…

Η περιβαλλοντική οργάνωση WWF και η εταιρεία μόδας H&M ενώνουν τις δυνάμεις τους σε μια τριετή παγκόσμια συνεργασία και αναπτύσσουν από κοινού τη νέα στρατηγική της H&M για το νερό. Η νέα στρατηγική θα αλλάξει τα δεδομένα στο χώρο της μόδας, καθώς συμπεριλαμβάνει τους προμηθευτές και προχωρά πέρα και από τις γραμμές παραγωγής των εργοστασίων.

«Η συνεργασία αυτή σηματοδοτεί μια σημαντική εξέλιξη στην προσέγγιση των εταιρειών σε ότι αφορά στο νερό. Η H&M αντιλαμβάνεται ότι η μακροχρόνια επιτυχία της εξαρτάται από την πρόσβαση σε επαρκή αποθέματα νερού. Κατανοεί, επίσης, ότι για να λειτουργεί με τη συναίνεση της κοινωνίας πρέπει να είναι ένας καλός γείτονας και να διαχειρίζεται όσο το δυνατόν καλύτερα τους κοινούς πόρους. Η στρατηγική της H&M για το νερό αποτελεί αναπόσπαστο μέρος του επιχειρηματικού πλάνου της. Ευελπιστούμε ότι και άλλες εταιρείες θα ακολουθήσουν την ίδια προσέγγιση στο μέλλον», δήλωσε ο Jim Leape, Γενικός Διευθυντής της WWF International.

Κατά τη διάρκεια του 2012, η WWF και η H&M

Lifestyle Τελευταίες ειδήσεις

Σχολιάστε