Ειδήσεις ΤΖΟΚΕΡ· ΣΕΙΣΜΟΣ· ΟΜΠΑΜΑ· ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ 2017 Συννεφιά 15 Αθήνα Αναλυτικά

Τι καινούργιο ετοιμάζουν στον ΑΝΤ1;

Τι καινούργιο ετοιμάζουν στον ΑΝΤ1;
Διαδώστε αυτό το άρθρο

 

Επιλογή κατηγορίας

Τελευταία ενημέρωση: 28.02.2013 | 09:13

Ενώ το τηλεοπτικό τοπίο έχει γεμίσει ξένες παραγωγές και ιδιαίτερα οι τούρκικες αυξάνονται και πληθαίνουν, είναι παρήγορο να ακούμε ότι πρόκειται να βγουν στον αέρα καινούργιες ελληνικές παραγωγές.

Ευχάριστα τα νέα λοιπόν από το Μαρούσι, καθώς όχι μία, αλλά πέντε καινούργιες παραγωγές ετοιμάζει ο ΑΝΤ1 να βγάλει στον αέρα το επόμενο διάστημα. Ποιες είναι αυτές; Μετρήστε: πρώτα η εκπομπή «Sold out» του Γιώργου Παπαδάκη που, σύμφωνα με τον έως τώρα προγραμματισμό, θα ξεκινήσει το Σάββατο 16 Μαρτίου. Επίσης, η εκπομπή «Ήρωες», για την οποία σας έχω γράψει πολλά και φαίνεται ότι θα είναι μία πολύ ενδιαφέρουσα παραγωγή. Ένα ακόμα talent show στο οποίο θα διαγωνίζονται stars, πρόκειται όπως φαίνεται να έρθει στη χώρα μας, αφού, όπως σας έγραψα αποκλειστικά μέσα από το Newsit, στο Μαρούσι αυτή την περίοδο μελετούν για να βγάλουν στον αέρα τέλη Μαρτίου με αρχές Απριλίου το «Your face sounds familiar». Τέλος, το επόμενο διάστημα, στο Μαρούσι σκοπεύουν να βγάλουν στον αέρα και το «Κράτα γερά», το τηλεπαιχνίδι στο οποίο stars ενώνουν τις δυνάμεις τους με τηλεθεατές και αγωνίζονται μεταξύ τους για να αντέξουν σε σκληρές δοκιμασίες, είτε ακόμα και το νέο κύκλο από το «Πλάκα κάνεις» που σας είχα γράψει ότι έκαναν γυρίσματα. Ωστόσο, στον ΑΝΤ1 σκέφτονται μήπως, για λόγους οικονομίας, κρατήσουν για την επόμενη σεζόν και το «Πλάκα κάνεις» με το Σάββα Πούμπουρα και το Δημήτρη Βλάχο, αλλά και το «Κράτα γερά» με το Γιώργο Λιανό. Όσο για το τηλεπαιχνίδι «The biggest game show in the world» με παρουσιάστρια τη Νάντια Μπουλέ, θεωρείται σίγουρο ότι δεν θα προβληθεί αυτή τη σεζόν, αλλά μην σας κάνει καμία εντύπωση αν θα το δούμε μέσα από τη συχνότητα του ΑΝΤ1, μέσα στους καλοκαιρινούς μήνες. Τα στελέχη του σταθμού του Αμαρουσίου σκέφτονται μήπως εν μέσω θέρους, καταφέρουν με καινούργια προγράμματα να αποσπάσουν μεγαλύτερο μερίδιο της συρρικνωμένης διαφημιστικής πίτας. Βέβαια, δεν είναι οι μόνοι που έχουν την ίδια σκέψη, αλλά… δεν θα αποκαλύψω προς το παρόν, περισσότερα! Το σημαντικό είναι ότι σε πολύ δύσκολες και για το τηλεοπτικό τοπίο οικονομικές συνθήκες, γίνονται ελληνικές παραγωγές. Το ζητούμενο βέβαια, είναι αυτές, να γίνονται και σωστά…!

Γρηγόρης Μελάς


   Διαδώστε αυτό το άρθρο
close button

Κάντε Like: Newsit.gr στο Facebook