Τρίτη, 16 Απρ.
21oC Αθήνα

Διαζύγιο ΟΠΑΠ με την υπαίθρια διαφήμιση

Διαζύγιο ΟΠΑΠ με την υπαίθρια διαφήμιση

Αλλο ένα χτύπημα για τις εργασίες των εταιρειών υπαίθριας υπαίθριας διαφήμισης προέκυψε σήμερα.

Ο ΟΠΑΠ με ανακοίνωσή του ενημέρωσε ότι ουδέποτε στο μέλλον δεν θα υιοθετήσει πρόταση για υπαίθρια διαφήμιση γιατί εκτός του ότι συμβάλλουν στα τροχαία ατυχήματα προκαλούν και οπτική ρύπανση. Αναλυτικά η ανακοίνωση του ΟΠΑΠ έχει ως εξής:

«Η ΟΠΑΠ Α.Ε. θέλοντας να συμβάλλει στην προσπάθεια που καταβάλλεται από διάφορες αρχές και υπηρεσίες για τον περιορισμό των τροχαίων ατυχημάτων, αρκετά από τα οποία αποδίδονται στην ύπαρξη παράνομων κατασκευών υπαίθριας διαφήμισης, έχει προ πολλού διακόψει κάθε πρόγραμμα υπαίθριας προβολής της.

Παρόλα αυτά, με σημερινή απόφαση της διοίκησής της, ενημέρωσε και τις τρεις διαφημιστικές εταιρείες με τις οποίες συνεργάζεται ότι ουδέποτε στο μέλλον θα υιοθετήσει πρόταση για υπαίθρια διαφήμιση, καθώς θεωρεί ότι πέρα από τη όποια συμβολή αυτής στα τροχαία ατυχήματα, μια τέτοια πρακτική συμβάλλει και στην οπτική (και όχι μόνο) ρύπανση του οδικού δικτύου και των πόλεων της χώρας».

ΟΛΕΣ ΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Οικονομία Τελευταίες ειδήσεις

Σχολιάστε