Λιτότιτα σε όλα τα επίπεδα είναι η λέξη – κλειδί που χαρακτηρίζει το σχεδιασμό της νέας τηλεοπτικής σεζόν. Τα κανάλια δεν δείχνουν να έχουν αποφασίσει ακόμα για όλα τα πρόσωπα και τις εκπομπές που θα εντάξουν στο πρόγραμμά τους, ωστόσο, αρκετοί είναι αυτοί που έχουν πάρει ήδη το δρόμο τους προς τον τηλεοπτικό αέρα.
MEGA
Επιθυμία των μετόχων είναι να διατηρήσουν την 20ετή επιτυχία του καναλιού, αλλά το ταμείο είναι μείον. Ο σταθμός θα επενδύσει στην ενημέρωση, με ναυαρχίδα το δελτίο ειδήσεων, αλλά και εκπομπές όπως οι “Κοινωνία Ώρα MEGA”, “Ανατροπή”, “Πρωταγωνιστές”, “Έρευνα”. Όσον αφορά στις δύο τελευταίες ίσως μειωθεί ο αριθμός των επεισοδίων, λόγω κόστους.