Ειδήσεις SURVIVOR· ΤΖΟΚΕΡ· ΣΕΙΣΜΟΣ· ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ 2017· ΚΑΙΡΟΣ Λίγα Σύννεφα 19 Αθήνα ΚΑΙΡΟΣ

Online πρόταση γάμου με 10.000 κλικ!

Online πρόταση γάμου με 10.000 κλικ!
Ο Αλέξανδρος Καραβίτης και η μέλλουσα σύζυγος του Ορελή Τζεμπελίκου. ΦΩΤΟ εφημερίδα Το Βήμα
Διαδώστε αυτό το άρθρο

 

Επιλογή κατηγορίας

Τελευταία ενημέρωση: 18.05.2010 | 10:07
Πρώτη δημοσίευση: 18.05.2010 | 10:07

Μια απίστευτη και πρωτότυπη πρόταση γάμου έκανε ένας Έλληνας στην αγαπημένη του.....

 
Η εποχή που οι «πρωτότυπες» προτάσεις γάμου γίνονταν με γλυκανάλατους τρόπους εμπνευσμένους από αμερικανικές ταινίες (όπως κρύβοντας το δαχτυλίδι σε ένα γλυκό ή γράφοντας μήνυμα που αναβοσβήνει στο video wall του γηπέδου) έχει περάσει ανεπιστρεπτί. Ο Αλέξανδρος Καραβίτης, διευθυντής εταιρείας τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών, οργάνωσε ολόκληρη διαδικτυακή περιπέτεια για να κάνει πρόταση γάμου στην εκλεκτή της καρδιάς του Ορελή Τζεμπελίκου, την οποία γνώρισε μέσω Facebook (πώς αλλιώς;), αποδεικνύοντας ότι στην Κοινωνία της Πληροφορίας ο ρομαντισμός, ο έρωτας αλλά και... οι προτάσεις γάμου περνούν μέσα από το Ιnternet.
 
«Πριν από έναν χρόνο αποφάσισα ότι ήθελα να περάσω το υπόλοιπο της ζωής μου με την Ορελή. Το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα ήταν:“Τι domain name θα πάρω;”» εξηγεί γελώντας στο «Βήμα» ο Αλέξανδρος. Εν τέλει επέλεξε για domain name (δηλαδή για όνομα της ιστοσελίδας του) το «www.willyoumarryme.gr» και δημιούργησε το site μέσω του οποίου προετοίμαζε, τους επόμενους δώδεκα μήνες, την πρωτότυπη πρόταση γάμου προς την Ορελή. 

Το site που έφτιαξε ο Αλέξανδρος
Το site που έφτιαξε ο Αλέξανδρος

Διατηρώντας μυστικές τις προθέσεις του επιστράτευσε φίλους του που ασχολούνται με το μοντάζ και το animation και όλοι μαζί άρχισαν να «δουλεύουν» ένα δεκάλεπτο βίντεο που θα αναρτούσε στο site και το οποίο θα περιείχε εν μέσω ξεκαρδιστικών καρτούν την πρόταση γάμου: «Το βίντεο εξιστορεί όλη τη διαδρομή της σχέσης μας, από τη στιγμή που γνωριστήκαμε μέσω Facebookως το πρώτο αληθινό ραντεβού μας, πρόσωπο με πρόσωπο, και τις αστείες περιπέτειες στην αρχή της σχέσης μας. Στην ουσία, μια και η ιστοσελίδα δεν περιείχε κανένα όνομα, στόχος ήταν η Ορελή να πέσει τυχαία επάνω στο site και βλέποντας το βίντεο με τα καρτούν να καταλάβει ότι διηγείται τη... δική μας ιστορία» εξηγεί ο Αλέξανδρος.
 
Σύμφωνα με το σχέδιο, μόλις η Ορελή θα αντιλαμβανόταν ότι η ιστοσελίδα εξιστορούσε τη δική τους ιστορία θα έπρεπε να πληκτρολογήσει έναν ειδικό κωδικό στο τέλος του βίντεο, τον οποίο μόνο αυτή θα μπορούσε να αποκρυπτογραφήσει καθώς ο κωδικός συνδεόταν με περιστατικό που είχε συμβεί στην αρχή της σχέσης τους. Τότε θα «ξεκλείδωνε» το τελευταίο μέρος του βίντεο, όπου τα καρτούν θα εξαφανίζονταν και ο Αλέξανδρος θα εμφανιζόταν στην οθόνη με σάρκα και οστά, κρατώντας ένα δαχτυλίδι και ζητώντας από την Ορελή να τον παντρευτεί. «Ο κωδικός με ταλαιπώρησε αρκετά και έπειτα από αρκετές ώρες σπαζοκεφαλιάς κατόρθωσα να τον αποκρυπτογραφήσω. Το πιο αστείο ωστόσο ήτανότι αγωνία δεν είχα μόνο εγώ αλλά και εκατοντάδες άτομα που είχαν επισκεφθεί το site και ήταν περίεργα να δουν το τελευταίο μέρος. Ο Αλέξανδρος, όμως, είχε γράψει ότι θα το “ξεκλείδωνε” για όλους, αν εγώ έβρισκα τον κωδικό» τονίζει στο «Βήμα» η Ορελή.
 
