Τετάρτη, 24 Απρ.
18oC Αθήνα

Οι εξελίξεις στο MEGA

Τι ετοιμάζει και τι… κόβει το κανάλι της Μεσογείων

Χωρίς να υπάρχει κάποιος ιδιαίτερος λόγος, πραγματοποιήθηκε το μεσημέρι συνάντηση των στελεχών του γραφείου Τύπου του MEGA με τους δημοσιογράφους του τηλεοπτικού ρεπορτάζ. Ο λόγος ήταν να ανταλλάξουμε απόψεις για το τι συμβαίνει στο τηλεοπτικό τοπίο.

Η παρουσία όμως του διευθυντή προγράμματος του MEGA Πέτρου Μπούτου έκανε να πάρουν φωτιά τα στυλό και όλοι να σημειώνουμε με σκοπό να σας μεταφέρουμε τα όσα επίσημα αλλά και… ανεπίσημα ειπώθηκαν. Τι μάθαμε λοιπόν από τη συνάντηση με τα στελέχη του MEGA…

Αυτό που κυρίως εισπράξαμε είναι ο έντονος προβληματισμός και η διάχυτη απαισιοδοξία για τα όσα συμβαίνουν στο χώρο της τηλεόρασης. Κυρίως στον οικονομικό τομέα με τις μειώσεις στις παραγωγές και στα κόστη. Με τις συζητήσεις περί οικονομικών μάλιστα επιβεβαιώσαμε για ακόμα μία φορά ότι η τηλεόραση είναι η απεικόνιση της κοινωνίας. Ό,τι συμβαίνει σε όλη τη χώρα, συμβαίνει και στον μικρόκοσμο που κρύβεται πίσω από το -plasma πια- αντικείμενο που υπάρχει στο σαλόνι μας.

Η αλήθεια είναι ότι πριν από κάνα δύο χρόνια τα νούμερα τηλεθέασης για το κανάλι της Μεσογείων θα δημιουργούσαν… πάρτι στο Μέγαρο Μουσικής. Τώρα όμως, δεδομένης της γενικότερης οικονομικής κρίσης, το MEGA δεν μπορεί να χαρεί την επιτυχία του.

Τη Megaλη επιτυχία που μας επισημάνθηκε με δελτίο Τύπου το οποίο αναφέρει ότι:

«Την ημέρα της πρεμιέρας του “ΝΗΣΙΟΥ” (Δευτέρα 11/10) η συνολική τηλεθέαση της τηλεόρασης στο prime time ήταν 57% (περίπου 5,8 εκατ.), ποσοστό ρεκόρ από την ίδρυση της ιδιωτικής τηλεόρασης! Η σειρά σημείωσε 61,7% μερίδιο και συγκέντρωσε 3.555.000 τηλεθεατές (δηλαδή 34,9% τηλεθέαση).

Το “ΠΡΩΙΝΟ MOU” είναι πρώτο κάθε μέρα από τις 11/10 που έκανε πρεμιέρα, με μέσο όρο 23,0%, 2ο το “10 ΜΕ 1 ΜΑΖΙ” με 17,2% και 3ο το “ΚΑΦΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΕΝΗ” με 12,8 %. Στο βασικό κοινό των γυναικών 25-44 είναι πρώτο με 28,9%, ενώ η διαφορά με το 2ο “ΚΑΦΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΕΝΗ” είναι 10 μονάδες.

To MEGA φέτος έγινε ακόμα πιο ψυχαγωγικό κανάλι, διαθέτοντας περίπου 60% παραπάνω χρόνο στα ψυχαγωγικά του προγράμματα (ενδεικτικά αναφέρονται το καθημερινό Masterchef και οι εκπομπές του Σαββατοκύριακου Food and the City, Κηπουροί του Mega, Money Drop και Just the Two of Us).»

Αυτά είναι τα επίσημα στοιχεία.

Διαβάστε λοιπόν και τα… ανεπίσημα που μάθαμε και σας μεταφέρουμε.

Την επόμενη σεζόν 2011-2012 σκοπός του MEGA είναι να υπάρξουν δύο «Master Chef», ένα όπως το πρώτο που παρακολουθούμε φέτος με ενήλικους διαγωνιζόμενους και ένα με τη συμμετοχή παιδιών, ηλικίας 9 έως 16 ετών.

Μετά το τέλος του «Master Chef» όμως, αυτής της περιόδου τη θέση του στο πρόγραμμα θα καλύψουν παλαιότερες σειρές του MEGA. Μην τρομάξετε αν από τον Ιανουάριο καθημερινά στις 11 το βράδυ δείτε το… «Ρετιρέ». Αν και αναφέρουμε ενδεικτικά τη σειρά, ποτέ δεν ξέρεις. Άλλωστε, τα… ράφια του MEGA έχουν πολύ υλικό. Μετά το «Prime eleven» έρχεται το «Rafi eleven»…!

Στο κανάλι της Μεσογείων δεν είναι σίγουροι αν το U Man θα ξεκινήσει να προβάλλεται στο δεύτερο μισό αυτής της σεζόν (το Φεβρουάριο του 2011) ή την επόμενη σεζόν, μετά δηλαδή τον Οκτώβριο.

Το MEGA προσπαθεί να κρατήσει τις σειρές που έχει ξεκινήσει και να μην αναγκαστεί να… διακόψει ξαφνικά κάποια από αυτές. Αν και έπεσε το όνομα της πιο… αδύναμης και επικρατέστερης για ψαλίδισμα, εντούτοις δεν θα το αναφέρουμε γιατί σε σχέση μάλιστα και με άλλα προγράμματα της τηλεόρασης είναι σαφώς καλύτερη. Επίσης δεν το αναφέρουμε γιατί είναι κρίμα κι άδικο να… πανικοβληθούν οι εργαζόμενοι, ηθοποιοί και τεχνικοί, της σειράς! Sorry, αλλά δεν υπάρχει κανένας λόγος… μνησικακίας!

Την επόμενη σεζόν, 2011-2012 το MEGA επιθυμεί να έχει δύο καθημερινές ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ σειρές. Ελπίζουμε να τα καταφέρουν χωρίς να κάνουν… εκπτώσεις στην ποιότητα.

Υπό σκέψη είναι αν τα καινούργια επεισόδια του «50 -50» προβληθούν αυτή τη σεζόν. Θα γυριστούν μεν, αλλά μάλλον θα κρατηθούν στο ράφι για την επόμενη σεζόν. Όπως θα γίνει με το καινούργιο σήριαλ «Με λένε Βαγγέλη» με πρωταγωνιστή το Βασίλη Χαραλαμπόπουλο που ξεκίνησε χθες τα γυρίσματα αλλά μπορεί να περιμένει μέχρι την επόμενη σεζόν για να μπει στο τηλεοπτικό τοπίο.

Συμπέρασμα; Δεν υπάρχει…
Απλά διαπιστώνουμε ότι ενώ καθημερινά αυξάνονται οι τηλεθεατές, λιγοστεύουν τα προγράμματα.

Τελικά ίσως δεν είναι τυχαίο που οι εκπομπές μαγειρικής έχουν γίνει, περισσότερο από ποτέ, τηλεοπτική μόδα. Ισχύει το «βλέπεις αλλά δεν μπορείς να φας».
Μπορεί λοιπόν κατά την ίδια μόδα, να βλέπουμε περισσότερη τηλεόραση αλλά κινδυνεύουμε να μην τρώγεται… με τίποτα!

Γρηγόρης Μελάς

Media Τελευταίες ειδήσεις

Σχολιάστε