Ειδήσεις ΣΕΙΣΜΟΣ· ΒΑΣΕΙΣ 2017· ΤΖΟΚΕΡ· ΚΑΙΡΟΣ Λιακάδα 33 Αθήνα ΚΑΙΡΟΣ

Υπερψηφίστηκε επι της αρχής το νομοσχέδιο για τον ΟΣΕ

Υπερψηφίστηκε επι της αρχής το νομοσχέδιο για τον ΟΣΕ
Διαδώστε αυτό το άρθρο

 

Επιλογή κατηγορίας

Τελευταία ενημέρωση: 14.10.2010 | 17:50
Πρώτη δημοσίευση: 14.10.2010 | 17:37

Θετική ψήφο έδωσαν το ΠΑΣΟΚ και η ΝΔ, «όχι» είπαν ΚΚΕ και ΣΥΡΙΖΑ, ενώ οι βουλευτές του ΛΑΟΣ ψήφισαν «παρών».

Ο υπουργός Υποδομών Δημήτρης Ρέππας δεσμεύτηκε πως μέχρι τα τέλη του έτους θα είναι δυνατή η αγορά εισιτηρίων του ΟΣΕ μέσω Διαδικτύου με τη χρήση πιστωτικής κάρτας.

O πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών, Θανάσης Λεβέντης, εξέφρασε τη δυσφορία του για το νομοσχέδιο και ζήτησε από την κυβέρνηση να μην πειραχθούν οι συλλογικές συμβάσεις εργασίας. Ο πρόεδρος του Συλλόγου Φίλων του Σιδηροδρόμου Αθήνας, Σπύρος Νικολόπουλος, έκρινε πως οι προβλεπόμενες από το νομοσχέδιο επιχορηγήσεις προς τον ΟΣΕ είναι πολύ μικρές σε σχέση με τους στόχους.

O Δημήτρης Ρέππας σημείωσε πως το νομοσχέδιο αποτελεί «τεκμηριωμένη και αξιόπιστη πρόταση για να εξυγιανθεί και να αναπτυχθεί ο σιδηρόδρομος και όχι για να συρρικνωθεί και να ξεπουληθεί» και υπογράμμισε το γεγονός πως το νέο οργανωτικό σχήμα δεν προβλέπει απολύσεις.

Ο εκπρόσωπος των σιδηροδρομικών υποστήριξε πως με το νομοσχέδιο καταργείται ουσιαστικά ένα μεγάλο μέρος του δικτύου, συρρικνώνονται τα 2/3 των δρομολογίων και ιδιωτικοποιείται μεγάλο μέρος της περιουσίας της ΤΡΕΝΟΣΕ.

Ο κ. Λεβέντης επίσης υποστήριξε πως ο μέσος όρος των τακτικών αποδοχών των εργαζομένων είναι «καθαρά 1.443 ευρώ και μεικτά 2.550», ενώ παρατήρησε πως «είναι άδικο να συκοφαντούνται οι εργαζόμενοι».

Παραδέχθηκε ωστόσο, πως οι αποδοχές αυτές είναι δυνατόν να ανεβαίνουν αρκετά λόγω των υπερωριών ή και των παραβιάσεων του κανονισμού.

«Οι μηχανοδηγοί εργάζονται 4,5 ώρες οδήγηση, μισή ώρα διάλειμμα και δύο ώρες παράδοση και παραλαβή. Οι κανονισμοί αυτοί έγιναν σε άλλες εποχές ΠΑΣΟΚ και ΝΔ και ήρθαμε να τους αλλάξουμε» απάντησε ο κ. Ρέππας.

«Σαφώς δεν είναι υπεύθυνοι οι εργαζόμενοι για τον ΟΣΕ, αλλά ο μέσος όρος αποδοχών στον ΟΣΕ ξεπερνούσε τις 56.000 μεικτά και στην ΤΡΕΝΟΣΕ τις 65.000. Τα στοιχεία που έφεραν οι εργαζόμενοι αφορούν το 2010, μετά τις περικοπές που εμείς κάναμε», συμπλήρωσε.




   Διαδώστε αυτό το άρθρο