Στο τέλος της πρότασης γάμου, άλλωστε, δίπλα στη φιγούρα του Αλέξανδρου εμφανίζονται δύο εικονίδια, στο ένα εκ των οποίων αναγράφεται το πολυπόθητο «ναι», ενώ στο άλλο «μπααα...».
 
Ο δημιουργός του βίντεο, όμως, είναι φανερό ότι δεν αποδέχεται ενδεχόμενη αρνητική απάντηση της Ορελής: αν προσπαθήσει κανείς να κάνει κλικ στο εικονίδιο με το «μπααα...», δεν θα είναι εφικτό διότι... μετακινείται, ξεφεύγοντας διαρκώς από τον κένσορα, με αποτέλεσμα να μην μπορεί να επιλεγεί το εικονίδιο της αρνητικής απάντησης!
 
Η πρόταση γάμου που έγινε κίνημα
 
Σύμφωνα με το λεπτομερές σχέδιο του Αλέξανδρου η Ορελή θα έπρεπε να επισκεφθεί την ιστοσελίδα τυχαία και με έκπληξη να αντιληφθεί ότι αφορούσε την ίδια. Γι΄ αυτό και άρχισε να διαδίδει μέσω Facebook την ύπαρξη της ιστοσελίδας- χωρίς να αποκαλύπτει ότι το ερωτοχτυπημένο καρτούν ήταν ο ίδιος-, ελπίζοντας ότι σε μερικές εβδομάδες μέσω του Facebook και των διαφόρων δικτύων φίλων και γνωστών την είδηση για το site θα μάθαινε και η Ορελή. Ωστόσο, τα νέα διαδόθηκαν με εκπληκτική ταχύτητα και μόλις μέσα σε δύο 24ωρα η Ορελή είχε μπει στην ιστοσελίδα, και έπειτα από λίγες ώρες είχε αποκρυπτογραφήσει και τον κωδικό. Ετσι, θέλοντας να παρατείνει το σασπένς της ιστορίας, ο Αλέξανδρος σκαρφίστηκε άλλο ένα διαδικτυακό εμπόδιο: τροποποίησε τις ρυθμίσεις τις ιστοσελίδας, ώστε το τελευταίο μέρος του βίντεο (που περιέχει την πρόταση) να «ξεκλειδώσει» μόνο αν το βίντεο «μοιραστεί» σε... 10.000 άτομα μέσω Facebook!
 
Αυτό «διαμόρφωσε» ένα σουρεαλιστικό διαδικτυακό κίνημα: χιλιάδες άνθρωποι κινητοποιήθηκαν μέσω e-mail, blogs και Facebook για να «βοηθήσουν» την Ορελή να αποκτήσει πρόσβαση στην πρόταση γάμου του Αλέξανδρου. Την περασμένη εβδομάδα τα άτομα ανήλθαν σε 10.000 και έτσι το βίντεο «ξεκλείδωσε», η Ορελή είπε το «ναι» και... έζησαν αυτοί καλά και εμείς καλύτερα. Αν και το κίνημα «υποστήριξης» της εν λόγω πρότασης ήταν μαζικό δεν έλειψαν και αυτοί που σχολίασαν αρνητικά την πρωτότυπη κίνηση του ρομαντικού Αλέξανδρου, επικαλούμενοι την υπέρ το δέον έκθεση μιας προσωπικής στιγμής στα αδηφάγα μάτια χιλιάδων περίεργων χρηστών του Ιnternet. 

Κάποιοι, μάλιστα, ανάρτησαν σχόλια στην ιστοσελίδα στα οποία αναρωτιούνται μήπως το όλο εγχείρημα ήταν εικονικό και είχε σκοπούς... διαφημιστικούς, δεδομένου ότι ο Αλέξανδρος είναι διευθυντής γνωστής εταιρείας τηλεπικοινωνιών. «Στην εποχή μας όλοι όσοι χρησιμοποιούμε τα λεγόμενα “social media”, με κυριότερο το Facebook, είμαστε εκτεθειμένοι. Η διαδικτυακή έκθεση είναι πλέον κομμάτι της ζωής μας, και ζητούμενο είναι να ξέρουμε να τη διαχειριστούμε με τρόπο που να μας διασκεδάζει και να μας γεμίζει θετική ενέργεια. Στόχος είναι να μάθουμε να παίζουμε με τους κανόνες του παιχνιδιού και να επιτρέπουμε την έκθεση με τους δικούς μας όρους» απαντά ο Αλέξανδρος στους επικριτές του, προσθέτοντας ότι σε κάθε περίπτωση η εν λόγω ιστορία θα παραμείνει μια υπέροχη ανάμνηση με την οποία θα γελούν με την καρδιά τους πολλά χρόνια ακόμη. 


Αναδημοσίευση από "Το Βήμα"
Tags: FACEBOOK


   Διαδώστε αυτό το άρθρο