Τετάρτη, 24 Απρ.
25oC Αθήνα

Το βίντεο των 75.000 ευρώ που εμφανίζεται η υπ.Τουρισμού διαφημίζει την Ελλάδα;

Το βίντεο των 75.000 ευρώ που εμφανίζεται η υπ.Τουρισμού διαφημίζει την Ελλάδα;

Είναι μερικές από τις απορίες προκύπτουν μετά την ερώτηση που κατέθεσαν στην Βουλή οι βουλευτές Μαρία Γιαννακάκη και Θωμάς Ψύρρας της ΔΗΜΑΡ.

Οι βουλευτές απευθυνόμενοι προς την κα Κεφαλογιάννη, χαρακτηρίζουν το βίντεο δαπανηρό σε σημείο που δεν ανταποκρίνεται στη σημερινή ελληνική πραγματικότητα. Κι αυτό γιατί το συγκεκριμένο βίντεο που γυρίστηκε στο Λονδίνο στα πλαίσια μιας δράσης προβολής “flash mob” κόστισε 75.000 ευρώ.

“Τα ποσά που δαπανήθηκαν, ειδικά αυτά για την κάλυψη των αναγκών της δεξίωσης, δεν ανταποκρίνονται στην Ελληνική οικονομική πραγματικότητα”, τονίζουν και σημειώνουν:

“Επιπροσθέτως, ο τρόπος που δαπανήθηκαν δεν είναι ο βέλτιστος, καθώς είναι εξαιρετικά αμφίβολος ο αντίκτυπος που μπορεί να έχει μία εκδήλωση Flashmob σε βάθος χρόνου, δεδομένου ότι ανεξαρτήτως της αναπαραγωγής του δρώμενου, η δυναμική του κεντρικού μηνύματος ενός τέτοιου γεγονότος περιορίζεται στο χρονικό και τοπικό σημείο εκτέλεσής του.

Παράλληλα, η αναφορά σε οποιοδήποτε στοιχείο που μπορεί να παραπέμπει στην Ελλάδα ως τουριστικό προορισμό, είναι εξαιρετικά περιορισμένη”.

Ρωτούν την αρμόδια υπουργό:

1. Με ποιο σκεπτικό προέβη στην πραγματοποίηση μιας τέτοιας, αμφιβόλου αποτελέσματος, παραγωγής;

2. Με ποιο σκεπτικό έγιναν αυτές οι δαπανηρές επιλογές, τόσο σε σχέση με το περιεχόμενο της εκδήλωσης, όσο και με την τοποθεσία της δεξίωσης;

3. Διενεργήθηκε σχετικός διαγωνισμός και αν ναι, με ποιους όρους και με ποια κριτήρια έγινε η συγκεκριμένη επιλογή;

Αξίζει να σημειωθεί ότι μετά τις αντιδράσεις που προκλήθηκαν από τη δημοσιοποίηση του βίντεο και του κόστους παραγωγής του, ο ΕΟΤ έσπευσε να το “εξαφανίσει” από τη σελίδα του στο Youtube.

ΔΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Αισιοδοξία φορέων του τουρισμού για 17 εκ. αφίξεις το 2013

Πολιτική Τελευταίες ειδήσεις

Σχολιάστε