Ειδήσεις ΤΖΟΚΕΡ· ΣΕΙΣΜΟΣ· ΟΑΕΔ· ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ 2017 Λιακάδα 15 Αθήνα Αναλυτικά

L.A. Noire review

L.A. Noire review
Διαδώστε αυτό το άρθρο

 

Επιλογή κατηγορίας

Τελευταία ενημέρωση: 04.06.2011 | 10:03
Πρώτη δημοσίευση: 03.06.2011 | 15:03

Tο Newsit πήρε στα χέρια του το νέο παιχνίδι της Rockstar Games, L.A. Noire

Σε συνεργασία με την εταιρία ανάπτυξης Team Bondi, η Αμερικάνικη εταιρεία Rockstar Games, δημιούργησε το παιχνίδι που ακούει στο L.A. Noire και σίγουρα με την κυκλοφορία αυτή τράβηξε και πάλι όλα τα βλέμματα πάνω της.



Παρόλο που στην αρχή ο τίτλος είχε ανακοινωθεί πως θα κυκλοφορήσει αποκλειστικά στο PS3, τελικά αναπτύχθηκε και για το Xbox 360 ενώ για τα PC δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα η ημερομηνία κυκλοφορίας του.

Η ιστορία του παιχνιδιού εξελίσσεται στο Los Angeles του 1947, δύο χρόνια μετά το τέλος του Β΄ Παγκόσμιου Πολέμου, εποχή που η εγκληματικότητα και η διαφθοράς είναι στα πάνω τους.



Ο παίχτης αναλαμβάνει το ρόλο του Cole Phelps, ενός πρώην μέλους του Σώματος των Πεζοναυτών, ο οποίος επέστρεψε σαν ήρωας από τον πόλεμο και πήγε στο Αστυνομικό Τμήμα του Los Angeles για να κυνηγήσει εγκληματίες.

Αρχικά ο Phelps ξεκινάει την θητεία του σαν ένας απλός αστυνομικός κάνοντας περιπολίες στους δρόμους της πόλης συλλαμβάνοντας κακοποιούς και ανάλογα με τον τρόπο που λύνει τις υποθέσεις, σιγά σιγά, ανεβαίνει σκαλοπάτια στην ιεραρχία.

Το L.A. Noire είναι ένα Action/Adventure τρίτου προσώπου σε ανοιχτό κόσμο, το οποίο μέσα στα πρώτα λεπτά παιχνιδιού ο χειρισμός του θυμίζει αρκετά το Grand Theft Auto με μόνη διαφορά που αντί για έναν εγκληματία, ο παίχτης έχει το ρόλο ενός αστυνομικού.

Έτσι λοιπόν ο παίχτης μπορεί να κόβει βόλτες, πεζός ή μέσα σε ένα από τα 95 αυτοκίνητα που διαθέτει το παιχνίδι, σε μια αρκετά μεγάλη πόλη και φυσικά δεν μπορεί να ξεκινήσει να πυροβολάει τον κόσμο όπως έκανε στο GΤΑ αφού το όπλο βγαίνει μόνο σε συμπλοκή με κακοποιούς



Επίσης στο L.A. Noire ο χαρακτήρας δεν έχει την κλασική μπάρα υγείας αλλά όταν δέχεται πυρά και τραυματίζεται, αλλάζει το χρώμα της οθόνης και γίνεται σιγά σιγά γκρι.

Τα αυτοκίνητα παρόλο που από άποψη εμφάνισης μοιάζουν μεταξύ τους, δίνουν την αίσθηση της Αμερικής της τότε εποχής.

Η οδήγηση τους είναι σχετικά εύκολη αν και σε μεγάλες ταχύτητες στρίβουν «σαν βάρκες», έχουν καλή απόκριση και δεν χρειάζεται ο παίχτης να έχει ιδιαίτερες ικανότητες για να κάνει μια καταδίωξη.

Το L.A. Noire δεν διαθέτει επίπεδα δυσκολίας όμως όσοι θέλουν να το κάνουν λίγο πιο δύσκολο μπορούν απλά να απενεργοποιήσουν κάποιες από τις βοήθειες όπως για παράδειγμα η απενεργοποίηση της δόνησης όταν ο παίχτης βρίσκεται κοντά σε ένα στοιχείο στον τόπο του εγκλήματος.



Γενικότερα στο παιχνίδι, ο παίχτης έχει μαζί του έναν συνεταίρο, ο οποίος τον βοηθάει λέγοντάς του που να στρίψει όταν οδηγάει για να μην χαζεύει όλη την ώρα το χάρτη, ή τον βοηθάει όταν βρίσκεται σε συμπλοκή με  κακοποιούς.

