Παρασκευή, 29 Μαρ.
20oC Αθήνα

Ανάσα στην αγορά από τη διαφημιστική προβολή του ΟΠΑΠ

Ανάσα στην αγορά από τη διαφημιστική προβολή του ΟΠΑΠ

Η αγορά περίμενε με αγωνία την ανακήρυξη των αναδόχων αφού τα κονδύλια του ΟΠΑΠ για τη διαφήμιση ξεπερνούν τα 50 εκατ. ευρώ και λόγω των εκλογών είχαν παγώσει.

Στην εταιρεία Leo Burnet κατακυρώθηκε η ενότητα του Β του διαγωνισμού του ΟΠΑΠ η οποία αφορούσε στη διαφημιστική προβολή των παιχνιδιών τύχης του ΟΠΑΠ (Λόττο, Τζόκερ, Πρότο, Super 3 και Extra 5). 

Επίσης, η Ένωση Εταιρειών «Ashley & Holmes A.E.E.-Politics Α.Ε.» κέρδισαν την ενότητα Γ του διαγωνισμού η οποία αφορούσε στην εταιρική εικόνα, στο πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης και στο κοινωνικό έργο του ΟΠΑΠ. 

Αντιθέτως, η διοίκηση του ΟΠΑΠ έκρινε άγονο το διαγωνισμό για το σχεδιασμό και την υλοποίηση της διαφημιστικής προβολής των παιχνιδιών γνώσης (Πάμε Στοίχημα, Προπό και Προπογκόλ), ο οποίος θα επαναληφθεί. 

Οικονομία Τελευταίες ειδήσεις

Σχολιάστε