Παρασκευή, 19 Απρ.
19oC Αθήνα

Τι έκανε η Μενεγάκη στη μάχη της τηλεθέασης

Δεύτερη μέρα χθες για τη μεσημεριανή «Ελένη» και το ραβασάκι της Nielsen έφερε αλλαγές στη μεσημεριανή ζώνη.

Κατ’ αρχάς, η «Ελένη» σημείωσε μικρή πτώση στις τηλεθεάσεις της σε σχέση με την πρεμιέρα αποδεικνύοντας ότι κάποιοι την είδαν από περιέργεια την πρώτη μέσα αλλά δεν τους κέρδισε για να μείνουν πιστοί της τηλεθεατές.

Βέβαια, η πτώση αποτυπώνεται σε λιγότερες από τρεις μονάδες αλλά αυτό είναι κάτι που πρέπει να προσέξουν ιδιαίτερα στην εκπομπή του ALPHA ώστε να μην συνεχιστεί. Κι αυτό εξαρτάται από το ύφος της εκπομπής, που σίγουρα είναι διαφορετική από τον «Καφέ με την Ελένη» αλλά χρειάζεται αρκετές… επιδιορθώσεις για να καταφέρει να κερδίσει το τηλεοπτικό κοινό.

Ιδιαίτερα ανησυχητικό όμως, για την «Ελένη» είναι ότι η εκπομπή έχασε από το δελτίο ειδήσεων του MEGA ενώ χτυπήθηκε πολύ σκληρά με τη σειρά «Κωνσταντίνου και Ελένης». Ωστόσο το μεγαλύτερο πρόβλημα στη μεσημεριανή ζώνη αντιμετωπίζει η εκπομπή «Made in Star» με τη Νικολέτα Ράλλη που συνέχισε τις χαμηλές πτήσεις της. Πάμε λοιπόν να δούμε αναλυτικά τι έγινε χθες στη μεσημεριανή ζώνη.

Στην κορυφή της τηλεθέασης βρέθηκε η «Ελένη» που στο γενικό σύνολο σημείωσε μέσο όρο 20,7, ενώ να θυμίσουμε ότι στην πρεμιέρα της είχε κάνει 23,5.

Αντίστοιχα οι εκπομπές του MEGA έκαναν χθες τις εξής τηλεθεάσεις:

13:00 έως 14:00 «Πολυκατοικία» μέσο όρο 12,6

14:00 έως 15:00 Μεσημβρινό δελτίο ειδήσεων μέσο όρο 22,2 κερδίζοντας το μεγαλύτερο ποσοστό τηλεθέασης αφού την ίδια ώρα η «Ελένη σημείωσε 21,4 μέσο όρο.

15:00 έως 16:00 «Πολυκατοικία» μέσο όρο 9,3.

Αντίστοιχα, στον ΑΝΤ1, οι εκπομπές σημείωσαν τους εξής μέσους όρους:

13:00 έως 13:30 ΑΝΤ1 News μέσο όρο 18,8

13:30 έως 14:30 «Άκρως οικογενειακό» μέσο όρο 12,9

14:40 έως 15:40 «Κωνσταντίνου και Ελένης» μέσο όρο 19,2 ενώ την ίδια ώρα η «Ελένη σημείωσε 19,5 μέσο όρο. Η σειρά, αν και προβάλλεται για πολλοστή επανάληψη αποδεικνύεται ότι είναι ένας πολύ δυνατός αντίπαλος για την «Ελένη».

Χαμηλές τηλεθεάσεις σημείωσαν εκείνη την ώρα οι εκπομπές του STAR αφού το δελτίο ειδήσεων που μεταδίδεται από τις 13:00 έως 13:45 έκανε μέσο όρο 9,8 και το «Made in Star» με τη Νικολέτα Ράλλη έκανε μέσο όρο 10.

Αν κι είναι πολύ νωρίς για να βγάλουμε συμπεράσματα είναι σίγουρο ότι τις επόμενες μέρες τόσο η «Ελένη» αλλά και τα ανταγωνιστικά της προγράμματα θα δώσουν σκληρή μάχη για να κερδίσουν στη μάχη της τηλεθέασης και να διεκδικήσουν μεγαλύτερο κομμάτι από τη διαφημιστική πίττα.

Γρηγόρης Μελάς

Media Τελευταίες ειδήσεις

Σχολιάστε