Η μελέτη του πανεπιστημίου του Γουεστμίντερ κατέληξε στο συμπέρασμα ότι οι λέξεις “ευκαιρίες” και “προσφορές” υποσυνείδητα προκαλούν τόσο μεγάλη χαρά στον εγκέφαλο, όση και στη διάρκεια του σεξ.
Οι επιστήμονες λένε μάλιστα ότι ένα δωρεάν ή εκπτωτικό κουπόνι για την αγορά ενός προϊόντος μπορεί να διεγείρει τον εγκέφαλο όσο και μια ερωτική σκηνή!
Βέβαια η έρευνα γίνεται για λογαριασμό εταιριών μάρκετινγκ και όπως όλες οι σχετικές έρευνες καλό είναι να αντιμετωπίζεται με κάποια επιφύλαξη.
Οι προσφορές στο shopping εξάπτουν όσο και το… sex!
(ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ EUROKINISSI)
Τώρα εξηγούνται όλα! Να γιατί κάποιοι δεν μπορούν μπορούν να… κόψουν το shopping
Αυστραλία: Η viral εκδίκηση επιχειρηματία προς την πρώην του – Σήκωσε γιγαντοαφίσα που έγραφε «το μετανιώνεις τώρα;»
Δαμασκός: Όσα δεν ξέρετε για την αρχαιότερη συνεχώς κατοικούμενη πόλη στον κόσμο
Τα 5 από τα πιο εντυπωσιακά καζίνο στον κόσμο
Monopoly: Η άγνωστη ιστορία πίσω από το δημοφιλές επιτραπέζιο παιχνίδι
Παράξενες Ειδήσεις Τελευταίες ειδήσεις