Τρίτη, 16 Απρ.
23oC Αθήνα

Αναπροσαρμογή τελών κυκλοφορίας

Αναπροσαρμογή τελών κυκλοφορίας

Μετά τη θύελλα αντιδράσεων για το ύψος των τελών κυκλοφορίας, το αρμόδιο υπουργείο επανεξετάζει από την αρχή το μέτρο.

«Σταθερή μας θέση είναι να περιοριστεί η χρήση του αυτοκινήτου στην πόλη, να επιβαρυνθεί η χρήση και όχι η κατοχή του στη βάση «ο ρυπαίνων πληρώνει», να υπάρξουν κίνητρα για λιγότερα ρυπογόνα αυτοκίνητα και το πράσινο τέλος να έχει κανόνες, αλλά και ανταποδοτικότητα. Και βεβαίως όλη αυτή η συζήτηση που γίνεται δεν μπορεί να είναι ξεκομμένη από τον καλύτερο συντονισμό των συγκοινωνιών και των μέσων μαζικής μεταφοράς, την περιορισμένη χρήση του αυτοκινήτου το Κέντρο,την επέκταση των λεωφορειολωρίδων, την ανταποδοτικότητα των εσόδων από τα πράσινα τέλη ή την δημιουργία ποδηλατοδρόμων», τόνισε η υπουργός Περιβάλλοντος, Τίνα Μπιρμπίλη.

Η κ.Μπιρμπίλη υπογράμμισε ότι ήδη το υπουργείο της μαζί με τα υπουργεία Οικονομίας και Υποδομών επεξεργάζονται μια ολοκληρωμένη πρόταση για τη χρήση του αυτοκινήτου στη πόλη, χρήση η οποία, όμως, όπως είπε, δεν μπορεί να είναι ξεκομμένη από την γενικότερη βελτίωση των υποδομών τροχιάς.

Απαντώντας στις επικρίσεις των βουλευτών της αντιπολίτευσης που καυτηρίασαν το μέτρο για τα τέλη κυκλοφορίας, η υπουργός Περιβάλλοντος αντέτεινε ότι ήδη η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ βρέθηκε προ τετελεσμένων γεγονότων με την ρύθμιση που ψήφισε προεκλογικά η προηγούμενη κυβέρνηση της ΝΔ.

Ο εισηγητής της ΝΔ Σταύρος Καλαφάτης κατηγόρησε το ΠΑΣΟΚ ότι δεν έφερε καμία σοβαρή πολιτική πρόταση, αλλά ένα μέτρο που ενέτεινε την κατάσταση, από το οποίο απουσιάζει τόσο η οικονομική όσο και η περιβαλλοντική αποτίμηση.

Υπέρ της επικύρωσης τάχθηκαν οι κυβερνητικοί βουλευτές, αλλά καταψήφισαν όλα τα κόμματα της αντιπολίτευσης.

ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Πολιτική Τελευταίες ειδήσεις

Σχολιάστε