Παρασκευή, 26 Απρ.
16oC Αθήνα

Προεκλογικά σποτ: Από τη Μελίνα ως το… τζιπ

Προεκλογικά σποτ: Από τη Μελίνα ως το… τζιπ

Σε κάθε εκλογική αναμέτρηση, τα διαφημιστικά σποτ παίζουν το δικό τους ρόλο στη «μάχη» των υποψηφίων.

Για πρώτη φορά, οι πολιτικές διαφημίσεις μπήκαν στη ζωή των Ελλήνων το 1990, πριν από τις δημοτικές εκλογές. Η Μελίνα Μερκούρη διεκδικούσε το δήμο της Αθήνας από τον Αντώνη Τρίτση. Στο δικό της σποτ, παρουσίαζε νέους να μιλούν για τα προβλήματα της καθημερινότητάς τους. Ο αντίπαλός της, πλάσαρε το σύνθημα «Με την υπογραφή Τρίτση», ενώ έμεινε στην ιστορία και η εικόνα του να περπατάει με το σακάκι στον ώμο.

Τα διαφημιστικά σποτάκια επιλέχθηκαν για να προμοτάρουν τους υποψηφίους. Εξαίρεση μάλλον θα πρέπει να αποτελέσει η διαφημιστική καμπάνια που επέλεξε ο Γιάννης Τζανετάκος, το 2002. Ως εκλεκτός της Νέας Δημοκρατίας διεκδικούσε την υπερνομαρχία Αττικής από τη Φώφη Γεννηματά.

Η διαφήμιση έχει μείνει στην… ιστορία, καθώς περισσότερο κακό προκάλεσε τελικά. Ο κ. Τζανετάκος συγκρινόταν με ένα τζιπ μεγάλου κυβισμού, ενώ η υποψήφια του ΠΑΣΟΚ με ένα πολύ μικρότερο αυτοκίνητο. Μόνο που η κάλπη την ανέδειξε νικήτρια τελικά…

Θυμηθείτε μερικές από τις πολιτικές διαφημίσεις των τελευταίων 20 ετών…

Πολιτική Τελευταίες ειδήσεις

Σχολιάστε