Παρασκευή, 29 Μαρ.
25oC Αθήνα

Συνεχίζεται η μάχη Παπαδάκη με Καμπουράκη, Οικονομέα και Αυτιά

Συνεχίζεται η μάχη Παπαδάκη με Καμπουράκη, Οικονομέα και Αυτιά

Γιατί… πονοκεφαλιάζουν σε ALTER ΣΚΑΪ και ALPHA

Συνεχίζεται η μάχη στην πρωινή ενημερωτική ζώνη αφού οι εκπομπές συνεχίζουν να είναι στην ίδια σειρά κατάταξης αλλά οι τρεις πρώτες εκπομπές εξακολουθούν να απέχουν ελάχιστα η μία από την άλλη. Αρκετά πίσω, στην τέταρτη θέση εξακολουθεί να βρίσκεται το δίδυμο της ΕΡΤ ενώ στην τελευταία θέση το δίδυμο του ΣΚΑΪ που αδυνατεί να πιάσει διψήφιο νούμερο τηλεθέασης, συνεχίζοντας να προκαλεί πονοκέφαλο στα στελέχη του καναλιού! Αλλά δεν είναι οι μόνοι που πονοκεφαλιάζουν…!

Συγκεκριμένα, η σειρά κατάταξης στις πρωινές ενημερωτικές ζώνες σύμφωνα με το μέσο όρο τηλεθέασης στο γενικό σύνολο είναι η εξής:

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΛΛΑΔΑ (Παπαδάκης-ΑΝΤ1) 23.4%

ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΩΡΑ MEGA (Καμπουράκης,Οικονομέας-MEGA) 21.7%

ΚΑΛΗΜΕΡΑ (Αυτιάς-ALTER) 19,5%

ΠΡΩΙΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ (Μπιζόγλη,Αρβανίτης- ΝΕΤ) 10,9%

ΠΡΩΤΗ ΓΡΑΜΜΗ (Λυριτζής, Οικονόμου- ΣΚΑΪ) 6,8%

Αξίζει να αναφέρουμε και τους μέσους όρους στις τηλεθεάσεις που έκαναν οι τρεις εκπομπές από τις 6 έως τις 7 το πρωί όπου εκεί το δίδυμο Μπιζόγλη-Αρβανίτη κέρδισε ξανά την κούρσα αφήνοντας τον Γιώργο Αυτιά πολύ πίσω που… απειλήθηκε μάλιστα από το δίδυμο Λυριτζή –Οικονόμου. Το θέμα αυτό έχει προβληματίσει τα στελέχη του ALTER αφού το ξεκίνημα της εκπομπής του Αυτιά απασχολεί (και κοστίζει!) στο κανάλι αρκετά ενώ το αποτέλεσμα των τηλεθεάσεων δεν είναι το προσδοκώμενα υψηλό! Συγκεκριμένα, οι μέσοι όροι τους από τις 6 έως τις 7 το πρωί είναι οι εξής:

ΠΡΩΙΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ (Μπιζόγλη,Αρβανίτης- ΝΕΤ) 31,5%

ΚΑΛΗΜΕΡΑ (Αυτιάς-ALTER) 15,8%

ΠΡΩΤΗ ΓΡΑΜΜΗ (Λυριτζής, Οικονόμου- ΣΚΑΪ) 12,3%

Απέναντί τους, οι infotainment εκπομπές στο γενικό σύνολο αλλά και στο νεανικό κοινό που ενδιαφέρουν κυρίως τα κανάλια τους, είναι οι εξής:

ΠΡΩΙΝΗ ΜΕΛΕΤΗ (Μελέτη – STAR) 10,8% και στο νεανικό κοινό 22,6%

ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΩΡΑ (Λάμπρου,Παπαβασιλείου –ALPHA) 5,4% και στο νεανικό κοινό 10%

Κι εδώ υπάρχει ο πονοκέφαλος στα στελέχη του ALPHA που προσπαθούν να σταθεροποιήσουν τις τηλεθεάσεις της εκπομπής τους. Μπορεί η εκπομπή να έχει κάνει αρκετές και ενδιαφέρουσες αλλαγές στη θεματολογία της αλλά τα… λάθη του παρελθόντος είχαν κάνει τους τηλεθεατές να στραφούν αλλού και να εμπιστεύονται δύσκολα πια την εκπομπή! Λογικό λοιπόν να προσπαθούν να πονοκεφαλιάζουν προσπαθώντας να κερδίσουν το χαμένο έδαφος… και νούμερα τηλεθέασης!

Media Τελευταίες ειδήσεις

Σχολιάστε