Τετάρτη, 24 Απρ.
18oC Αθήνα

Στο άρθρο 99 περί πτώχευσης τα Ναυπηγεία Ελευσίνας

– Ενημέρωσε ότι αντιμετωπίζει πρόβλημα ρευστότητας
– Τι καταγγέλλουν στο NewsIt αιφνιδιασμένοι οι εργαζόμενοι που προαναγγέλλουν δυναμικές κινητοποιήσεις
– Αυριο στις 8.00 το πρωί συνεδριάζει το Σωματείο των Εργαζόμενων
– Τι θα γίνει με τις συμβάσεις με το Πολεμικό Ναυτικό
Όπως ενημέρωσε η ”Νεώριον”, τα ναυπηγεία Σύρου δηλαδή, η θυγατρική της ”Ναυπηγεία Ελευσίνας” κατέθεσε αίτηση υπαγωγής στο άρθρο 99 του Πτωχευτικού Κώδικα, λόγω του προβλήματος ρευστότητας που αντιμετωπίζει.
 
Μάλιστα εκδόθηκε προσωρινή διαταγή που πρόσκαιρα αναστέλλει τις ατομικές διώξεις των πιστωτών εις βάρος της εταιρείας.
 
Τα Ναυπηγεία Ελευσίνας, συμφερόντων του επιχειρηματία Ν.Ταβουλάρη, υποστηρίζουν ότι έχουν έτοιμο σχέδιο επιχειρησιακό και πρόταση αναδιάρθρωσης των δανείων ώστε και το πρόβλημα ρευστότητας να αντιμετωπιστεί και να επιτραπεί η ομαλή λειτουργία της και ιδίως η εκτέλεση των συμβάσεων με το Πολεμικό Ναυτικό.

Οι εξελίξεις αιφνιδίασαν τους 730 εργαζομενους στα ναυπηγεία οι οποίοι ενημερώθηκαν πριν λίγο από τη διοικηση για τις δραματικες εξελίξεις.
 

Για να υπαχθεί είτε φυσικό πρόσωπο είτε νομικό στο άρθρο 99 θα πρέπει να έχει ληξιπρόθεσμες οφειλές τουλάχιστον 500.000 ευρώ, η επιχείρηση θα πρέπει να απασχολεί προσωπικό πάνω από 20 άτομα ενώ προϋπόθεση είναι να έχει ληφθεί η συναίνεση της πλειονότητας των πιστωτών, κατ΄αρχήν του 51% αυτών, και ταυτόχρονα να παρουσιαστεί ένα σχέδιο αναδιάρθρωσης.

Όπως δήλωσε στο NewsIt o Παντελής Παπαβασιλείου, μέλος Διοίκησης Σωματείου Εργαζομένων Ναυπηγείων Ελευσίνας “η διοίκηση του ομίλου Ταβουλάρη που τόσο χρόνια ζούσε κρατικοδίαιτα απο τις προμήθειες του Πολεμικού Ναυτικού, μας αιφνιδίασε. Δεν ξέραμε τίποτα για την υπαγωγή στη ρύθμιση για πτώχευση. Οι εργαζόμενοι των ναυπηγείων της Ελευσίνας και του Νεωρίου δεν πρόκειται να το δεχτούν αυτό. Υπάρχουν διαχρονικές ευθύνες των κυβερνήσεων και της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ. Ζητάμε να γίνει κλαδική πολιτική και όχι μόνο να δίνουν πολεμικά προγράμματα και το πρόβλημα δεν είναι μόνο σε εμάς αλλά και στον Σκαραμαγκά και παντού.Ένας μεγάλος κλάδος οδηγείται σε διάλυση. Πρέπει η κυβέρνηση να αναλάβει τις ευθύνες της. Αναρωτιώμαστε γιατί να κατασκευαστούν 250 πλοία εφοπλιστών στην Κίνα μετά τη συμφωνία που έκανε η κυβέρνηση και να μην γίνουν και 5 πλοία στην Ελλάδα; Η αντίδρασή μας θα είναι τόσο δυναμική που δεν το φαντάζονται ούτε το περιμένουν”.


 

 

Οικονομία Τελευταίες ειδήσεις

Σχολιάστε