Πέμπτη, 18 Απρ.
18oC Αθήνα

Στα 3 εκατ. ευρώ η ζημία στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ από την κατάληψη της σιδηροδρομικής γραμμής στην Ειδομένη!

Στα 3 εκατ. ευρώ η ζημία στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ από την κατάληψη της σιδηροδρομικής γραμμής στην Ειδομένη!

– Το παραδέχθηκε η υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Μαρίνα Χρυσβελώνη στη Βουλή
– Οι πληγέντες πελάτες δεν έχουν κινηθεί εναντίον της εταιρείας γιατί αντιλαμβάνονται σύμφωνα την υφυπουργό ότι το πρόβλημα δεν είναι ελληνικό, αλλά ευρωπαϊκό
– Μεγαλύτερη η ζημια από αυτή που λέει η κυβέρνηση, δηλώνει ο Κωστής Χατζηδάκης

Στα 3 εκατομμύρια ευρώ υπολογίζει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ το «μάρμαρο» της ζημίας από την κατάληψη της σιδηροδρομικής γραμμής στην Ειδομένη από τους πρόσφυγες και μετανάστες.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας, που κατέθεσε η υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Μαρίνα Χρυσβελώνη στην Βουλή κατά τη συζήτηση επίκαιρης ερώτησης του βουλευτή της ΝΔ Κωστή Χατζηδάκη, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει υπολογίσει τη ζημία της εταιρείας για τις καταλήψεις των γραμμών από τους πρόσφυγες και μετανάστες στην Ειδομένη σε δύο εκατομμύρια ευρώ για το διάστημα από 19 Νοεμβρίου έως 11 Δεκεμβρίου του 2015 και σε ένα εκατομμύριο ευρώ επίσης το χρονικό διάστημα, ενός μηνός, από 19 Μαρτίου ως 19 Απριλίου του 2016.

Η υφυπουργός, υποστήριξε πως την ζημία αυτή, η εταιρεία εκτιμά ότι μπορεί να καλυφθεί από την αύξηση του εμπορευματικού έργου της το επόμενο διάστημα, εκτίμησε ότι έως το Πάσχα το πρόβλημα θα έχει λυθεί, επεσήμανε πως οι πληγέντες πελάτες δεν έχουν κινηθεί εναντίον της εταιρείας ζητώντας αποζημιώσεις καθώς αντιλαμβάνονται ότι το πρόβλημα δεν ελληνικό αλλά ευρωπαικό… και σημείωσε ότι η υπερ-πήδηση του σταθμού της Ειδομένης γίνεται μέσω της εναλλακτικής γραμμής με την Βουλγαρία που έχει κόστος 1.000 με 1.300 ευρώ ανά συρμό.

Ο βουλευτής της ΝΔ Κωστής Χατζηδάκης, χαρακτήρισε «δοξασίες» τις εκτιμήσεις της ζημίας που κάνει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η ζημία είπε είναι πολύ μεγαλύτερη και τα στοιχεία έχουν παρουσιαστεί σε όλον τον Τύπο. Τόνισε ότι τα τρία εκατομμύρια ευρώ ζημία, δεν είναι μικρό ποσό για μια εταιρεία που είναι οριακά ισοσκελισμένη και κερδοφόρα. Και αναρωτήθηκε πως η κυβέρνηση δεν μπορεί να διατηρήσει ανοικτή την γραμμή. «Δεν σας λέμε», είπε, «να κάνετε απολύτως τίποτα άλλο διαφορετικό από αυτό που κάνατε όταν η γραμμή ανοίγει. Δεν μπορεί να ανοίγετε την γραμμή για λίγες ώρες, ή ημέρες και να την διατηρήσετε ανοικτή στη συνέχεια. Δεν έχετε σχεδιασμό».

Πολιτική Τελευταίες ειδήσεις

Σχολιάστε