Ειδήσεις ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ 2017· SURVIVOR· ΤΖΟΚΕΡ· ΣΕΙΣΜΟΣ· ΚΑΙΡΟΣ 31 Αθήνα ΚΑΙΡΟΣ

H Google εφαρμόζει την επιλογή ‘‘Do Not Track’’ στο επερχόμενο Chrome

H Google εφαρμόζει την επιλογή ‘‘Do Not Track’’ στο επερχόμενο Chrome
Διαδώστε αυτό το άρθρο

 

Επιλογή κατηγορίας

Τελευταία ενημέρωση: 18.09.2012 | 10:11
Πρώτη δημοσίευση: 18.09.2012 | 10:11

Η Google ανακοίνωσε ότι έχει συμπεριλάβει στο τελευταίο Chrome, την επιλογή ‘’Do Not Track’’ στην προσπάθεια της να βοηθήσει τους χρήστες να μην εντοπιστούν τα ίχνη τους στο Διαδίκτυο, ακολουθώντας το πρότυπο προστασίας ιδιωτικού απορρήτου. 

Όσο αφορά το πρόγραμμα περιήγησης και τις διαφημίσεις που υπάρχουν σε αυτό θα έχει βρει μια λύση μέχρι το τέλος του έτους.
 
Η συγκεκριμένη επιλογή από τα προγράμματα περιήγησης στο διαδίκτυο δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να μην γίνονται ανιχνεύσιμα τα ίχνη τους μέσα από τα cookies και τα αντικείμενα στοχευόμενων διαφημίσεων. Από την αντίπερα όχθη οι διαφημιστές και οι εταιρείες διαμαρτύρονται λέγοντας πως κάτι τέτοιο επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό την εργασία τους
 
Σε δήλωση του, ο εκπρόσωπος της Google είπε ότι, ανέλαβαν να τιμήσουν τη συμφωνία που είχε γίνει ανάμεσα στην εταιρεία και το Λευκό Οίκο στις αρχές του χρόνου. Για το λόγο αυτό θα εκπληρώσουν τη συμφωνία με την αλλαγή των ρυθμίσεων στις επικείμενες εκδόσεις του Chrome ως το τέλος του έτους.
 
Η Mozilla, η Google και η Microsoft με τον έναν ή τον άλλον τρόπο θα εφαρμόσουν πλήρως τις σχετικές τους δεσμεύσεις. Η πρώτη το έκανε με το Firefox το 2011 και αμέσως ακολούθησε το Opera προσφέροντας την επιλογή ‘’Do Not Track’’ στο Opera 12.

Η Microsoft σχεδιάζει επίσης να περιλαμβάνει τη ρύθμιση στην επόμενη έκδοση του Internet Explorer, παρά τις αντιρρήσεις που υπάρχουν από τη διαφημιστική βιομηχανία.
 
Όπως μας εξηγεί, ο Ed Bott του ZDNet, η ομάδα προστασίας για τη παρακολούθηση εργασιών του World Wide Web Consortium (W3C) αποφάσισε ότι ένα πρόγραμμα περιήγησης μπορεί να επιτρέψει τη συγκεκριμένη επιλογή μόνο εάν αυτή είναι δική του προτίμηση. Αλλά η Microsoft αψήφησε την απόφαση και ενεργοποίησε την επιλογή σαν προεπιλογή κατά την εγκατάσταση των «Express Ρυθμίσεων» στα Windows 8, η οποία περιλαμβάνει τον Internet Explorer10, αν και 
εύκολα μπορεί να απενεργοποιηθεί.
 
Η Apache θα εφαρμόσει και αυτή τη ρύθμιση λέγοντας πως θα πρέπει να είναι απόφαση του χρήστη για το ποια ρύθμιση θα επιλέξει.
 
Σύμφωνα με την Net Applications, με περισσότερο από το 53 τοις εκατό της αγοράς των προγραμμάτων περιήγησης να έχει υιοθετήσει τη συγκεκριμένη ρύθμιση λαμβανομένου υπόψη την περίπτωση που η Microsoft θα το εφαρμόσει πλήρως τότε θα μιλάμε για ένα ισχυρό πλήγμα που θα δεχτεί η βιομηχανία της διαφήμισης.

Διαβάστε περισσότερα στο Secnews.gr
Tags: FACEBOOK


   Διαδώστε αυτό το άρθρο