weather-icon °C AΘΗΝΑ
,

Η άνοδος, η πτώση και το… ψήσιμο στα δελτία ειδήσεων

Η άνοδος, η πτώση και το… ψήσιμο στα δελτία ειδήσεων | Newsit.gr

Έτσι τουλάχιστον προκύπτει από το ραβασάκι της Nielsen για το κλείσιμο του μήνα Απριλίου σε ό,τι αφορά τα βραδινά κεντρικά δελτία ειδήσεων των καναλιών.

Στην πρώτη θέση της κατάταξης βρέθηκε πάλι το δελτίο του MEGA σημειώνοντας μέσο όρο 27,1. Ωστόσο, το δελτίο με την Όλγα Τρέμη το μήνα Απρίλιο κατέγραψε πτώση στην τηλεθέασή του σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα και μάλιστα 3 ποσοστιαίες μονάδες.

Δεύτερο στην κατάταξη βρέθηκε το ALTER με μέσο όρο 17,6 που αξίζει όμως να τονίσουμε ότι το δελτίο ειδήσεών του με όσα δυσάρεστα συμβαίνουν στο κανάλι του Μπουρναζίου βγήκε στον αέρα ελάχιστες φορές μέσα στο μήνα. Ωστόσο είναι ολοκάθαρο ότι όσες φορές ο Νίκος Χατζηνικολάου βγήκε on air κατάφερε να συσπειρώσει τους τηλεθεατές και να συγκεντρώσει υψηλό ποσοστό.

Στην τρίτη θέση της κατάταξης βρέθηκε το δελτίο του ALPHA που, αν και προβάλλεται άλλη ώρα και μάλιστα απέναντι στα «Μυστικά της Εδέμ» του MEGA που σαρώνουν, καταφέρνει να σημειώνει αξιοσημείωτα ποσοστά. Στην αμέσως επόμενη θέση βρέθηκε το δελτίο του ΑΝΤ1 με τη Μαρία Χούκλη και μέσο όρο 13,6 ενώ ακολουθεί το δελτίο του STAR με 12 μέσο όρο και τελευταίο στην κατάταξη το δελτίο ειδήσεων της ΝΕΤ που σημείωσε μέσο όρο 5,9.

 

Χαρακτηριστικό όμως των μηναίων επιδόσεών τους είναι ότι τα περισσότερα δελτία σημείωσαν πτώση σε σχέση με τον προηγούμενο. Τη μεγαλύτερη πτώση σημείωσε όπως είπαμε το δελτίο της Όλγας Τρέμη ενώ ακολουθεί το δελτίο με τη Μαρία Χούκλη που σημείωσε πτώση κατά 1,7. Το δελτίο του Αντώνη Σρόιτερ κατέγραψε μείωση κατά 1,6 και το δελτίο του πολύπαθου ALTER με το Νίκο Χατζηνικολάου σημείωσε μείωση κατά 0,6. Άνοδο σημείωσαν τα δελτία ειδήσεων του STAR με τον Αιμίλιο Λιάτσο κατά 3 μονάδες και της ΝΕΤ με την Έλλη Στάη κατά 1,2.

 

Έκτός όμως από την πτώση που σημείωσαν τα περισσότερα δελτία ειδήσεων αξίζει να αναφέρουμε ότι και το μήνα Απρίλιο συνεχίστηκε το… ψήσιμο που τους γίνεται από την εκπομπή του ALPHA. Την ώρα που προβάλλονται τα περισσότερα δελτία ειδήσεων, το κανάλι της Κάντζας έχει επιλέξει να προβάλλει το «Κάτι ψήνεται». Το ριάλιτι μαγειρικής φέρνει πολλούς τηλεθεατές στον ALPHA αφού τον Απρίλιο σημείωσε μέσο όρο 21,2 ποσοστό ιδιαίτερα υψηλό για μία ζώνη που «ανήκει» στην ενημέρωση.

 

Αναλυτικά οι τηλεθεάσεις των δελτίων για τους μήνες Απρίλιο και Μάρτιο καθώς και οι διαφορές που έχουν σημειώσει στις μηνιαίες επιδόσεις τους στον πίνακα που ακολουθεί.

 

ΔΕΛΤΙΑ

Μέσος όρος Απριλίου

Μέσος όρος Μαρτίου

Διαφορά

MEGA ΓΕΓΟΝΟΤΑ

27,1

30,1

-3

ALTER ΕΙΔΗΣΕΙΣ

17,6

18,2

-0,6

ALPHA ΕΙΔΗΣΕΙΣ

16,5

18,1

-1,6

ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ ΑΝΤ1

13,6

15,3

-1,7

STAR ΕΙΔΗΣΕΙΣ

12

9

+3

ΝΕΤ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

5,9

4,7

+1,2

 

 

Τελικά ισχύει το «άτιμη τηλεθέαση, άλλους τους ανεβάζεις, άλλους τους κατεβάζεις αλλά τελικά όλους… τους ψήνεις»!

 

Γρηγόρης Μελάς

#TAGS MM