Παρασκευή, 19 Απρ.
16oC Αθήνα

Κατακόρυφη άνοδος των απευθείας πωλήσεων Anytime στην INTERAMERICAN και φιλόδοξοι στόχοι για την προσεχή πενταετία

Κατακόρυφη άνοδος των απευθείας πωλήσεων Anytime στην INTERAMERICAN και φιλόδοξοι στόχοι για την προσεχή πενταετία

Σε φάση ουσιαστικής ωρίμανσης και ανάπτυξης εισέρχεται το πρώτο brand απευθείας πώλησης ασφαλιστικών προγραμμάτων στην ελληνική ασφαλιστική αγορά, η Anytime της INTERAMERICAN.

Η Anytime, που δημιουργήθηκε το 2006, άνοιξε στην Ελλάδα τον διαδικτυακό δρόμο προσέγγισης πελατών και ήδη, έχει δώσει δείγματα ενός δυναμικά αναπτυσσόμενου καναλιού διανομής με εντυπωσιακά αποτελέσματα, που παρουσίασε τη Δευτέρα 31 Οκτωβρίου η διοίκηση της εταιρείας σε κεντρικό ξενοδοχείο.

Η Anytime αποτελεί, στο πλαίσιο της πολυκαναλικής στρατηγικής της INTERAMERICAN, τον νεώτερο από τους τέσσερεις άξονες διανομής του ισορροπημένου μοντέλου που λειτουργεί η εταιρεία, συμπληρώνοντας την προωθητική δραστηριότητα του αποκλειστικού δικτύου ασφαλιστικών συμβούλων, του δικτύου συνεργαζομένων μεσιτών και πρακτόρων και του τραπεζικού δικτύου.

Έχοντας οργανώσει πλήρως την υποδομή της από τις αρχές του 2008 και μετά από μία διετία προσαρμογής στην αγορά, η Anytime εκτίναξε φέτος το πελατολόγιό της στους 85.000 πελάτες, καταγράφοντας ημερησίως 2.200 κλήσεις και 4.500 επισκέψεις και σταθεροποιώντας την παραγωγή της πάνω από τα 400 συμβόλαια την ημέρα. Το κανάλι έχει ιδιαίτερη συμβολή φέτος στην αύξηση κατά 22% του στόλου ασφαλισμένων από την INTERAMERICAΝ οχημάτων, που φθάνει τις 450.000. Η ασφάλιση αυτοκινήτου αποτελεί και τον βασικό τομέα δραστηριότητας της Anytime, που παράλληλα προωθεί την ασφάλιση κατοικίας και τις υπηρεσίες βοήθειας.

Ειδικότερα στο αυτοκίνητο, η Anytime παρέχει με τρία προγράμματα -τα economic, value και premium- μια σειρά κλιμακούμενων καλύψεων που στο πληρέστερο από αυτά (premium) καλύπτει αστική ευθύνη, ζημιές από ανασφάλιστο όχημα, πυρκαγιά, φυσικά φαινόμενα, τρομοκρατικές ενέργειες, την ολική και μερική κλοπή, τη θραύση κρυστάλλων, το προσωπικό ατύχημα οδηγού (15.000 ευρώ) και τις ίδιες ζημίες (με απαλλαγή 1.000 ευρώ), ενώ και στα τρία προγράμματα παρέχεται η οδική βοήθεια INTERAMERICAN. Η απευθείας ασφάλιση μέσω της Anytime ξεκινά από 156 ευρώ το εξάμηνο και εξασφαλίζει χαμηλότερα ασφάλιστρα για τον πελάτη της τάξεως του 10% – 20% συγκριτικά με τους παραδοσιακούς τρόπους ασφάλισης, λόγω χαμηλότερου κόστους λειτουργίας και πρόσκτησης πελατών. Η INTERAMERICAN παρέχει και στα ανθρώπινα δίκτυά της τη δυνατότητα πώλησης μέσω της Anytime.

Βασικό χαρακτηριστικό της απευθείας πώλησης είναι η απλότητα και ταχύτητα της διαδικασίας που, χάρη στη μηχανογραφική υποστήριξη της εταιρείας, ολοκληρώνεται με εκτύπωση του συμβολαίου από τον πελάτη σε λιγότερα από 5 λεπτά από τη στιγμή της online αίτησης, περιλαμβάνοντας και την εξόφληση των
ασφαλίστρων με πιστωτική κάρτα. Ωστόσο και η διαδικασία ασφάλισης με τηλεφωνική κλήση μέσω του contact center ολοκληρώνεται με παράδοση του συμβολαίου μέσα σε δύο μόλις ημέρες.

Αναφερόμενος στην Anytime ο Γ. Κώτσαλος, Διευθύνων Σύμβουλος της INTERAMERICAN, τόνισε: «Πρόκειται για μια ακόμη καινοτόμο πρωτοβουλία της εταιρείας, μοναδική σε επένδυση, σε σχεδιασμό και εφαρμογή -όπως συνέβη και παλαιότερα με το Medisystem στην υγεία- που υπογραμμίζει την πελατοκεντρική στρατηγική μας. Απευθυνόμαστε σε μια μερίδα κοινού που αυξάνει συνεχώς και αποτελεί μία νέα αγορά. Θέλουμε να βρισκόμαστε κοντά στον καταναλωτή με τον τρόπο που προτιμά αυτός, συνδυάζοντας την ποιότητα εξυπηρέτησης με το πιό προσιτό κόστος ασφάλισης».

Αξίζει να σημειωθεί ότι πρόσφατη έρευνα γνώμης καταδεικνύει ποσοστό 89% ικανοποιημένων πελατών που έχουν κάνει χρήση των υπηρεσιών Anytime, ενώ διάθεση σύστασης της Anytime σε τρίτους έχει το 96% των πελατών της. Στην Ευρώπη, η direct αγορά ασφάλισης αυτοκινήτου είναι ιδιαίτερα αναπτυγμένη, καλύπτοντας στις αναπτυγμένες αγορές όπως είναι το Ηνωμένο Βασίλειο (63%), η Ολλανδία (45%) και η Γερμανία (26%) μεγάλο μερίδιο των ασφαλισμένων αναγκών του κλάδου.

Οικονομία Τελευταίες ειδήσεις

Σχολιάστε