Ειδήσεις ΤΖΟΚΕΡ· ΣΕΙΣΜΟΣ· ΟΜΠΑΜΑ· ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ 2017 14 Αθήνα Αναλυτικά

Πώς μοιράστηκε η διαφημιστική πίτα στα τηλεοπτικά κανάλια

Πώς μοιράστηκε η διαφημιστική πίτα στα τηλεοπτικά κανάλια
Διαδώστε αυτό το άρθρο

 

Επιλογή κατηγορίας

Τελευταία ενημέρωση: 19.12.2011 | 13:15
Πρώτη δημοσίευση: 19.12.2011 | 13:15

Το ότι η οικονομική κρίση έχει χτυπήσει και τα τηλεοπτικά κανάλια είναι γνωστό.

Το διαπιστώνουμε καθημερινά καθώς ακόμα και πετυχημένες εκπομπές είναι σε αβεβαιότητα για το αν θα βγουν στον αέρα τις επόμενες μέρες ενώ τα σχέδια και ο προγραμματισμός στα περισσότερα κανάλια αλλάζει διαρκώς, καθώς το επιτάσσουν τα οικονομικά τους δεδομένα.

Αυτό συμβαίνει γιατί τα έσοδα των τηλεοπτικών σταθμών έχουν μειωθεί αρκετά καθώς η διαφημιστική πίττα έχει συρρικνωθεί κατά πολύ.
Έτσι, στις αρχές του κάθε μήνα, τα επιτελεία των σταθμών μελετούν προσεχτικά το τι μερίδιο έχουν αποσπάσει από την υπάρχουσα διαφημιστική πίττα και κατά πόσο κέρδισαν ή έχασαν σε σχέση με παλαιότερα.

Πάμε να δούμε λοιπόν τι έδειξαν τα στοιχεία της Media Services για το Νοέμβριο του 2011 και μάλιστα σε σχέση με τον περυσινό Νοέμβριο, του 2010. Ποια κανάλια δηλαδή είχαν αύξηση στο μερίδιό τους και ποια είχαν μείωση. Και επαναλαμβάνουμε για ακόμα μία φορά πως η διαφημιστική πίττα σε σχέση με πέρυσι είναι κατά πολύ μικρότερη!
Αναλυτικά λοιπόν, άνοδο στο μερίδιό τους σημείωσαν κατά σειρά ο ΑΝΤ1, το MEGA και ο ALPHA. Συγκεκριμένα, το κανάλι του Αμαρουσίου αύξησε το μερίδιό του από 26,8 που είχε πέρυσι το Νοέμβριο σε 32,04. Ακολουθεί το κανάλι της Μεσογείων που απέσπασε το 31,9 της πίττας έναντι 31,6 που είχε πέρυσι και στη συνέχεια το κανάλι της Κάντζας που από 14,51 που είχε πέρυσι, φέτος ανέβασε το μερίδιό του στο 17,49.

Πτωτική τάση σημείωσαν τα υπόλοιπα κανάλια, δηλαδή το STAR και τα κρατικά κανάλια.
Συγκεκριμένα το κανάλι της Κηφισιάς από 15,03 που είχε το Νοέμβριο του 2010, φέτος απέσπασε το 12,57 της πίττας. Όσον αφορά τα κρατικά κανάλια η ΝΕΤ πήρε 0,97 ενώ είχε 1,58, η ΕΤ1 εισέπραξε 0,12 ενώ είχε 0,3 και η ΕΤ3 που πέρυσι είχε το 0,07 τελικά φέτος έπεσε στο 0,04.

Να σημειώσουμε βεβαίως ότι μείωση στο ποσοστό του σημείωσε και το ALTER (από 9,61 έπεσε στο 4,74) καθώς, ως γνωστό, από το Νοέμβριο το κανάλι έχει σταματήσει να εκπέμπει ζωντανά προγράμματα αφού οι εργαζόμενοί του έχουν κατέβει σε απεργία διαρκείας απαιτώντας τα δεδουλευμένα τους.

Γρηγόρης Μελάς


   Διαδώστε αυτό το άρθρο
iconΣχετικά άρθρα
  1. Η «λυπητερή» για τους τηλεοπτικούς σταθμούς! Η «λυπητερή» για τους τηλεοπτικούς σταθμούς!
  2. Χάρης Ρώμας: «Τα κανάλια έβγαλαν λεφτά από το “Κωνσταντίνου και Ελένης” και όχι από το…» Χάρης Ρώμας: «Τα κανάλια έβγαλαν λεφτά από το “Κωνσταντίνου και Ελένης” και όχι από το…»
  3. Χριστούγεννα 2016: Η πιο συγκινητική διαφήμιση [vid] Χριστούγεννα 2016: Η πιο συγκινητική διαφήμιση [vid]
close button

Κάντε Like: Newsit.gr στο Facebook