Ειδήσεις ΤΖΟΚΕΡ· ΣΕΙΣΜΟΣ· ΟΑΕΔ· ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ 2017 10 Αθήνα Αναλυτικά

Η Microsoft ιδρύει τα Xbox Entertainment Studios

Η Microsoft ιδρύει τα Xbox Entertainment Studios
Διαδώστε αυτό το άρθρο

 

Επιλογή κατηγορίας

Τελευταία ενημέρωση: 14.02.2013 | 10:48
Πρώτη δημοσίευση: 14.02.2013 | 10:48

Ο Yusuf Mehdi, senior vice president, IEB (Interactive Entertainment Business) και η Nancy Tellem, entertainment και digital media president της Microsoft, παρουσίασαν το όραμά τους για την ψυχαγωγία στο Xbox αλλά και νέα στοιχεία για το Xbox 360.
 

H Nancy Tellem μίλησε για το πολυαναμενόμενο στούντιο στο Los Angeles, όπου θα αναπτύσσεται πραγματικό διαδραστικό περιεχόμενο για το Xbox. 
 
Αποκάλυψε ότι το όνομα του στούντιο είναι Xbox Entertainment Studios και θα αποτελέσει το χώρο δημιουργίας πρωτότυπου και διαδραστικού περιεχομένου. Τα Xbox Entertainment Studios θα επιβλέπουν επίσης τα διαδραστικά live events, όπως το προχθεσινό live streaming του red carpet των Grammy Awards.
 
O Yusuf Mehdi μοιράστηκε σημαντικά στοιχεία σχετικά με το momentum του Xbox 360 αλλά και entertainment highlights για το 2012:
 
  • 76 εκατομμύρια κονσόλες Xbox 360 έχουν πωληθεί διεθνώς μέχρι σήμερα
  • Το Xbox 360 ήταν η νούμερο ένα σε πωλήσεις κονσόλα στις ΗΠΑ για 24 συνεχόμενους μήνες, πουλώντας τριπλάσιο νούμερο συγκριτικά με την αρχική κονσόλα Xbox
  • 24 εκατομμύρια αισθητήρες Kinect έχουν πωληθεί σε όλο τον κόσμο μέχρι σήμερα
  • Η κοινότητα του Xbox LIVE έχει φτάσει τα 46 εκατομμύρια συνδρομητών, σημειώνοντας 15% αύξηση ανά έτος
  • Το 2012 ο αριθμός των επιλογών ψυχαγωγίας στο Xbox περίπου τριπλασιάστηκε, ξεπερνώντας σχεδόν τις 100 προσαρμοσμένες και ελεγχόμενες μέσω φωνής εφαρμογές στο Xbox LIVE
  • Το 2012 ήταν η μεγαλύτερη χρονιά για την ψυχαγωγία και τη χρήση παιχνιδιών στο Xbox:
    • 18 δισεκατομμύρια ώρες ψυχαγωγίας μέσω Xbox για το 2012, πάνω από 10% αύξηση ανά έτος
    • Ο μέσος χρήστης περνάει 87 ώρες το μήνα στο Xbox, σημειώνοντας 10% αύξηση ανά έτος (Βάση: Χρήστες Xbox Live με συνδρομή Gold στις ΗΠΑ, συμπεριλαμβάνεται όλη η ενασχόληση στο Xbox)
    • Η χρήση εφαρμογών ψυχαγωγίας αυξήθηκε κατά 57% διεθνώς (σύγκριση σε ώρες μεταξύ 2011 και 2012)
    • Το Online multiplayer gaming αυξήθηκε επίσης κατά το 2012


   Διαδώστε αυτό το άρθρο
close button

Κάντε Like: Newsit.gr στο Facebook