Ειδήσεις SURVIVOR· ΤΖΟΚΕΡ· ΣΕΙΣΜΟΣ· ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ 2017· ΚΑΙΡΟΣ Λίγα Σύννεφα 28 Αθήνα ΚΑΙΡΟΣ

Η Ζίμενς αλώνιζε μέχρι πρόσφατα στον ΟΣΕ!

Η Ζίμενς αλώνιζε μέχρι πρόσφατα στον ΟΣΕ!
Ο κ. Μάνος Παναγιώτου ΦΩΤΟ EUROKINISSI
Διαδώστε αυτό το άρθρο

 

Επιλογή κατηγορίας

Τελευταία ενημέρωση: 16.03.2010 | 17:34
Πρώτη δημοσίευση: 16.03.2010 | 16:46

Αυτό τουλάχιστον υποστήριξε στην Εξεταστική Επιτροπή της Βουλής που ερευνά το σκάνδαλο της Siemens

ο Μάνος Παναγιώτου, αρχιμηχανικός του ΟΣΕ και πρώην Αναπληρωτής Διευθυντής Συστημάτων Σήμανσης και Ασφαλείας ο οποίος άνοιξε τον φάκελο της επέκτασης του Προαστιακού Σιδηρόδρομου (ΟΣΕ – ΕΡΓΟΣΕ).

Ο μάρτυρας στην κατάθεση του ήταν αποκαλυπτικός.

Φέρεται να δήλωσε ότι από την εποχή που υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών ήταν ο Χρήστος Βερελής (ΠΑΣΟΚ) μέχρι και πρόσφατα, επί υπουργίας Μιχάλη Λιάπη (Ν.Δ.), η Siemens κινούσε κατά προκλητικό τρόπο τα νήματα προκειμένου να παίρνει έργα κι ότι ουσιαστικά οι συμβάσεις προκαλούσαν ζημίες στο δημόσιο.
 
Μάλιστα κατέθεσε ότι είχε ενημερώσει σχετικά με τις εξελίξεις στον ΟΣΕ (περίοδο 2004-2005)  και το Πρωθυπουργικό Γραφείο και συγκεκριμένα τους συνεργάτες του Κώστα Καραμανλή, Κ. Σταικούρα και Γ. Αγγέλου, ενώ έστειλε και σημείωμα στον τότε Πρωθυπουργό του Κώστα Καραμανλή. Επίσης κατέθεσε ότι ενημέρωσε τότε και τον πρώην υφυπουργό Μεταφορών Αν. Νεράντζη.  Αποτέλεσμα; Όπως δήλωσε ο μάρτυρας, όχι μόνο δεν πήρε ποτέ απάντηση αλλά αργότερα «καρατομήθηκε» κιόλας.

Όπως δήλωσε ο κ. Παναγιώτου ενώπιον της Εξεταστικής Επιτροπής, ενώ το έργο ήταν προγραμματισμένο να ολοκληρωθεί εντός 8 μηνών, έχουν περάσει 5,5 χρόνια κι ακόμη δεν έχει παραδοθεί.

Μάλιστα, όπως είπε, χαρακτηρίστηκε «ολυμπιακό έργο», κάτι που είχε ως αποτέλεσμα την υποβολή μίας και μόνο προσφοράς… Και παρά το γεγονός ότι ο Προαστιακός έπρεπε να είναι έτοιμος για τους Ολυμπιακούς Αγώνες, η σύμβαση υπογράφτηκε 9 μήνες μετά τη λήξη τους και συγκεκριμένα τον Απρίλη 2005, κάτι που οδήγησε στην ποινική δίωξη του Δ.Σ. του ΟΣΕ κ. Γιαννάκου.

Εκείνη την περίοδο (σύμβασης Siemens – 2003), σύμφωνα με τον μάρτυρα, καταγράφονται στο ημερολόγιο του τότε ισχυρού άντρα της εταιρείας Μιχάλη Χριστοφοράκου σχεδόν καθημερινές επαφές με Χρήστο Βερελή, Ντίνο Ρόβλια (με την ιδιότητα του Γεν. Γραμ. του Υπ. Μεταφορών τότε) και Μιχάλη Λιάπη.

Ο κ. Ρόβλιας πάντως πέρασε στην αντεπίθεση και με γραπτή ανακοίνωση δηλώνει πως ουδέποτε συναντήθηκε με τον κ. Χριστοφοράκο ενώ εξαγγέλλει ότι θα καταθέσει
μήνυση και αγωγή εναντίον του μάρτυρα.


   Διαδώστε αυτό το άρθρο