Σάββατο, 20 Απρ.
15oC Αθήνα

«Προσαρμογή των επιχειρήσεων στην κρίση»

O κ. Γιώργος Θεοδοσίου, (στο κέντρο) σε στιγμιότυπο από πάνελ συζήτησης κατά τη διάρκεια του 1ου Πανελληνίου Συνεδρίου Πωλήσεων το οποίο παρακολούθησαν πάνω από 600 στελέχη πωλήσεων ελληνικών και πολυεθνικών εταιρειών.

«Η διατήρηση της υψηλής ποιότητας, η συνεχής τεχνολογική εξέλιξη σε όλες τις οικονομικές κατηγορίες προϊόντων και η ταχύτερη προσαρμογή και ευελιξία της εμπορικής πολιτικής κάθε εταιρίας στις ανάγκες των πελατών, είναι το κλειδί για την ομαλή μετάβαση στη νέα τάξη πραγμάτων», πιστεύει ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ideal Standard Ελλάδας, Ανατολικής Μεσογείου, Μέσης Ανατολής και Περσικού Κόλπου κ. Γιώργος Θεοδοσίου.

Σχετικά με τη στρατηγική πωλήσεων της Ideal Standard International και τις διαδικασίες που ακολουθεί η εταιρία στην περίοδο ύφεσης που διανύουμε, ο κ. Θεοδοσίου είναι σαφής: «Ο αυξανόμενος ανταγωνισμός, οι μεγαλύτερες απαιτήσεις της αγοράς αλλά και οι προσδοκίες των πελατών απαιτούν άμεση ανταπόκριση. Γι’ αυτό, το τμήμα πωλήσεων της εταιρίας ακολουθεί τον παλμό της αγοράς και αξιολογεί άμεσα τις πληροφορίες που συλλέγει. Επανεξετάζουμε τις εμπορικές μας συμφωνίες με στόχο το αμοιβαίο όφελος, τόσο για την εταιρία, όσο και για τον συνεργάτη – πελάτη μας.»

O κ. Γιώργος Θεοδοσίου, συμμετείχε στο πάνελ συζήτησης που διοργάνωσε το Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδος (ΙΠΕ) σε συνεργασία με το Εργαστήριο Μάρκετινγκ (the Athens Laboratory of Research in Marketing-A.LA.R.M.) και το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου & Ηλεκτρονικού Επιχειρείν (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, στο πλαίσιο του 1ου Συνέδριου Πωλήσεων που έλαβε χώρα πρόσφατα στο Club Hotel Casino Loutraki, με θέμα «Ο Ρόλος των Πωλήσεων σε Περίοδο Κρίσης».

Το συνέδριο, το οποίο κάλυπτε τέσσερις θεματικές ενότητες, παρακολούθησαν πάνω από 600 στελέχη πωλήσεων ελληνικών και πολυεθνικών εταιρειών.

Τη συζήτηση συντόνισε ο κ. Γεώργιος Ι. Αυλωνίτης, Καθηγητής Μάρκετινγκ στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και Πρόεδρος της Ελληνικής και της Ευρωπαϊκής Ακαδημίας Μάρκετινγκ, ενώ στο πάνελ συμμετείχαν επίσης και μετέφεραν την εμπειρία τους γνωστά στελέχη πωλήσεων, επιχειρηματίες / CEOs σε διάφορους κλάδους της Ελληνικής οικονομίας.
Το Συνέδριο πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα του Συνδέσμου Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών (ΣΕΒ) και της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ (ΕΛΑΜ).

Οικονομία Τελευταίες ειδήσεις

Σχολιάστε