Σάββατο, 15 Ιουν.
25oC Αθήνα

Έρχεται η υποχρεωτική ηλεκτρονική διαχείριση των εγγράφων στη δημόσια διοίκηση

ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ
ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ

Την υποχρεωτική ηλεκτρονική διαχείριση των εγγράφων στη δημόσια διοίκηση προανήγγειλε ο αναπληρωτής υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης, Χριστόφορος Βερναρδάκης, μιλώντας σε ημερίδα για την ανοιχτή διακυβέρνηση και τη συνδιαμόρφωση του αντίστοιχου Εθνικού Σχεδίου Δράσης.

Η ημερίδα διεξήχθη στο κτίριο του ΚΕΔΕΑ στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ), το οποίο είναι συνδιοργανωτής της εκδήλωσης.
«Τις επόμενες μέρες θα κάνουμε μια κίνηση που θα είναι ενταγμένη στο νόμο για την κινητικότητα και αφορά την ηλεκτρονική διαχείριση των εγγράφων υποχρεωτικά, σε βαθμό εξουσιοδότησης ώστε, αν δεν γίνεται, να μην έχουν διοικητική ισχύ» είπε και υπογράμμισε ότι με τον τρόπο αυτό θα υπάρξει τεράστιο οικονομικό όφελος αλλά και διαφάνεια σε αυτές τις διαδικασίες.
«Μελέτη του ΙΟΒΕ κοστολογεί μόνο το χαρτί και το τόνερ που χρησιμοποιείται κάθε χρόνο σε πεντακόσια εκατομμύρια ευρώ» είπε ο κ. Βερναρδάκης και έφερε ως παράδειγμα την περίπτωση της υπογραφής από τον ίδιο της έγκρισης απόσπασης ενός ατόμου από μια υπηρεσία σε μια άλλη. Εκτός από το πλήθος των εγγράφων, χάνονται πλήθος εργατοωρών ενώ «μπορούμε με την ψηφιακή μας υπογραφή να ξέρουμε πού βρίσκεται το έγγραφό μας ανά πάσα στιγμή» σημείωσε.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Πολιτική Τελευταίες ειδήσεις

Σχολιάστε