Τρίτη, 16 Απρ.
23oC Αθήνα

Το “κάνω” και το “κανό”

Είναι βέβαιο ότι και οι δύο λέξεις περιλαμβάνονται στο λεξιλόγιο του Πρωθυπουργού καθώς είναι βέβαιο ότι έχει χρησιμοποιήσει τη φράση “κάνω κανό”

Ωστόσο είναι αβέβαιο αν χρησιμοποιεί το ρήμα και εντός του Μαξίμου. Ας δούμε λοιπόν τι δεν έκανε.
Πρώτο ζήτημα. Το θέμα των φορτηγατζήδων. Μαθαίνουμε λοιπόν ότι ο Δ. Ρέππας δεν έκανε πίσω. Κράτησε τη στάση που… έπρεπε.
Η πραγματικότητα όμως είναι ότι τους έδωσε ότι και την προηγούμενη φορά, δηλαδή, σχεδόν ό,τι ζήτησαν, απλά δεν έβαλε άλλο νερό στο κρασί του.
Τι έκανε λοιπόν ο υπουργός; Άνοιξε την όρεξη στους ιδιοκτήτες φορτηγών και βυτιοφόρων που τώρα ζητάνε ό,τι θέλουν.
Πως έγινε αυτό; Πολύ απλά δεν ήρθε σε καμία συνεννόηση με το άλλο υπουργείο, αυτό που έχει τον βαρύγδουπο τίτλο “Προστασίας του Πολίτη”.
Ακόμη χειρότερα, τόσο ο κ. Ρέππας, όσο και ο κ. Παπουτσής για να μην έρθουν σε καμία ρήξη αποφάσισαν να μην κάνουν τίποτε, με αποτέλεσμα οι νταλίκες και τα βυτία να αρχίσουν να καταλαμβάνουν λωρίδες προκαλώντας χάος. Οι αστυνομικοί απλά παρατηρούσαν, οι νταλίκες συνέχισαν να καταλαμβάνουν λωρίδες και ξαφνικά όταν ο υπουργός έδειξε… πυγμή και δεν έκανε άλλες παραχωρήσεις αυτοί είχαν αποκτήσει μέτρο πίεσης.
Πιέζουν όμως ποιοι; Οι άνθρωποι που με εντολή κάποιας νομαρχίας (υπουργείο εσωτερικών) ή με την εντολή κάποιας εισαγγελικής αρχής (υπουργείο δικαιοσύνης) με βάση τα δελτία επίταξης θα έπρεπε να βρίσκονται κάπου αλλού και όχι στα “μπλόκα”.
Μέχρι τώρα έχουν εμπλακεί πέντε υπουργεία στο ένα μόνο μέρος του ζητήματος που ταλαιπωρεί την κοινωνία τις τελευταίες ημέρες.
Άραγε τι έκανε ο Πρωθυπουργός; Ποιες ήταν οι εντολές τους; Συντόνισε την κατάσταση;
Μήπως κατά την αγαπημένη του έκφραση δεν άκουσε τίποτε;
Στο θέμα των πρατηρίων η Κυβέρνηση κατάφερε να δημιουργήσει θέμα σχεδόν από εκεί που δεν υπήρχε.
Ναι, φταίει ο Έλληνας που με το κατοχικό του σύνδρομο έτρεξε να βάλει βενζίνη μόλις άκουσε για πιθανότητα κινητοποιήσεων από τους φορτηγατζήδες, όμως αντί ελέγχων η Κυβέρνηση προτίμησε να κάνει κάτι άλλο.
Κάτι πιο … επικοινωνιακό. Για να “προστατέψει” τον καταναλωτή από την αισχροκέρδεια επέβαλε πλαφόν.
Την άλλη μέρα είχαν σχεδόν 900 πρατήρια και οι πολίτες έψαχναν και δεν έβρισκαν. Παράλληλα εκτός από τα “λαμόγια” που το Σάββατο και την Κυριακή είχαν πάει στα ύψη τη βενζίνη, εμφανίστηκαν και άλλα που βρήκαν την ευκαιρία ενώ πωλούσαν στο 1,44 να πάνε την αμόλυβδη στο 1,47.
Ο υφυπουργός Ανάπτυξης μπροστά σε όλο αυτό, ξαφνικά ανακάλυψε ότι τα φαινόμενα αισχροκέρδειας έχουν παταχθεί και πήρε πίσω το πλαφόν. Παρουσιάστηκε δηλαδή ως επιτυχία η υποχώρηση
Όλο αυτό ποιος το έκανε ο Ντίνος Ρόβλιας; Μήπως το επικοινωνιακό τρικ με το πλαφόν ήταν απόφαση του νέου “συντονιστικού” της Κυβέρνησης;
Θα πείτε εκεί… κυβερνάει ο Ραγκούσης. Ας το δεχθούμε και αυτό.
Ο Πρωθυπουργός όμως τι κάνει; Έτσι δίνει τη… μάχη κατά των συντεχνιών;

Υ.Γ. Άλλωστε και στη μάχη (αυτή που έχει κάνει σημαία η Κυβέρνηση) κατά της φοροδιαφυγής κατά πως φαίνεται μετά την παταγώδη αποτυχία στα έσοδα ο Πρωθυπουργός έκανε “τσάρο” της οικονομίας τον αρμόδιο υπουργό και στη συνέχεια με το γνωστό τούρκικο “άφεριμ” φέρνει την περαίωση για να καταφέρουν οι φοροφυγάδες έναντι “πινακίου φακής” προς το Δημόσιο να πάρουν το συγχωροχάρτι.

ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Πολιτική Τελευταίες ειδήσεις

Σχολιάστε