Ειδήσεις ΤΖΟΚΕΡ· ΣΕΙΣΜΟΣ· ΟΑΕΔ· ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ 2017 6 Αθήνα Αναλυτικά

Καταγγελία της ΝΔ για διαφημιστικούς διαγωνισμούς υπουργείων και οργανισμών

Καταγγελία της ΝΔ για διαφημιστικούς διαγωνισμούς υπουργείων και οργανισμών
Διαδώστε αυτό το άρθρο

 

Επιλογή κατηγορίας

Τελευταία ενημέρωση: 28.11.2011 | 19:00
Πρώτη δημοσίευση: 28.11.2011 | 18:52

Σε ανακοίνωσή της κάνει λόγο για διαγωνισμούς που γίνονται στο "γόνατο" και ζητά τη συγκρότηση διακομματικών επιτροπών.

Την αντίθεση της ΝΔ σε «διαφημιστικούς διαγωνισμούς που προκηρύσσουν υπουργεία και οργανισμοί» εκφράζει με σημερινή του ανακοίνωση ο εκπρόσωπος του κόμματος κ. Γιάννης Μιχελάκης.

Η ΝΔ αναφέρεται συγκεκριμένα σε διαγωνισμούς «αμφιβόλου αξιοπιστίας και αποτελεσματικότητας» που έχουν προκηρύξει το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης, το υπουργείο Ανάπτυξης, η ΔΕΗ και ο ΟΠΑΠ και προσθέτει ότι η ΝΔ δεν θα επιτρέψει τέτοιες διαδικασίες: «Η σπουδή ορισμένων να κλείσουν άρον - άρον με διαγωνισμούς φτιαγμένους στο γόνατο, τα διαφημιστικά budget των επομένων ετών και να δεσμεύσουν με τις αποφάσεις τους την επόμενη κυβέρνηση που θα προκύψει από τις εθνικές εκλογές, δεν είναι ούτε κατανοητή και, βέβαια, ούτε αποδεκτή".

Ακολούθως η Νέα Δημοκρατία ζητά, άμεσα, τη διακοπή των διαγωνισμών και τη συγκρότηση διακομματικών επιτροπών, με τη συμμετοχή δικαστικών αντιπροσώπων, για την προκήρυξη, αξιολόγηση και ανάθεση οποιουδήποτε κρατικού διαφημιστικού κονδυλίου».

Αναφέρει δε συγκεκριμένα:

- δεν είναι δυνατόν στο διαφημιστικό διαγωνισμό ύψους 1,1 εκατ. ευρώ που προκηρύσσει το Υπ. Αγροτικής Ανάπτυξης, με αντικείμενο την «Διατήρηση και βελτίωση της ανταγωνιστικότητας της γεωργίας, της δασοκομίας και του αγροδιατροφικού τομέα», την «Ποιότητα ζωής στις αγροτικές περιοχές και διαφοροποίηση της αγροτικής οικονομίας» και τη «Δημιουργία τοπικών ικανοτήτων για την απασχόληση και τη διαφοροποίηση στις αγροτικές περιοχές μέσω της προσέγγισης Leader», να συμμετέχει μόνον μία εταιρία, όπου και κατευθύνεται ο διαγωνισμός.

- Όπως δεν είναι δυνατόν, σε μία εποχή που όλες οι διαφημιστικές εταιρίες παλεύουν για την επιβίωσή τους, επίσης μία και μόνο εταιρία να συμμετέχει στο διαγωνισμό (προϋπολογισμού 2 εκ. Ευρώ) για την «ψηφιακή σύγκλιση», και ο διαγωνισμός να συνεχίζει να είναι σε ισχύ.

- Όπως δεν είναι δυνατόν, η ΔΕΗ να αποφασίζει τη διανομή διαφημιστικού κονδυλίου 12 εκ. Ευρώ, με πρακτικές με τις οποίες διαφωνεί ακόμη και η Ένωση Διαφημιστικών Εταιριών Ελλάδας (ΕΔΕΕ).

- Αλλά δεν είναι δυνατόν, ο μονοπωλιακός ΟΠΑΠ, με απόφαση του Διοικητικού του Συμβουλίου να αποφασίζει - σε αυτή τη συγκυρία - τη διενέργεια διαφημιστικού διαγωνισμού ύψους δεκάδων εκ. Ευρώ.

Διαβάστε

Ανελέητη η σύγκρουση στο εσωτερικό της ΝΔ - Μητσοτάκης και Φαήλος στα χαρακώματα





   Διαδώστε αυτό το άρθρο
close button

Κάντε Like: Newsit.gr στο Facebook