Παρασκευή, 19 Απρ.
15oC Αθήνα

Τα δελτία ειδήσεων σε ελεύθερη πτώση

Τα δελτία ειδήσεων σε ελεύθερη πτώση

Προβληματισμό και μεγάλη ανησυχία σε καναλάρχες και στελέχη των σταθμών έχουν προκαλέσει οι επιδόσεις

των κεντρικών δελτίων όλων των μεγάλων καναλιών το τελευταιο διάστημα.

Παρότι διανύουμε περίοδο σοβαρών γεγονότων, τα δελτία των 8 χάνουν συνεχώς τηλεθεατές σε αντίθεση με τα εναλλακτικά προγράμματα που μεταδίδονται απέναντί τους, τα οποία κερδίζουν συνεχώς τηλεθέαση.

‘Ετσι π.χ. το ριάλιτι μαγειρικής του ΑΛΦΑ εχει φτάσει πολλές μέρες να υπερτερεί ακόμα και του δελτίου του Μεγκα!

Βέβαια τα στελέχη των ειδήσεων του Μεγκα έχουν να υπερηφανεύονται ότι το δελτίο τους είναι πρώτο, πάνω από το Αλτερ, το Σταρ και τον Αντεννα.

‘Ομως παραλαμβάνει ένα κολοσσιαίο lead in από τη σειρά που προηγείται και καταφέρνει μέσα σε 45 λεπτά να το ρίξει κατά τουλάχιστον 50%!

Δικαίως λοιπόν κάποιοι αναρωτιούνται ποια θα ήταν η επίδοση του αν δεν είχε το «μαξιλάρι»της Ελ. Ακρίτα.

Στο Αλτερ δεν έχουν την πολυτέλεια του lead in.Αλλα η σφραγίδα του Ν. Χατζηνικολαου δεν αποδεικνύεται αρκετή για να κερδίσει τη μάχη της τηλεθέασης.

Το Σταρ έχει τελείως διαφορετικό περιεχόμενο, που ενίοτε αποδίδει νούμερα, αλλά ειδικά αυτή την περίοδο βρίσκεται μακρυά από το αίσθημα και τις ανάγκες της κοινής γνωμης.

Μοιαζει όμως να είναι το πιο συνεπές προς τους τηλεθεατές του αφοί πότε δεν υποσχέθηκε ενημέρωση για τα θέματα αιχμής της επικαιρότητας.

Οσο για τον Antenna, η κατάσταση γίνεται όλο και πιο οδυνηρή. Το δελτίο του έχει φτάσει σε χαμηλά μονοψήφια νούμερα, καταγράφοντας τις χαμηλότερες τηλεθεάσεις στην ιστορία του σταθμού.

Χωρίς στρατηγική και προσανατολισμό μοιάζει να αναζητά (?) μάταια μια ταυτότητα στο χάρτη της ενημέρωσης.

Η ερμηνεία που δίνεται για αυτή την κατάσταση είναι ότι τα δελτία έχουν πολύ περιορισμένη και μονότονα επαναλαμβανόμενη θεματολογία.

Εχουν εγκλωβιστεί στη γραμμή που χάραξε και ακολουθεί το Μέγκα, με σχολιαστές και «παράθυρα».

Όμως τόσο τα πρόσωπα, δημοσιογράφοι και προσκεκλημένοι, όσο και τα θέματα ανακυκλώνονται χωρίς δημιουργικότητα, αναλύοντας καθημερινά τα ίδια, και αναμασώντας επί μακρόν αυτά που θα έπρεπε να περιγράφουν σε λίγα δευτερόλεπτα.

Έτσι, και ενόψει των οικονομικών περικοπών που έχουν ξεκινήσει και θα κορυφωθούν τους επόμενους μήνες, το καλοκαίρι αναμένεται γεμάτο προβληματισμό για αλλαγές στη στρατηγική, τη θεματολογία, τη διάρκεια άλλα ακόμα και την ώρα μετάδοσης κάποιων δελτίων.

Media Τελευταίες ειδήσεις

Σχολιάστε