Στον τόπο του εγκλήματος ο παίχτης θα πρέπει να ψάξει για διάφορα στοιχεία και για μάρτυρες ενώ στη συνέχεια ο,τι βρει καταγράφεται στο σημειωματάριο και μπορεί οποιαδήποτε στιγμή να ανατρέξει εκεί για να κάνει τις σωστές ερωτήσεις στους ύποπτους.

Ο τρόπος ανάκρισης των υπόπτων είναι πολύ καλός και πρωτότυπος... Ο παίχτης κάνει ερωτήσεις μέσα από το σημειωματάριο του και στη συνέχεια ανάλογα με τη γλώσσα του σώματος του υπόπτου η οποία είναι πολύ καλά σχεδιασμένη, κρίνει αν λέει την αλήθεια ή όχι πατώντας το αντίστοιχο κουμπί



Έτσι λοιπόν αν κάποιος ύποπτος αποφεύγει την επαφή στα μάτια ή στα λόγια του φαίνεται οτι έχει άγχος τότε σίγουρα λέει ψέματα.

Πρέπει όμως να προσέχει τις αποφάσεις του γιατί, σε περίπτωση που κατηγορήσει κάποιον άδικα, τότε αυτός μπορεί να νευριάσει και να μην του δώσει τις πληροφορίες που ξέρει.

Κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού ο παίχτης αποκτά εμπειρία (exp) μέσα από διάφορες ενέργειες όπως για παράδειγμα σωστές επιλογές στις ανακρίσεις, τα μικρά περιστατικά που βοηθήσατε (όπως οι μικροληστείες), αλλά και η ανακάλυψη κρυφών τοπίων.



Παράλληλα όσο μεγαλώνει η εμπειρία, χαρακτήρας ανεβαίνει level με αποτέλεσμα να κερδίζει Intuition Points οι οποίοι τον βοηθούν να λύσει πιο εύκολα τα μυστήρια.

Τώρα από πλευράς όπλων, το παιχνίδι δεν διαθέτει κάτι το τρομερό αφού τα περισσότερα όπλα είναι απλά περίστροφα και πολυβόλα που θυμίζουν μαφιόζικες ταινίες μιας και βρισκόμαστε στη δεκαετία του ’40 ενώ ο χειρισμός τους είναι πολύ απλός κι εύκολος με τους κακοποιούς να πεθαίνουν σχεδόν ακαριαία, ακόμα και αν πυροβοληθούν στα χέρια και τα πόδια.

Τα γραφικά του παιχνιδιού είναι εκπληκτικά αφού όλα είναι σχεδιασμένα μέχρι την παραμικρή τους λεπτομέρεια καταφέρνοντας να έχει τον αέρα παλιάς ταινία του Hollywood ενώ όσοι θέλουν μπορούν να παίξουν και χωρίς χρώματα, πράγμα που κάνει το παιχνίδι ακόμα πιο ατμοσφαιρικό.



Εξαιτίας όμως των πολύπλοκων γραφικών ο επεξεργαστής της κονσόλας ζορίζεται αρκετά με αποτέλεσμα η να υπερθερμαίνεται και να ξεκινάει η λειτουργία των ανεμιστήρων ενώ σε μερικά από τα πρώτα μοντέλα Playstation 3 και Xbox 360, εμφανίστηκε ακόμα και το φαινόμενο του κλεισίματος, αλλά σε πολύ μικρό ποσοστό.

Ο ήχος από την πλευρά του, είναι και αυτός ατμοσφαιρικός με τη φωνή του αφηγητή να ακούγεται στην αρχή κάθε υπόθεσης βάζοντας τον παίχτη στο κλίμα, ενώ η μουσική που παίζει από κάτω δένει εξαιρετικά με το υπόλοιπο περιεχόμενο του τίτλου.
 
Το L.A. Noire είναι σίγουρα ένα παιχνίδι που βάζει το χρήστη με επιτυχία μέσα σε μία ταινία της  δεκαετίας του ‘40 με το gameplay του να είναι αρκετά εύχρηστο για όλους.

Σίγουρα πρόκειται για έναν τίτλο που κάθε gamer θα πρέπει να έχει στη συλλογή του.

Μας άρεσε:
  • Η ατμόσφαιρα
  • Η σκηνοθεσία
  • Οι μουσικάρες που παίζουν

Θα θέλαμε:
  • Λίγο πιο καλές συμπλοκές.
  • Μultiplayer
Γενικά:
  • Format: PS3, Xbox 360
  • Εκδότης: Rockstar Games
  • Παίκτες: 1
  • Διανομή: CD Media
  • Κυκλοφορία: 20/5/2011
Βαθμός: 9/10


   Διαδώστε αυτό το άρθρο
close button

Κάντε Like: Newsit.gr στο Facebook